Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لک
سلام ،بچه یک سال من نقطه های سفید روی بعضی از ناخنااش ایجاد شده البت خیلی دست میکوبه به وسایل لطفا بگید مشکلی داره یا بی خطره
- سرماخوردگی
باسلام من پسرم سرما خورده فاویسمی هم هست یه کم هم تب داره آیا از شربت سفکسیم وایبو برفن استفاده کنم ضرری داره براش
- بیماری تنفسی کودک
سلام دختر سه ساله دارم الان سه روز هست حین تنفس ، نفس عمیق میکشه که انگار خلط پشت گلو داره ، تب و هیچ علایم دیگه نداره
- واکسن یک سالگی
سلام
پسرم یک سالشه.بخاطر یک مشکل مغزی روزی نصف آسپرین ۸۰ میخوره.واکسن یک سالگی داره.آیا مشکلی داره تزریقش یا نه؟ - کرونا
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسر من یک ساله هستش دو هفته ای هست درگیر کرونا شده که خداروشکر بهتر شده اما خیلی بی قراری میکنه غذا اصلا نمیخوره شیشه شو میزارم دهنش یکم میخوره دیگه تو دهنش نگه میداره از گوشه لبش میریزه بیرون و اینکه دقت کردم دندون های نیش بالاش داره در میاره فکر کنم چون ورم کرده لثه هاش این بی اشتهایش رو چیکار کنم اقای دکتر خیلی وزن کم کرده
- آموکسی
سلام وقت ب خیر آموکسی ۱۲۵ برای کودک ۲۰ ماهه که خلت گلو دارد صلاح میدونید بهش بدهم؟
- ملتهب شدن لوزه و بزرگ شدن غده لنفاوی
سلام، من پسرم 18 ماهشه،حدود یک ماهه بچه م آنفولانزای خفیف گرفت و بعد چند بتر دکتر بردن خوب شده، غده لنفاویش بزرگ شده بود بردم دکتر گفتن لوزه ملتهب شده و غده لنفاوی هم بزرگ شده، براشون قرص پردنوزولون 5 تجویز کردن هر 12 ساعت نصف قرص، با آبمیوه قاطی کردم بهش دادم، کل محتویات معده ش بالا اورد، یکم سرچ کردم دیدم خیلی عوارض داره، استرس گرفتم بهش دوز بعدی رو بدم، چیکار کنم؟؟؟ راه یا داروی دیگه ای برای درمان نیست؟؟؟
- التهاب لوزه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسال و سه ماهشه که زود ب زود سرما میخوره تقریبا یک ماه پیش دچار تب شدید و سرفه و سرماخوردگی شد بردم دکتر بهش دارو داد بهتر شد ولی شبا نمیتوانست راحت بخوابه خروپف میکرد وخرخر بعد از خواب میپرید و ی شب دوباره تب کرد و دهن و زبانش لکه های سفید و گلوش و لوزه هاش قرمز شد دوباره بردم دکتر عمومی بود چون متخصص اطفال نیس گفت لوزه هاش دچار التهاب شدن و شربت آموکسی سلین ۱۲۵ و شربت گیاهی پدی کاف و قطره بینی وامپول برای کاهش التهاب لوزه هاش داد که بهتر شد چندشب راحت میخوابید و لی الان دوباره آبریزش بینی که بعضی وقتازرد رنگ میشه و ی کم سرفه و دوباره خرخر میکنه بینیش انگار گرفته نمیتونه راحت بخوابه میشه راهنمایی کنید چکار کنیم یا اینکه داروی مناسب چی بدم یا شربتی مناسب برای التهاب گلوش که دوباره همونجوری نشه با تشکر از شما دکتر عزیز
- برای خس خس سینه نوزاد دختر ۹روز از۵ ماهیگیش گذشته افا موکس۱۲۵ براش خوبه عوارضی نداره
- شربت زینک
سلام ایا میتوان برای تقویت سیستم ایمنی کودک شربت کیندر داد
- تب بالای کودک ۵ ساله
سلام دخترم ۵ سال داره امشب یهویی تب کرد نه سرفه داره نه آبریزش بینی فقط تبش بالای ۳۹ هست بهش دوبار شیاف ۱۲۵ گذاشتم توی ۶ ساعت فرق نکرده بنظرتون چیکارکنم
- دانه های بعد از تب در کودک
پسرم ۳/۵ هست و دو روز تب داشت بعد از روز اول تب بدنش دانه های قرمز بالا داد الان تبش قطع شده اما دانه های قرمز دور دهان و روی شکم و پشتش و روی مچ دستها و اطراف کف پا پدیدار شده چکار باید انجام دهم...البته زمانی که دانه های قرمز پدیدار شد بهش شربت سیتریزین دادم
- سلام وقت بخیر خسته نباشید ببخشید یه سوال داشتم دخترم دوماهویاز ده روزشه شبها وقتی خوابه همش توخواب خودشو پیچ میده هرپنج دقیقه یکبار گریه نمی کنه و لی بی قرار دلیلش
- خشکی لب کودک
سلام دکترجان خداقوت پسرم دوسال و چهار ماه داره مدتی هست لبش خشک میشه پوسته میشه بنظرتون چه دلیلی داره؟میشه از تقویتی های لب که داروخانه ها دارند استفاده کرد؟
- عوض کردن شیرخشک اپتامیل پپتی جونیور
من به فرزندم شیرخشک اپتامیل پپتی جونیور میدادم الان 11 ماهشه دیگه این شیرخشک تو داروخانه های نیست جایگزینش چه شیرخشکی بدم
- سلام و وقت بچه من ۱۳ماهشه و ابریزش بینی چرکی داره به همراه سدفه چرکی ۹کیلو هستش آزیترومایسین ۲۰۰چطوری بهش بدم
سلام و وقت بخیر دختر من ۱۳ماهشه و ۹کیلو سرفه چرکی و ابریزش بینی چرکی داره ازیترومایسین ۲۰۰رو چطوری بهس بدم
- پیرو سرفه
اقای دکتر من همون سوال قبلی در مورد سرفه ی نوزاد بیست و یک ماهه هستم. یادم رفت بگم نوزاد من فاویسم داره
- دیابت کوکان
سلام آقای دکتر کودک سه ساله مبتلا به دیابت کودکان شده میگن ویروسیه آیا درمان میشه
- خلط مدفوع
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشید .پسر من ده سالشه دوهفته پیش سرماخوردگی داشت بردم دکتر دارو داد اول روزها تک سرفه داشت بعد روزها خوب شد الان شبها سرفه داره موقعی که میخواد بخوابه تا یک ساعت بعد آروم میشه دیگه نداره شربت اکسپورانتا میدم به نظر شما چی بدم بهش

