Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش ناحیه تناسلی دختر۱ساله
سلام وقت بخیراقای دکتر دخترم چن وقت پیش ادارسوختگی داشت ک دکترمتخصص پمادکالاندولا وترکیبی نوشت خوب شد همه علائم عفونت ادراری هم داشت اماازمایش خون وادارارش منفی بود الان هم روی ناحیه تناسلی جوش زده وحالت اگزما خشک شده وداخل ناحیه تناسلی قرمزه ک بادستمال مرطوب ماک میکنم انگاراذیت مبشه علت چیه
- بالابودن گلبول سفید
دوروزسرماخورده بردمش دکترولی اول ازمایش ازش گرقتم گلبول سفیدش 16 شده آیاممکنه براݓرسرماخوردگی بالارفته باشه
- کلدیوم سی
با سلام . پسر من ۱۲ ساله هست قرص کلیدیوم سی چه تعداد میتونه بخوره؟
- ویتاگلوبین
باسلام.پسرم ۲۷ ماهه تحت نظر شما هست.از دوسالگی قطره اهن رو براش قطع کردین با توجه به قد ۸۶ و وزن ۱۲ کیلو و اینکه چند ماهه که در همین وزن هست خواستم بدونم مکمل نباید مصرف کنه؟و اینکه شربت ویتاگلوبین هم باعث یبوست میشه؟
- تب و اسهال سفیر رنگ
سلام خسته نباشید پسرم یکسال دارد و دوروزه هست اسهال داره همراه تب تب تا 38.5 و اسهال روزی سه بار اما هرچه میگذرد به جای بهتر شدن رنگ اسهالش روشن و روشن تر میشود درحدی که زرد خیلی روشن مایل به سفید شده علتش چی میتونه باشه
- سرماخوردگی پیاپی
با سلام دختر ۴ سال و دو ماهه دارم.۱۵ کیلو و بدغذا .امسال از مهر ماه رفته مهد کودک.هر دو هفته یکبار علائم سرماخوردکی داره. میگیره خوب میشه باز میگیره....یک بار فقط آنتی بیوتیک دادم بقیه موارد با درمان خانگی و اسپری بینی درمان کردم.اگر ممکنه بفرمایید چه کار کنم کمتر مریض بشه.
- مشکل یوبست داره
سلام خسته نباشید بچه ام۵سالشه مشکل یوبست داره چی باید بهش بدم؟؟ اشتهاشم کمه چی بهش بدم
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- واکسن کرونا
سلام دوتا پسر ۶ و ۸ ساله دارم.دوز اول واکسن کرونا رو زدن.اما همه بهم کفتن چرا به بچه واکسن زدی.اونا نیازی ندارن..الان چند روزه از زمان دوز دوم داره میگذره و نزدم برلشون.دودل شدم..واقعا تاثیر بدی براشون نداره؟اگه دوز دوم نزنن اون اولی هم تاثیری نداره؟
- استرس وپوشک درمدرسه
سلام.پسری ۱۲ساله وکلاس ششم دارم که درسش خیلی خوبه ولی درشرایط هیجان واسترس وسرماباتکررادرارشلوارش روخیس می کنه که گاهاشب ادراری هم داره واین امرسبب خجالتی بودنش تاحدزیادی شده. شبی درمیهمانی که آنجابایدمی ماندیم بدون توجه پسرم رادرخواب پوشک کردم.صبح که بیدارشدوخواستم پوشکش راکه کاملاخیس شده بودابازکنم ازدیدن پوشک درپایش حسابی تعجب کرد.چندروزبعدباتلاش واسرارزیادپسرم راراضی کردم تاپوشکش کنم تاباپوشک به مدرسه وورزش بره.دربرگشت ازمدرسه چون فراموش کرده بودپوشک شده واکنش خاصی نشان ندادودربرسی که داشتم پوشکش خیس بودولی چون قسمتی ازپوشک خشک بودآن راتاشب بازنکردم.حالاحدودچاهرماه است که پسرم رابرای میهمانی،بازی،مدرسه بخصوص ورزش وخریدهایی که باهم بیرون می رویم حتماپوشک می کنم واین مسئله تاثیرزیادی دربالارفتن اعتمادبه نفس فرزندم گذاشته. به نظرشما من این روش راتاکی بایدادامه بدم.خواهش می کنم باجواب خوداینجانی رامشاوره وراهنمایی کنید.باتشکرازلطف وعنایت شما.
