Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خسته نباشید پسرم هشت ماه و نیمشه سرما خورده و براش ازیترو200 تجویز کرد
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- تب. دانه رزولا
تب بالای دخترم بعد 4 روز خوب شد بدنش پر دونه شده گفتین بیماری ویروسی هست رزؤلا نیست؟ آنتی بیوتیک باید مصرف بکنه یا قطع کنم تمام علائم رزؤلا رو داشت تب بالا تحریک پذیری. بی اشتهایی.
- الرژی
سلام جناب دکتر دیروز واکسن چهارماهگی بچه م بود قطره پاراکید با طعم توت فرنی هر چهار ساعت دادم الان اغلب قسمتهای بدنش جوش ریز زده چکار کنم. درضمن بچه م حساسیت به پروتین گاوی دارد
- قد و وزن نوزاد
سلام.دخترم بدو تولد وزن ۳۹۰۰ و قد ۵۴ س داشتن الان در ۱۰ ماهگی قد۷۲و وزن ۸۸۰۰ آیا قد ووزن مناسب است با توجه به ژنتیک قد بلند بودن در خانواده.راههای افزایش وزن وقد.آیا اشتها آور خوبه استفاده کنم با توجه به اینکه خیلی بدغذا میخوره
- اندازه دور سر نوزاد
دور سر نوزاد من در ۴روز اول تولد ۳۶ونیم بود ولی و گفتن باید در دوماهگی ۴سانت اضاف کرده باشه ولی بچه من ۲سانت ونیم اضاف کرده خیلی نگرانم آیا مشکلیه؟
- پسرم سه ماهه یک هفته اسهال داره نمیدونم چه کنم
- متفوح بچم سبزه
سلام روزتون بخیر من شیر خشک ببلاک ۱ میدم به دخترم کمکی خم شیر خودم میخوره هم شیر خشک سه روز یبار متفوح میکنه زور هم نمیزنه عادیه متفوحش هم سفت نیست فقط سبزه بعد میخواستم ببینم از شیرخشکه چه شیر خشکی بهش بدم بچم ۳ ماه نیمه
- گوارش و غدد
سلام بچه ام استفراغ کرد بدون اسهال.به علت تکرر استفراغ تحریک شد و کمی خلط خونی داد..17شهریوربستری شد..مشکل گوارش بهبود پیدا کرد..دیدم دارن هر روز ازمایش میکنشش..مقدار اسید خونش هفت و نیم بود به وزن نوزاد9800هفت ماهه نمیخورد بچه بازیگوش و طبیعی..ترخیصش کردم با مسیولیت خودم تا ببرمش متخصص غدد..اما الان تب میکنه و کمی اسهال داره شیرش رو کم کم در وعده های بیشتر میدیم تا معده اش بهم نریزه..چیکار کنم نمیدونم دکتر
- سلام وقت بخیر از اینکه وقت میزارید وجوابگو هستید بسیار سپاسگزارم ،پسرم ۵ماهه هست واز دیروز تب کرده قطره استامینوفن دادم بهتر شده ولی آبریزش بینی داره لطفا اگه دارو نیاز داره بگید تا تهیه کنم ممنون
- گلو درد
دخترم ۴سالشه ،حدودا ۱ماهه بعضی وقتا چیز سفت میخوره مثل گردو یا غذایی که خشکه گلوشو میگیره و میگه دارم خفه میشم باید اب بهش بدیم تا خوب شه
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر ۶ ساله دارم که ترشح بینی و پشت حلق داره و کمی سرفه ایا سفیکسیم ۱۰۰ خوبه استفاده کنم ترشحش زیاده و از خواب بیدار میشه کمی هم چرکی هست
- قطره
سلام پسرم سه ماهشه روزی دو یا سه بار شکمش کار میکنه لازمه که قطره دایمیتکون بهش بدم عصر وشب ، شما این قطره رو تجویز کرده بودین، خیلی ممنون
- یوبوست
- خون دماغ شدن
سلام خسته نباشید،ببخشید اقای دکتر پسرم هشت سالش چند باره از یه سمت دماغش خون میاد خواستم دلیلش رو بدونم ،باید چیکار کنم
- آبله مرغان در کودک
سلام آقای دکتر. پسرم ۹ ساله است هنوز آبله مرغان نگرفته . تا چند سالگی فرصت دارد بگیرد ؟ آیا دیر شده و اینکه در بزرگسالی بگیرد مشکل ایجاد میشود ؟ ممنون از راهنمایی شما
- شیرخشک
سلام پسرمن ۳ماهو ۲۰روزس و طبق سونو رفلاکس هم داره تووشهرستان خودمون دکتر ب پسرم شیرخشک نان اچ ا داده ولی نمیخوره ک من ب پسرم خودم بدون نظرپزشک شیرخشک بیومیل ای ار میدم ک اینو دوست داره یه قوطی دادم ک الان شیرخشک بیومیل معمولی میدم نمیخوره فقط ای ار میخوره خواسم بدونم ایا ضرری نداره اخه بیومیل ای ار بدون شمارس واینک پسرمن نارس دنیا اومده ۳۵هفته با وزن ۲۸۸۰ایا میتونم بعد ۳ماه ک وزنش ۶۶۰۰هس شیرخشک پره بیومیل بدم ممنون
- شربت سیتریزین
آقای دکتر شربت سیتریزین واسه زیر یک سال مقدار مصرفش چقدره؟
- میترونیدازول
باسلام پسر هفت ماهه دارم که مبتلا به فاویسم هست آیا دادن قطره خوراکی میترونیدازول برایش مضر هست یا نه ؟ اگر مضر نیست روزی هرچند ساعت چند سی سی بدهیم ؟ ممنون
- اهن
سلام وقت بخیر.پسرم ۷ ماه داره ۸ کیلو. قطره اهن سیدرال رو چند قطره بهش بدم؟ و اینکه این قطره اهن خوبه؟

