Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت زینک سولفات
سلام خییلی ممنون بابت راهنماییتون آقای دکتر.واقعا ممنونم.فرموده بودین به دخترم شربت زینک سولفات بدم ،خواستم بپرسم این شربت آیا باعث یبوست هم میشه؟ دخترم چندوقتی درگیر یبوست بود و اذیت میشد،تازه بهتر شده..بازم ممنون.
- قد
سلام. دختری چهار سال و نیمه دارم ک قدش خیلی کوتاهه از هم سن و سالها ک هیچ حتی از بچه های ک چند ماه ازش کوچیکترن کوتاهتر هست.چندین بار دکتر بردمش آزمایش گرفتن ازش گفتن خوبه فقط ی کم کم خونه قد من ۱۶۰ و پدرش ۱۷۲هس قد تولدش ۴۴و هشت ماهه بدنیا اومد قد خاله و داییش ویکی از عموهاش بلنده بقیه تقریبا کوتاه هستن بنظرتون باید چکار کنم قد الانش ۱۰۳هس
- باسلام ،تب کودک ۵سال ونیم،باوزن ۳۲کیلو،
میخواهم از ازیترومایسین استفاده کنم برای کودک،مقدار آن رو خواستم بدونم،هم اینکه درطول این ۴روزکه کودک تب داره وسرفه های شدید وخروسکی میکن سیفکسیم جواب نداده،،،،،داروی دیگه چی بخوره؟ کتوتیفن هم میخوره،اسپری سالبتامول هم میزنه
- آمپول بتا متازون
باعرض سلام وخسته نباشید دکتر جان دختر ۸ ساله دارم که به علت درد گوش دکتر آمپول بتامتازون تجویز کردن حدود ۱۰ ساعت بعد از تزریق آمپول به چطور اتفاقی قند دخترم گرفتم حدود ۲۰۰ بود می خواستم بدونم این از عوارض بتامتازنه؟ممنون میشم پاسخ بدین
- دوز آزیترومایسین برای کودک دو ونیم ساله با وزن ۱۴ کیلوگر
با سلام کودک من دچار تب وسرفه وآبریزش بینی هست لطفا راهنماییم کنید که روزی چه مقدار بهش آزیترومایسین ۲۰۰ بدم ممنونم
- گرفتگی بینی
سلام کودک 3ساله و نیم دارم یه مدتی که گرفتگی بینی داره البته زمانی که شب می خوابه صدای فس فس میاد از بینی اش صبح پا میشه یه کم گرفته هستش سرماخوردگی هم نداره
- ریز بودن کودک
سلام ببخشید دختر دو ساله من خیلی ریزه و میخام بهش مولتی یا زین یا مکمل کلسیم چی بدم وزن تولد ۲ کیلو وزن دو سالگی ۹ کیلو. برای رشد قدش چه مکملی بدم ممنون میشم کمک کنید
- حرکت غیرعادی
سلام پسرم یک هفته س بعدازورود به پیش دبستان دچار تیک هایی شده که هرروز متغییر میشه چیکارباید بکنم اقای دکترررر لطفا راهنماییم کنید 😭
- وزن گیری
با سلام وزن دختر ی ساله ، با وزن تولد سه کیلو ، چقدر باشه نرماله؟
- اطفال
سلام دخترم ساله است یکم التهاب داره، دکتر براش سفکسیم100داد باید چند روز بهش بدم
- سرفه
سلام دختر ۸ ساله من سرفه خشک میکنه خیلی کم ، دو روزهست، هیچ علامت دیگه ای نداره این سرفه ها زمانی است که میخواهد سرش را روی بالشش بگذارد وقتی دوتا بالش میگذاره دیگه سرفه قطع میشه به نظر شما میتونه علامت کرونا باشه ؟
- تب و سرفه
سلام دوباره آقای دکتر صب پرسیدم برا دخترم در مورد شربت آزیترومایسین گفتین مقدارش خوب فقط سرفه هاش حالت دو رگه ای شده همین سریال را بهش بدم بنفشه و سرماخوردگی کودکان ؟؟؟ دارو دیگه نمیخواست برای سرفش که حالت لرزش پیدا کرده و دورگه ای شده با اصطلاح صب گفتم دخترم ۱۸/۵و پنج ساله نیمه ممنون ازتون ،🌷
- پوسته شدن پشت ناخون و رژیم غذایی
سلام آقای دکتر خسته نباشید دختر۱۶ماهه م پوست انگشتش ریش ریش شده پشت ناخونش و خیلی بدغذاس رفلاکس خفیف داره دو دوره امپرازول خورده غذاش فقط چلو هست با ماست چی بهش بدم اشتها آور باشه مرسی
- دکتر پوست
سلام آقای دکتر لای پای پسرم قرمز شد اول دونه زد بعد الان زیادترشده احساس میکنم براش خارش هم داره بردم دکتر گفتن اگزما پوشک هستش پماد دست ساز داد گفت کم و زیاد میشه تا خوب بشه. ولی بیشتر شده میشه یه دکتر پوست خوب معرفی کنین ببرمش .یکسالشه
- سلام برای رفع اسهال نوزاد هفت ماهه چه باید کرد
نوزاد هفت ماهه دارم که دکتر برای سرما خوردگی او آموکسی سیلین ۱۲۵ تجویز کرد بعد از دو روز اسهال شده آیا از این شربت هست
- سرماخوردگی دخترم سه ساله عفونت ریه
دخترم سرما خورده شدید سرفه میکرد بردم دکتر متخصص ریه شربت آموکسی کلاو و۱۴تا جنتمایسین داد روزی دوبار گفت ریه کودکتون عفونت کرده من هم ۵تا از آمپول هارو زدم اما بعد از مطالعه تو دلم شک افتادلطفا راهنمایی کنید ممنون در ضمن دکتر بدون گرفت هیچ عکسی از ریه دخترم گفت ریه عفونت کرده و گفت از ۱۰تا ۴ریه اش عفونت کرده ممنون میشم راهنمایی کنید
- قطره استامینفون هی تکان دادن کف میکند؟اخه من شربت رو که گرفتم خودم با ریکا شستمش میگم نکنه از مایع ریکا به داخل شربت نفوذ کرده باشه
- ختنه
سلام پسرم رفته تو یک سالو هفت ماه اکثر اوقات یبوست داره دوباری هم دچار عفونت ادراری شده از طرفی داره ب حرف در میاد ما قصد داریم ختنش کنیم شما الان با این شرایط چی صلاح میبینید؟
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین برای کودکی باوزن ۷کیلوو۵۰۰گرم چقدر
- سلام ببخشید گونه های دخترم ازنوزادی یکم قرمزه و جوش زیرپوستی میزنه پماد بتامتازون میزنم سریع سفید وخوب میشه ..۵سالشه ایا مصرف زیادش عارضه داره؟

