Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر برا بهتر کار کردن شکم دخترم که شیر خشک میخوره قطره بیوفنت تجویز کرده صبح و شب گفته 12قطره یعنی صب 6تا بدم شبم 6تا
- خس خس سینه
سلام آقای دکتر خسته نباشید.دخترم سه ماه نیم داره سینه اش کمی خس خس میکنه ولی سرما خورده نیست.
- آیا شربت ستادین دی سی برای کسی که فاویسم دارد مضر است؟
- تاول انگشت
باسلام دختریکسالو شش ماهه دارم انگشست شصتش از گرمای فندک تاول زده.چه کنم ک موجب عفونت نشود و زود خوب شود.
- خوردن شمع
دخترم دو سال و نیمه هست و اندازه دوبند انگشت شمع خورده برای سلامتیش خطرناکه؟
- شربت زینک
آیا باید شربت زینک را بصورت مداوم(مثل شربت آهن وAD)به نوزادان زیر دوسال داد؟
- چسبندگی لابیا
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سال ونیم داره و چسبندگی لابیا داره وقتی بچه پماد اکویین کانجکتد استروژن 0.625 دکتر نوشت براش استفاده کردم براش دو نوبت ولی دوباره چسبید و هر چی پرسیدم پماد گیر نمیاد میخواستم راهنماییم کنید لطفا چیکار کنم چیزی جایگزین داره
- جوش صورت و بدن نوزاد
سلام آقاي دكتر. پسر من ٢٢ روزشه.گونش و پيشونيش و چونش جوش ريز سفيد زده. دليل خاصي داره؟
- سوال
سلام آقای دکتر خسته نباشید.بچم واکسن یک سالگی زد ده روز بعدش یه تب خفیف کرد بدنش پاچید الان هیجده ماهشه دوباره همون واکسن تکرار میشه میترسم ببرم بزنم دوباره حساسیت اونجوری یا بدتر خدایی نکرده نشون بده.چیکار باید بکنم؟.ممکن دوباره حساسیت نشون بده؟
- میزان زینک
سلام میزان نئوزینک برای کودک ۲۳ماهه
- سلام خسته نباشید ببخشید آقای دکتر دخترم پنج ماه وپانزده روشه یک ماهه که سرفه میکنه بردم دکترشربت اموکسی سیلین وستیریزین واستامینوفین حکیم دادخوب نشدم تب نداره فقط سرفه میکنه ودماغش خشک میشه
- شیردهی
مصرف دلستر در دوران شیردهی نوزاد هفده روزه به بعد مجاز است؟
- شنوایی سنجی
سلام خسته نباشیددخترم 5 ماه است بعد سرما خورد بعد مصرف دارو شنوایش مشکل پیدا کرده به صدا عکس العمل نسون نمیده
- پمادوقطره چشمی
سلام واحترام. پسرم 14 ماهشه چشمش عفونت کرد بردمش چشم پزشک پمادجنتکس وقطره باکتی ماید وتیرلوز داد. یک هفتس ک استفاده میکنم والان الحمدالله خوب شده.. باید تاچندروز استفاده کنم. کافیه یا ادامه بدم.؟ وزنش 10 کیلو. قطره هاشو سه روزاستفاده کردم قطع کردم ولی پمادش ی هفته
- سرماخوردگی کودکان
باسلام وخسته نباشی من یه دختر ۱ساله ویک ماهه دارم امروز بخاطر سرماخوردگی برومش دکتر ، که براش آمپول پین سیلین وبتامتازون تجویز کرد واز طریق باسن بهش تزریق کردن بعد که اومدم خونه متوجه قرمزی پوست دور باسنش شدم وبردمش یه دکتر دیگه که بهش شربت سیتریزین داد حالا خوابیده اما صورتش رنگ پریده شده ودمای بدنش هم ۳۵ درجس چیکار کنم آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید خیلی حالم بده
- چنگ زدن صورت
سلام آقای دکتر.کودکم 3ماهه هست ازیک ماهگی به بعد وقتی بیداره دائمادستاش روتوچشماش فرومیبره ودماغشو میکنه .همش صورتش زخمیه الانم یه هفته ای میشه که یه بره صورتش اندازه سرانگشتی جوشهای قرمزی درآورده فک کنم یه کم گرمی هم داره بدنش. چکارش کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- سنگ کلیه نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید.پسر من سه ماهه و سنگ کلیه داره ودکتر بهش محلول داده تا دفع بشه.شیر من هم خیلی کمه و سیر نمیشه و من مجبورم بهش شیر خشک بدم.از داروخانه پودر گالاکتومید گرفتم تا شیرم زیاد بشه و دیگه بهش شیرخشک ندم.میخواستم بدونم اگه من بخورم برای سنگ کلیه پسرم خطری نداره؟سنگش از نوع اوریکه.ممنون.
- سلام وقتتون بخیر دخترم ۴سال ونیمه میگه گلوم میسوزه تبم کرده میخواستم بدون سفکسیم ۱۰۰ هرچندساعت وچقدرباید بهش بدم ممنون.
- خوردن هسته آلبالو
پسرم ده ساله سه چندتا آلبالو رو با هسته خورده مشکلی براش به وجود نمیاد؟
- پسرم سه ماه هست پشت سرش صاف شده میخواستم بدونم درست میشه