- کنده شدن ناخن
پسرم ۶ سالسشه تمام ناخن هایش کنده شدنه
- سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر خوبین پسرم ۱۱ماهه است بد مریض شد بردم دکتر عفونت گوش وگلو داشت تب وسرف میکرد.بهش شربت آموکسی کلاو ۶۴۳ داد با کتوتیفن. الان تب وعفونتش خوب شده ولی سرفه میکنه اونم فقط شب موقع خواب چی بدیم بهش چه خوبه
- شربت اشتها
سلام اقاي دکتر من توي شيردهي به سر ميبرم و وزنم بي نهايت کم شده و دخترمم وزنش کمه و بي اشتهاست آيا ميتونم شربت اشتهاي باريج انار رو تا يه مدت هم خودم بخورم هم به بچم بدم؟؟واقعا ديگه از غذا نخوردنش دارم کلافه ميشم هيچ غذايي رو به غير از شير من دوست نداره.اگر از نظر شما مشکلي نيست اين شربت رو هم براي خودم و هم بچم که 16ماهشه استفاده کنم
- آلرژی ومصرف زادیتین
با سلام. آیا خوردن شربت زادیتین که برای آلرژی کودکان تجویز می شود در این شرایط کرونا ،باعث تضعیفِ سیستم ایمنی کودکان می شود؟(کودکِ من ۲ سال ونیم دارد)
- ویتامین
سلام جناب آقای دکتر . وقت شما به خیر. پسرم دو سال دارد و در این دو سال تحت نظر شما بوده و خدا را شاکرم که شما پزشک پسرم هستید. و این باعث افتخار و مایه ی آرامش من هست. آقای دکتر پسرم از دو سالگی به بعد نیازی به مصرف ویتامین یا مکملی ندارد؟ اگر نیاز به مصرف ویتامین هست میشه لطفا معرفی بفرمایید. ترجیحا اگر خارجی باشد بهتر است. اگر هم نیاز نیست که هیچ یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر بزرگوار و دلسوز دعای خیر من و همسرم همیشه با شماست
- آنزیم کبدی
با سلام و احترام انزیم کبدی دختر سه ماه ast 78 و alt ۶۷ هست ؟؟ خیلی نگران هستیم ...
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- گوش درد دو
گوش درد بجه دوساله بعد ۳ روز افاکسیم دادن هنوز رو ب بهبودی نرفته چ کنم آقای دکتر
- قرمزی مقعد
سلام اقای دکتر بچه 19 ماهه دارم . در حال دراوردن دندانهای نیش هست و چندروز هم اسهال داشت و خوب شد الان مقعدش دونه های قرمز زده زینک زدم کالاندولا زدم نمیره دونه ها . دکتر گفته بود وقت دندان نیش مدفوع و ادرار اسیدیه و بخاطر همینه درسته؟ چیکار کنم برطرف بشه ؟توروخدا کمک کنید
- غذای کودک
با سلام و عرض خسته نباشید...ببخشید بچه من ۱ سال و نیمشه و اصلا خوب غذا نمیخوره...هر غذایی بهش میدم دو لقمه میخوره و بعد دیگه اصلا نمیخوره...از سوپ گرفته تا هرغذایی که فکرشو بکنید...فقط ۳ یا ۴ ساعت یکبار شیرشو میخاد.وهمش طلب شیر مبکنه.شبرخشکیه....بنظرتون چیکار کنم؟

