Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوزش ادرار
جناب دکتر دختر چهارسالم دو روزه ادرار دردناک داره و خون در ادرارش هست، چه دارویی بایستی بهش بدم؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میتونم یعد از یک سالگی به پسرم شیر خشک بدم و دیگ شیر خودمو ندم چون شیرم کمه هم خیلی لاغر شدم
- علت زردی کف پای بچه از چیست
- بداخلاقی و گریه طولانی و دندان قروچه و یبوست همیشگی که چند روزه شکمش شل شده و بداخلاق تر شده
پسر بچه ۳ساله دارم که از همان ابتدا یبوست داشت و شبها همیشه دندان قروچه میره و بشدت عصبی هست که پارسال بخاطر اینکه شبها خیلی بیدار میشد وگریه میکرد دکتر بردم آزمایش انگل داد منفی شد منتها دارو انگل داد مصرف کردیم و بهتر شد ولی همچنان دندان قروچه داره و عصبی هست و یبوست هم ادامه داشت تا چند روز پیش استخر رفت که بعد از اون شکمش شل شد و۳روز هست که شکمش به صورت اسهال دراومده و چندساعت بعد از اینکه غذا میخوره شکمش کارمیکنه (روزی۵،۶بار)و عصبی تر شده،بیشتر گریه میکنه آیا احتمال داره انگل باشه(چیزی توی مدفوعش ندیدم) یا مشکل دیگه ای داره مثل عفونت؟
- بیخوابی نوزاد
با سلام .نوزاد چهل روزه ای دارم .که خودش را کش و قورس میاره و از خودش صدا درمیارد و بیقرار است و بیخواب .دکتر قطره ی کولید اید و پدی لاک داده ولی هیچ تاثیری ندارد .از شیر خودم تغذیه میکند و گاهی به او شیر خشک نان میدهم ممنون میشم منو راهنمایی کنید
- استفاده از قطره باکتی ماید
سلام من دخترم ۱۵روزه هست و چشمش چرک میاد ولی میزنه،روزای اول چرک سفید بود اما الان چرک سبز میاد دکتر داروخانه قطره باکتی ماید داده آیا خوبه این قطره ؟
- لاغری پسر ۵ ساله
سلام
من پسرم پنچ سالش خیلی لاغره. همیشه رنگ صورتش پریده برای دستشویی رفتن خیلی مشکل داره و خودشو میگیره به طوری که اگر صبح دستشویی بخواد بره انو تا بعد از ظهر می گیرد
- یبوست
2سالشه هنگام مدفوع گریه میکنه اصلا مدفوع نمی کنه شکاف مقعدی فک کنم داره چون بعد چند روز که مدفوع میکنه زیاد سفت نیست زیر دلش هم درد میکنه
- شیرخشک ببلاک2
سلام اقای دکتر پسرم یکسالشه شیرخشک ببلاک 2 میخوره تاکی باید اینو بخوره و کی ببلاک 3 شروع کنه؟
- استفاده از شربت تئو فیلین جی برای کودک چهار ساله که سرفه های خیلی شدید دارو و به داروهای گیاهی ضد سرفه و دیفن هیدرامین موثر نبوده
وقت شما بخیر ، بیمارم دختر چهار ساله ام هست که امروز روز ششم بیماری هست روز اول با گلو درد شدید و دو ساعت تب با شربت سرما خوردگی و ضد تب کوریزان کنترل شد ، شربت سرماخوردگی را ادامه دادم ، دو روز هست با سرفه های خشک خیلی شدید و طولانی و ابریزش بینی ، به دکتر مراجعه کردم اموکسی کلاو و دیفن هیدرامین تجویز کردند ، برای سرفه اصلا موثر نیست و داروهای کیاهی هم اثری نداشتند ، با توجه به سابقه حساسیت برنشی که کودک من دارد ،قبلا تئوفیلین جی استفاده کردم و موثر بوده ، لطف کنید بفرمایید میتونم دوباره استفاده کنم ، وزن بیست کیلوگرم چند سی سی دوز اولیه و برای چند روز استفاده کنم ممنون از راهنمایی شما
- سلام وعرض ادب،دخترم۲سال وهشت ماهشه ووزنش۱۱کیلوهستش ولی قدش خوبه،امروز توی مدفوعش ی کم چربی توی اب اومدعلتش چیه واینکه خیلی وقتادل دردداره ممنونم ازپاسختون
- ویتامین
سلام وقتتون بخیر به بچه ۵ساله میتونم تقویتی شربت ایمیونس بدم؟ اگه آره مقدار مصرفش چقدر باید باشه
- آلرژی
سلام آقای دکتر لطفا راهنمایی کنید من ۳۰ سالمه خانم هستم از ۱۵ سال پیش گاه و بیگاه یهو سرفه های خشک شدید میزدم انگار اسپری فلفل تنفس کرده بودم. بعد بارداریاز سال ۹۷ خوب شدم اما الان یه علائم دیگه ای دارم و خیلللی دکتر رفتم . شش ماه پیش باردار بودم و به خاطر عفونت ریه سقط شد.و دارو برام تجویز نمیشد چون باردار بود علائم الان که دارم اینها هستند ، سرفه خشک که با دراز کشیدن بیشتر میشه گاهی خس خس ریه و گلو خارش نوک بینی خارش ته بینی و بدنبالش عطسه زدن گاهی خارش گلو و درد گلو ترش کردن معده از شش ماه پیش که سرماخوردگی شدید گرفتم اینجوری شدم و همش دکتر میرم اما داروها فایده نداره و مخاط بینی سبز رنگ داشتم البته بعد سرماخوردگی های اینجوری که خوب میشم بعدش سرفه خشک شروع میشا تا دو هفته. و تشخیص رفلاکس یا سینوزیت میدن اما من حس میکنم آلرژی باشه ممنون
- آیا میتوان به کودک تب دار شیرخشک داد؟
سلام آقای دکتر.شب بخیر. ببخشید کودک ۲۲ ماه ام تب و آبریزش و سرفه داره.در این حالت میتونم به ش شیرخشک بدم یا نه؟از دو ماهگی شیرخشک خورده چون شیر خودم کم بوده. متشکرم از پاسخگوییتون.
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم بردم پیش دکتر متخصص اطفال میگه ویروس وارد بچه شده یک شربت سرماخوردگی کودکان داده ویک قطره بینی شربت نئوزینک سرفه اش خوب شده ولی سینه اش هنوزخس خس میکنه علتش چیه
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای
- رفلاکس
اقای دکترسلام خسته نباشیدمن خواستم بجای قرص اس امپرازول20که صبح نصفشوبه پسر4ماهم میدادم پودرشوبدم ولی رفتم داروخانه میگن پودرش نیست ممنون میشم اگه اسم داروروبگیدکه بخرم دکترشون نیستندکه پسرمونشون بدم
- پسرم ۱۰سالش هس برای عفونت گلو وتشرحات عفونی بینی شربت رو چقدر استفاده کنم
- کودک
سلام.خسته نباشید.دخترم ۲ سال و ۴ماه هست.با وزن۱۱ و نیم و قد ۸۵.با بیماری سایکل نوتروپنیا که تحت درمان هست.چیزی که الان هست حجم زیاد مدفوع (اسهال نیست )با بوی شدید و رنگ خیلی روشن و خیلی چرب.همیشه همین جور بوده و خیلی نگرانم کرده.از شما خواهش میکنم منو راهنمایی کنید.از لطفتون سپاسگزارمنکته

