Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- علت زور زدن نوزاد یک ماهه
سلام دکتر من از بلوچستان محروم ترین نقطه ایران براتون پیام میذارم خواهشا جواب بدید سوال؟ من یک نوزاده دارم پسره تازه ی ماهشه شبا موقع خاب زور میزنه صورتش هم قرمز میشه با صدای ضعیف ناله میکشه روزا هم بعضی وقتا همینجوری میشه ؟لطفا بگید چکار کنیم 🙏🏻
- شربت برای عفونت ریه چی خوبه
سلام من دخترم پنج ماهشه دو هفته پیش بستریش کردم دکترش گفت عفونت ریه داره چهار روز بستری بود به خاطر اینکه رگ دستش پیدا نمیشد مرخصش کرد دارو ازیترومایسین بهش داد تا حالا سه تا شربت بهش دادم خوب نشده نمی دونم چیکار کنم
- شیر نخوردن
سلام خسته نباشید پسرم از چهار ماهگی شیر خیلی کم میخوره شیر خشک هم بهش میدم الان رفته تو شش ماه ولی وزنش با چهار ماهگی فرقی نکرده دکترم بروم میگه رفلاکس معده داره کپسول با پدی لاکت بهش دادن الان وزنش ۷ کیلو چکار کنم خیلی نگرانم
- سيب
خارش چشم و صورت بعد از خوردن سيب يعني الرژي داره؟
- سرفه نوزاد۳ماهه
سلام دخترم۳ماهه هس حدود ۱۰روزی میشه سرفه میزنه خوب نشده دکترهم بردمش شربت ازیترومایسین۱۰۰شبی۱نیم سی سی.باشربت سیتریزین ۱۲ساعتی۱سی سی به مدت ۱ هفته بهش دادم بازم سرفه میزنه چکار کنم که خوب بشه ممنونم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر برای واکسن ۱۸ ماهگی قبل و بعد از تزریق استامینوفن بدهم؟
- بیماری پوستی کودک
سلام پسرمن چهار سالشه الان ده روزه یه لک قرمز روی صورتش اومد خیلی کم بود ولی هرروز داره بزرگتر میشه بردمش دکتر گف حساسیته پماد بتامتازون داد اونم فایده ای نداره علتش چیه
- شربت نیوزینک
- نخوردن غذا
سلام عرض ادب پسر8ماه بنده چند روزی هست بد غذا میخوره حتی موقع غذا دادن بهش دهانش را باز نگه میداره که قاشق بعدی را نخوره اشتهاش کم شده لطف میکنید راهنمایی کنید ؟
- پریدن شیر درگلو
نوزاد دوماهه ریفلاکس داره وموقع شیرخوردن وحتی خوابیدن شیروآب دهنش میپره توگلوش وسرفه میکنه چه کار کنم که شیر تو گلوش نپره خودشم خیلی اذیت میشه ؟؟؟؟ساشه امپرازول هم بهش میدم.
- سلام من کودکی دوماهه دارم دوروز بود که بیقراری میکرد و یخورده بینیش میگیره و تا دیشب که ساعت 2 خوابید امروز همش خواب بوده و ب زور برا شیر خوردن بیدارش کردم نگرانم که مشگلی هست یا نه؟ممنون میشم کمکم کنید
- عفونت گلو
دخترم چهار سالشه دچار عفونت گلو شده از شربت هم نمیتونه استفاده کنه اگه سفکسیم 200 بدم خوبه براش چگونه استفاده کنم
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
پسرم ۷ سالشه آبریزش شدید با سرفه شدید داره دارو میدم سرفه اش خوب نمیشه اسپری همتاثیری نداره موقع خوای خر خر میکنه خس خس هم داره لطفا راهنمایی کنید
- سلام خوبی دخترم پنچ ماهشه واز دیروز فقط عطسه مکنه وگاهی یه سرفه خشک
- نوشابه
سلام من چندبارسوالمو پرسیدم وجواب ندادین، دخترم دوسال ونه ماهشه، عاشق نوشابه هست، من بجای نوشابه بهش ویتامین سی بوکا، ازاین شیشه های قهوه ایی خارجی میدم، که گازها داره، الان سرماخورده وعفونت کرده گلوش، وایراد ویتامین سی میگیره ومنم بهش میدم، قبلا التهاب روده داشته، آیا ضررداره خوردن ویتامین سی براش؟؟؟ و دلیل التهاب رودش میتونه ویتامین سی بوکا، بوده باشه؟؟ قطعش کنم یا خیر؟
- خونریزی دهان بچه در خواب چه علتی داره
دخترم دوسالشه کمی تب کرده دوروزه صبحا که بیدار میشه دور دهنش خون خشک شده علت چیه؟
- شیر خشک برای نوزاد فاویسمی
- مصرف ایبو پروفن برای رفع تب کودک ۵ساله
برای کودک۵ساله با وزن ۲۰کیلو چند سی سی ایبوپروفن نیاز است؟
- دفع
درود پسرم نزدیک ۱۸ ماهش هست روزی دو بار دفع داره ولی الان چند روزی هست ۴ بار دفع داره یه کم آبکی هست چیکار کنم ؟ ممنون
- سلام پسرم چهار ماهه سه روز شکمش کار نمیکنه غذا هم فقط شیر مادر

