Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- شربت ایموژن
ببخشید سوال دیگری داشتم در مورد شربت ایموژن بعد ازتمام شدن دوره مصرف باقیمانده شربت تا چه مدتی قابل استفاده میباشد؟
- سرفه شدید کودک ۴ ساله
دختر ۴ ساله .دوماهه سرما خورده فارمتین دادم فقط سرفه هاش مونده .هیچ مشکلی نداره .دکتر گفته سینوزیت دو طرفه داره .بعد از گرفتن گرافی .الان سرفه های وحشتناک .شب تا صبح .دکتر دوباره بردم نئو تادین داده میگه حساسیته.چه کنم آقای دکتر
- سرماخوردگی
سلام دکترجان پسرم ۱۴ماه هست سرفه خشک داره تب میکنه موقع شیر خوردن انگار گرفتگی بینی داره دستور شما چیه لطفا راهنماییم کنید ممنونم شربت سالبوتامول برای این سن مشکل نداره؟
- آرامش نداشتن در خواب
سلام پسر ۹ساله دارم که در خواب خیلی تکان میخوره و هر چیزی که در اطراف داشته باشه ویران میکنه ودر خواب آرامش نداره تا حدی که دیگه قابل تحمل نیست چیکار کنم؟
- عفونت ادراری دختر شش ساله
سلام دخترم شش سالشه متاسفانه به هیچ طریقی شربت نمیخوره گرفتار شدم گفتم ببینم به جای شربت جایگزینش قرص نیست که بهش بدم بخوره
- تب وگلودرد چرکی
سلام من فرزندم ۵ سال و۹ ماهشه '۲۰ کیلو وزنشه سه روزه تب داره بردمش دکتر گفتند گلودرد چرکیه ' فارمنتین ۴۵۷ دادند دوبار در روز همراه با استامینوفن وبروفن ' با وجود دادن داروهاسه روزگذشته هنوز خوب نشده چیکار کنم آقای دکتر ادامه بدم این داروهارو ممنون میشم راهنمایی کنین . ته گلوش چرکی سفید رنگه
- دوره درمان سفیکسیم
پسرم دو نیم سالش هست عفونت گلو داشت دکتر روزی دو بار (3cc) گفته سفیکسیم ۱۰۰ بدم . تا چند روز باید ادامه بدم ؟ پنج روز کافی هست؟
- راه رفتن کودک
سلام دخترم ۱سالو خورده هست نه ۴ دستو پا میره نه سینه خیز فقط غلط میخوره و میشینه و دستشو به جایی نمیگیره وایسه آیا دخترم مشکل خاصی داره یا ویتامین دی و کلسیمش کم هست ؟؟؟
- میزان مصرف دارو در بچه 5ساله
من پسرم 5سالش 17کیلو چند قطره استامینوفن پاراکید میتونم بدم
- خوب شدن اسهال
پسرم دوروزه اسهال و استفراغ داره بیشتر اسهاله..دکتر بهش دمیترون اینا داده.پودر پدی لاکت.. اما اسهالش خوب نشده .میخاستم ببینم اگه شربت سفکسیم ۱۰۰ بدم بش ایرادی نداره چون فک میکنم عفونت داره معده ش
- دندان درد
سلام و وقت بخیر سرم ۸ سال دارد یهو از درد دندان از خواب بیدار شد و من بهش مفنامیک اسید دادم ولی الان نگرانم که آیا مشکلی پیش نیاد و شاید مناسب سن پسرم نباشه.خیلی استرس دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- تب وسرفه خلط دار
سلام خسته نباشید دخترمن ۲سال و۷ماهشه امروزصبح تب کرد وهمراه تب سرفه ای خلط دارداره میتونم بهش شربت آفاکسیم ۱۰۰بدم بهش
- سفیدی مدفوع
سلام آقای دکتر من دخترم ۴سال داره چند روزی بود یبوست داشت یکم بهش لواشک دادم شکمش باز شد ولی رنگ مدفوع نرم ولی سفید بود مشگل چی می تونه باشه خیلی ممنون
- مکیدن انگشت
سلام خسته نباشید.فرزند من ۱سال و ۸ ماه داره و از نوزادی مکیدن دو انگشت وسطش رو شروع کرد و هنوزم ادامه داره بطوریکه حتی گاهی من فکر میکنم بخاطر این غذا هم نمیخوره و گرسنه میمونه...راهی هست برای این مشکل؟
- شب ادراری
برای درمان شب ادراری ارثی بچه ۱۰ ساله چه دارویی میشه مصرف کرد ؟!
- ماشین گرفتگی
باسلام وتبریک سال نو خدمت شما،آقای دکتر دخترم 20ماهشه یکی دوبار توماشین بالا اورده میخواستم ازحضورتون سوال کنم چه کار کنم که اذیت نشه ممنون از راهنمایی شما
- واکسن شش سالگی
سلام علیکم. بنده حدود سه روز است واکسن شش سالگی دخترم را در مرکز بهداشت خوبی تزریق کردم. یه کم پایینتر از محل تزریق واکسن اندازه یه دایره 4 سانتی قرمز شده و کمی متورم شده. زیر بغل همان دست هم کمی قرمز و متورم شده تب و بی حالی و ندارد درد دارد که بهتر شده. به نظرتان جهت آن تورم زیر بغل و. کاری کنم ممنون
- زردی دست و پا کودک ۷ ساله
پسر ۷ ساله دارم که یک هفته پیش دست و پاهاش زرد شده و بعد از یک روز از بین رفت ولی دوباره دیروز دست و پاهاش زرد شده و هیچ گونه علائم بی اشتهایی و ضعف نداره دلیلش چیه آیا مشکل از کبدش هست یا نه؟ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم

