Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- هق هق نوزاد سه ماهه
سلام دخترم سه ماه بیس روزشه قدو وزنش نرماله...اما تا الان دوباره که متوجه میشم تویه خواب داره بیصدا هق هق میزنه اما هر چی صداش میزنم بغلش میکنم بیدار نمیشه انگار تو یه خواب عمیقه و داره یه چیز ترسناک رو می بینه دیدن این صحنه و عدم بیدار شدن نوزادم برای خودم سخته و شرو میکنم به صدا زدن و بلند کردنش که بیدار بشه ...و حتی اینجوری هم طول میکشه تا بیدار شه ...مشکل کجاست ؟ و واکنش صحیح به این صحنه چیه ؟ احساس میکنم اگه کمکش نکنم بیدار بشه یه اتفاقی براش می افته خواهش میکنم کمکم کنید
- شیر نخوردن
باسلام دخترم ده روز دیگه هفت ماهش بود میشه خیلی ضعیفه وزنش الان شش کیلویه از دو ماهگی وقتی بیداره شیر نمخوره خیلی اذیت میکنه دوماهه بهش شیر خشک میدم کلا اینم نمیخوره هرچهار ساعتی دویاسه پیمانه میخوره مشکلش چیه کجا باید ببرمش البته اینم بگم حرکاتش خیلی خوبه جوری که الان از همه جا میگیره بلند میشه
- دیابت کودکان
سلام پسرم شام خورد و کاکاغو خورد بعد دوساعت قمدششو گرفتم 196بود پسرم هشت سالشه
- مدفوع
سلام پسر بیست ماهه دارم قبلا روزی یک بار مدفوع داشت . الان شش روز است روزی پنج بار مدفوع می کنه . مدفوع به غلظت ماست داره . نمی دونم عادی هست یا نیاز به درمان داره . بازی می کنه غذا هم می خوره
- سلام پسر من ۱۶ ماهشه از دیشب نه شیر میخوره نه غذا
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- ناف
سلام دخترم سه سالشه داخل نافش قسمت بالا گاهی ورم میکنه از یک سال و خورده ای اینجوری شد.اون قسمت رو که آرروم فشار میدم میره پایین.گاهی موقع دفع ظاهر میشه گاهی هم نیست اصلا.الان گاهی هم که ظاهر میشه فشار میدم سفته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- آزمایش
سلام آقای دکتر عکس آزمایش رو چه جوری میتونم خدمتتون ارسال کنم جهت ارائه نتیجه زحمت بکشید
- کودک ۱۷ماه در مورد یبوست ومقعد
سلام خسته نباشید دختر ۱۷ماه دارم مقعدش اولش یکم ترک خورده بود ولی الان یکم زده بیرون باید چیکار کنم شکمش هم هر دو روز در میون کارمیکنه
- کودکان
با سلام ببخشید دختری دارم سه سال ونیمه مدت دو هفته هست دل درد در قسمت ناف دارد دکتر بردم بعد از معاینه مترونیدازول و نپتو پرازول و دی سیکلومین داد که با خوردن نپتو و دی سیکلومین بیحال شده و غرق سرد میزد با پزشک صحبت کردم گفتن فقط مترو نیوازول رو بده اون رو هم نج سی سی که بدم دل درد بدی میگیرد ولی کمتر بهش میدم فعلا دختر من نه استفراغ و نه اسهال و نه سردرد و ..هیچ کدام رو ندارد فقط دو ساعتی یکبار یه پیچش شکمی دور ناف دارد و امروز ببخشید برای دفع که میبردمش دفع کامل نمی کرد قبلا روزی یکبار دفع داشت کامل ولی حالا روزی چند بار می ره و نصفه لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- سرفه
سلام پسر چهار سال ونیمه ام دو سه هفته پیش یک شب تب و بعدش سه چهار روز آبریزش بینی داشت بعد اون سرفه شروع شد هنوز شب ها توو خواب سرفه میکنه گاهی صبح هم ادامه داره انگار خلط توو گلوشه.... برای معاینه بیارم آقای دکتر؟
- سلام دکتر ببخشید من پسرم ۱۶کیلو هست و ۴سال و نیم از دیروز سرما خورده میگه گلوم درد میکنه شربت پلارژن کید با دیفن هیدرامین میدم ۱بار هم ازیترومایسین ۲۰۰دادم مدفوعش قهوهای تیره شده برا داروهاهستش و اینکه ازیترومایسین بدم یا نه
- آزمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید آزمایش مدفوع پسرم مثبته؟یعنی عفونت داره یا چی ممنون میشم جواب بدید
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام پسرم ۸ سال و ۲۰ کیلو هست به خاطر تورم و عفونت لوزه هاش دکتر براش این شربت رو نوشته(سفکسیم ۱۰۰)چطور باید مصرف بشه ؟چند سی سی در چه فواصل زمانی
- شربت سفکسیم۱۰۰
پسر من ۶سالشه دکتر براش شربت سفکسیم ۱۰۰نوشته روزی دوبار.چون گلوش خیلی عفونت داشت.من چن روز بهش شربت بدم.این چهار روزه که میدم و حالش خوبه
- ویروس.
سلام آقای دکتر دیروز از محضرتون سوال پرسیدم که دختر ۵ ساله با وزن ۱۵ کیلو تب کرده و گلودرد داره به دستور شما استامینوفن دادم از امروز صبح دیگه تب نداره ولی از ظهر روی گردن و شکم و پشتش و بینی و دور دهانش کمی قرمز شده کهیر نیست دون هم نیست نمیدونم چیه شبیه گرمی هست به نظرتون چیه باید چیکار کنم؟ ممنونم که راهنمایی میکنید
- میزان غذای لازمبرای رشد قد و وزن
سلام آقای دکتز دختر یکسالو چهار ماهه ای دارم اول اینکه غذاش رو فقط میکس میخوره دوم مقدار کم میخوره چند وعده باید بجز شیر مادر غذا بدم بهش که رشد خوبی دلشته باشه
- سرما خوردگی دختر۱۸ماه
سلام خسته نباشید دختر من ۱۸ماهشه امروز سرما خورده آبریزش بینی و عطسه داره چه شربتی بهش بدم که آبریزش بینیش قطع بشه؟دیفن هیدرامین ضرر داره؟سرما خوردگی کودکان سه سی سی خورده
- سلام دختر چهارونیم ساله دارم که چند روز پیش هنگام ادرار سوزش داشت که با خوردن مایعات برطرف شد ولی سه روزه تکرر ادرار داره بدون هیچ علایمی ممنون میشم پاسخ بدین آیا میتونم شربت سفکسیم بهش بدم
- عفونت آنفولانزا
آها درسته خیلی ممنون آقای دکتربابت پاسختون

