Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب داشتن
با عرض سلام ادب و احترام دختر 4 ساله دارم که الان به مدت چند روز است که فقط تب میکند دکتر هم بردمش بهش استامینوفن و دیفن هیدرامین و سیفلیکسین داده. تار 6 ساعت که دارو مصرف میکنه حالش خوب میشه اگه از 6 ساعت بگذره دوباره تب میکنه
- زردی کف پا
سلام دخترم ۶سالشه کف پاش زرده میخاستم بدونم ربطی ب کمخونی نداره؟
- بیماری پوستی کودک
سلام.دختر چهار سال و نیم من روی پیشونیش دو لکه دون های ریز ریز زده خارش نداره .دانه هاشم صورتی خیلی ریزه بدون دارو درمان میشه .میتونه قارچ باشه .اندازه دو تا بنده انگشت کنار همه .یا حساسیت هستش
- دارو
سلام وقت بخیر به بچه دو ساله همزمان ۶ سی سی استامینوفن و ۲/۵ سی سی دیفن هیدرامین و ۲/۵ سی سی دکسترومتروفان دادم بچه خواب آلود هست خیلی نگرانم چیکار کنم آقای دکتر ؟ آیا با یکبار کبدش یا عضوی از بدنش آسیب میبینه؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
شبها با دهان بار نفس میکشه ودهان خشک میشه خروپف هم دارد
- سلام میتونم شربت آموکسی سیلین به نوزاد سه ماهه بدم چه اندازه مجازه
- لرزش نوزاد
سلام اقای دکتر وقت بخیر دخترم چهار ماهشه ولی تا الان خیلی بدنش تکون میخوره یعنی ثابت نیس انگار تحکمی نداره رو بدنش به نظرتون مشکل ممکنه چی باشه ؟؟
- برامدگی سینه کودک
سلام خسته نباشید من یه دختر ۶ ساله دارم که امروز لباسشو عوض میکردم احساس کردم سینش برآمده شده قرمزی اطرافش نیس میخواستم ببینم طبیعیه هر دو سینش به یه شکله وقتی با دست لمس کردم هم سفت نیس از چی میتونه باشه
- کودک
- سلام اقای دکتر
سلام اقای دکتر پسرم۱۲روز پیش مریض شد براش اسپری و مونته لوکاست داد ن برای صرفه دوبار سرفش خلطی شد بردم دکتر اموکسی کلاو داد الان ۵روزه اموکسی میدم ولی هنوز خلط داره اصلا خوب نشده عکس ریه هم مشکلی نداشت ایا اسپری سالبو رو براش بزنم واینکه الان پنج روزه اموکسی میدم ادامه بذم یا قطعش کنم ممنون میشم بگید چیکار کنم این خلطا بره
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
پسرم بی حال بود وشدید تب میکردواسهال کمی. بردم دکتر این شربتهاروداد. کوریزان پدی لاک. کو آموکسی کلاو. پلارژن کیدز.. وشربت تایلوفن براتبش.. شب دوباره حالش بدشد بالا میآورد بردمش جای دیگه گفت گلوش عفونت نداره را بهتون آموکسی کلاو داده واین تهوع مال همین.. منم ندادم دیگه نمیدونم بدم یا نه چکارکنم؟
- احساس سرما در هوای گرم پسرم
سلام اقای دکتر پسرم توی هوای گرم همش میگه سرمه کم خونی مینور هست tsh 1/27 وhgb10/6 هست
- غده لنفاوی
باسلام پسرم ۳ سالشه هفته پیش سرما خوردشدید الان ناگهانی دستم پشت گوششش خورد اندازه یه عدس پشت گوش چپشه به نظرم غده لنفاوی خطرناک نبست
- سلام زرد شدن کف پا در کودک پسر ۸ بچه معناست ممنون
- خس خس سینه
با سلام و خسته نباشید ببخشید دخترم۸ماه و نیم داره الان نزدیک یک ماه خس خس سینه داره ولی هیچ نشانه ای از سرما خوردگی نداره حتی روی بخاری ظرف آب هم میزارم اما خوب نمیشه. ممنون اگه لطف کنین علتشو بیان کنین.
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- شیر خشک
سلام جناب دکتر ،وقت بخیر .دوشنبه یعنی ۱۰ مهر دخترم رو برای چکاپ ۶ ماهگی اوردم خدمتتون و فرمودید سرلاک شروع کنم . در حال حاضر شیر خشک نان کامفورت میخوره متاسفانه یادم رفت بپرسم که همین شیر خشک روباید ادامه بدم یا نه .ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .متشکرم
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- قند و چربی
من شب قبل آزمایش خون فلافل و نوشابه خوردم قندم زده 100 و چربیم زده 190 این طبیعی نیست
- سویق کودک
با سلام آقای دکتر فرزند من ۶ ماهشه و تازه غذای کمکی شرو کردم میتونم بهش سویق کودک بدم ؟ روزی چند قاشق؟

