Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
دخترم 3 سالشه اسهال داشت بردمش دکتربعد تجویز دارو الان حدود یک هفته هست شکمش کار نکرده چکار باید کنم
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- چرک خشک کن
سلام اقای دکتر، پسرم ۳سالشه ویروس، گرفت تب، خلط شدید سینه، الانم سرفه داره، دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ و ازیترومایسین ۲۵۰داده چرک خشک کن ولی پسرم ازیترومایسین تلخ بالا میاره نمیخوره، یه چرک خشک کن دیگ میگین بخرم، سینش افتضاح چرکیه همراه سرفه ممنون
- انتی بیوتیک
سلام وقت بخیر نوزاد پنجاه روزه ای دارم و فاویسم هم داره به خاطر مشکل دندان اموکسی سیلین و مترونیدازول باید مصرف کنم میتونم شیر بدم؟ ممنونم
- کم ادراری کودک
کودک سه و سال و نیم دارم که حدود یک هفته است که فقط تقریبا روزی یک بار ادرار میکنه گاهی وقتا هم احساس میکنه ادرار داره ولی ادرارش نمیاد ممنون میشم جواب بدید که علتش چیه
- انگل
- شب ادراری
سلام وقت شما بخیر دختر ۴ساله ایی دارم که از موقعی که به مهد رفت دچار شب ادراری شد الان نزدیک به ۹ماه هست که شب ادراری داره همه نوع آزمایش ،بردن پیش مشاوره انجام شد ولی هنوز خوب نشده چکار باید بکنم
- خشکی پوست
سلام وقت بخیر.پسرم یکسالشه.چند روزی هست متوجه شدم پشت پاش بصورت دایره کوچک در دو ناحیه پوست زبر شده و خشک .درمان خاصی هست یا حتما باید ویزیت شه؟
- پابیرون
با سلام من بچم صبح پابیرون گرفته و پابیرونش زرد رنگه و دونه های سبز توش چیکار کنم دستشا مدام تو دهنشه واب دهن خیلی داره اشتهاشم کم شده چیکار کنم
- میزان خون ۱۳/۹
با سلام وخسته نباشید دختر ۸ساله دارم که در آزمایشی که داده میزان هموگلبین۱۳/۹ هستش از ۱۵/۵آیامشکلی ایجاد می کنه واین که دوباره نیاز به آزمایش مجددهست؟ ممنون
- تهوع در مسافرت
سلام خسته نباشید دختر من ۳ سال و نیمشه جدیدا تو مسافرت ها بالا مباره تا ۲ ساعت اولش وفتی ک خوابه خوبه اما وقتی ک بیدار باشه حتی آبم میخوره بالا میاره شنیدم ک قرص بخوره خوبه؟ می خواستم ببینم چ قرصی و چ مقداری بهش بدم
- سفکسیم یا آزیترومایسین
سلام . پسر ۴ ساله ام آبریزش بینی داره که تقریبا زرد رنگ است . و سرفه هم گهگاهی میزند و دمای بدنش خیلی کم داغ است . آزیترومایسین استفاده کنم یا سفکسیم . با توجه به اینکه این روزها آنتی بیوتیک کمیاب هست میتوان همان سفکسیم رو استفاده کرد؟
- سلام خسته نباشید بچم 19 ماهش است در ناحیه مای بیبی اش هم از جلو و عقب خارش شدید داشت دکتر بهداشت قرص مبدازول داد ولی فایده نداشت دکتری دیگر شربت مینا پرازینداد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم
سلام خسته نباشید من بچم ناحیه ی مای بیبی هم عقب وهم جلو را خیلی خارش دارد دکتر قرص مبدازول وشربت داد ولی فایده نداشت دیگه چه کار کنم بچم خیلی زجر میکشه پوستش زخم کرده
- مدفوع کرم رنگ
بادعرض سلام و احترام،پسرم دویال و نیمه و ۱۲ کیلو است، گوش و گلوش چرکی هست، کلاریترومایسین دوروز بهش دادم که مدفوعش کرم رنگشده، مصرف دارو را قطع کنم؟ بجاش سفکسبم میتونم بدم؟ چند سی سی؟ تشکر
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین
- شیر مناسب بعد دوسالگی
سلام وقت بخیر اقای دکتر شیر مناسب برا کودک کم ورن بعد ۲سالگی چیه ؟ منظورم شیر خشک ادامه بدیم یا شیررگاو پاستوریزه کدوم بهتره ؟
- درمورد قرص فولیک اسید
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه به دخترم چهارسال ونیمش هست قرص فولیک اسید ۱میلی بدم. ؟ چجوری؟ چه موقعی؟
- عفونت ادرار بوی بد واژن
دخترم ۴ساله عفونت ادرار بوی بد و احساس درد میکنه از وازنش علت ودرمانش لطف کنید بگید
- یبوست نوزاد
سلام پسرم هفت ماهه ونیمش وقتی غذا میخوره مدفوعش سفت میشه خیلی اذیت میشه شیرم به تنهایی سیرش نمیکنه گشنه میشه گریه میکنه اگه غذابهش ندم لطفا راهنماییم کنید الان یه روزه مدفوع نکرده
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون

