Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
از کجا بفهمیم نوزاد مشکل پیش فعالی داره دخترم خیلی تحرک داره
- حساسیت به شیر گاو
با سلام پسرم هفت ماهش تموم شده، به شیر گاو آلرژی پیدا کرد. پنج روز اسهال داشت، داخل انگشت های دستش زخم شده شبیه ب اگزما، شربت سیتریزین و پماد هیدروکورتیزون بنطر شما میتونم براش استفاده کنم؟
- فسفر بالا
سلام ببخشید من نوزادی رو از بهزیستی میخوام به فرزند خواندگی بگیرم.حالا یه سوال داشتم این دخترم دو ماهه هست که انگار در آزمایشات به عمل آمده فسفرش بالا بوده ولی نمیدونم چند بوده.فسفر بالا خطرناک.راه درمان داره.و راه درمانش چیه؟
- سرفه نوزاد زیر یک ماه
نوزاد بیست روزه ای دارم سرفه های شدید وپی درپی میکنه دکتر براش سفالکسین تجویز کرده ولی آرام نمیشه لطفا کمک کنید
- کولیک
سلام پسر من سه ماهشه کولیک شدید داره قطره کولیف اینفاکول کولیز و.... همه رو براش گرفتیم فقط یا کولیف یکم آروم تره الان چند روزه خیلی شدید شده دلدردش استامینفون پاراکید میتونم بهش بدم؟
- گوش دردنوزاد
بچم گوش درده بینیشم خیلی میخارونه بهش قطره استامينوفن پاراکیدبدم بدنیست
- عدس فاویسم
دکتر نوزاد شش ماهم فاویسم داره خوردن عدس براش مشکل ساز نمیشه ماش چطور
- ویکس
سلام اقای دکتر . روغن ویکس برای نوزاد فاویسمی ضرر داره؟
- سلام وقت بخیر پسر من نزدیک10ماهشه9500گرم تب داره بدنش مدام داغه قطره پاراکید خریدم براش چقدر باید بهش بدم؟ چندقطره؟
- شربت
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسر نه ماهه ی دارم چند وقت پیش سرماخورده بود بردمش دکتر ب جز داروهای مورد نظرکه بهش داد شربت آرژی پلاس یوروویتال و شربت زینک پلاس یوروویتال بهش داد روزی یک سی سی وزنش هم هشت کیلوونهصد میخواستم بدونم آیا بهش بدم چون من بهش قطره مولتی ویتامین پدیابست و قطره اهن پرودرال میدم میشه راهنمایی بفرماید ممنون میشم باتشکر
- زردی
سلام نوزادمن ۲۷روزه هستش زردیش بین ۱۴تا۱۶هستش داخل دستگاه ۳روز خوابیده اومد۱۲امایک هفته نگذشته بازاومد۱۶بازم تودستگاه گذاشتیمش این رونه همش تکرارمیشه.میشه راهنمایی کنید
- سفیدی روی زبان نوزاد یازده ماهه
سلام دختر یازده ماهه ی من روی زبانش سفیده فقط روش اینطوره نوک زبونش حالت عادی داره قطره آهن liposomal میخوره رنگش سفیده احتمال داره بخاطر قطره باشه یا چیز دیگه ای هست هراز گاهی عوق میزنه فقط در حد حالتش وگرنه بالا نمیاره
- عوض کردن شیرخشک
سلام دکتر دخترم ۴ ماهشه از اول بهش شیرخشک ببلاک میدم زیادی طعم اهن داره بدش میاد وقتی میخوره و خوب سیر نمیشه و اینکه زیاد وزن نگرفته چطوری یک شیرخشک دیگه جایگزین کنم شیرخشک چرب و خوب چ شیرخشکیه؟
- رفلکس نوزاد
باسلام پسر ۷ماه دارم رفلکس پنهان دارد از دوماهگی نکسیم و موتیلیوم مصرف میکند ولی همچنان خس خس سینه دارد گاهی اوقات زیادتر میشود و گاهی سرفه و عطسه هم میکند،چه کار کنم
- سيب
خارش چشم و صورت بعد از خوردن سيب يعني الرژي داره؟
- دل درد کودکان
سلام خسته نباشید من نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم که سه شبه خوابش فقط به اندازه یک ربع شده و سریع از خواب بیدار میشه و چون به خواب شب عادت داره با چشم بسته نق میزنه همش سرش رو هی از چپ به راست میچرخونه جدیدا موقع شیر خوردن هم تایمش کم شده هم اینکه گاهی با گریه و پیچیدن به خودش شیر میخوره چیکار باید کنم ؟
- شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه
سلام نحوه مصرف شربت آموکسی سیلین برای نوزاد ۲ ماهه چه مقدار و آیا عوارضی دارد. ممنون و سپاس
- لرزش بدن نوزاد
سلام آقای دکتر ..پسر خواهرم هشت ماهش هست از دو ماهگی بدنش گاهی ماهی یه بار دو بار میلرزید از شش ماهگی که واکسن زده بدنش خیلی میلرزه روزی پنج شش بار فوق تخصص مغز و اعصاب براش نوار مغز نوشته و ازش گرفتن دکتر گفت نوار مغزش سالمه و مشکلی نداره از نظر حرکتی هم خیلی پر تحرکه و موقع تحرک و بازی زیاد بیشتر میلرزه بیشتر هم وقتی کپ افتاده یا از یه چی میترسه ...دوستش خیلی سفیده باباش هم کم خونی داره به نظر شما برا چیه باید چکار کنه خواهرم دیگه عصبی شده لطفا راهنمایی کنید ممکنه کم خونی یا کمبود کلسیم باشه و ایا طبیعی هست ؟؟؟
- کودک هفت ماهه
سلام واس نوزاد هفت ماهه چه سوپی درس کنم؟گوجه میتونم بدم یانه؟
- تعداد قطره آهن
سلام آقای دکتر دختر من با توجه به آزمایشی که داده یک مقدار کمخونی داشت دکتر گفت بجای ۱۵ قطره بیست قطره آهن بده من هم قطره آهنشو عوض کردم و قطره لبپوسفر گرفتم حالا چند میل باید بدم والا یک میل این قطره خودم حساب کردم ۱۵ قطره هم نمیشد

