Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مشکلات گوارشی
سلام اقای دکتر خسته نباشید .من پسری 3 ساله دارم که همیشه شلوارش کثیفه همیشه در حال مدفوع کردن. نزدیک به روزی 30بار فقط در روز و مقدارکم
- خس خس سینه نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد ۴ماهه دارم حالا یه ماهه خس خس سینه داره دست و پاش هم گرم میشه
- سرما خوردگی
سلام دخترم ۲۰روزشه سرما خورده.ایا دارویی هست من بهش بدم ک زودتر خوب بشه.سرفه میزنه
- اشتباه دارویی ؟
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست دکتربراش اموکسی سیلین تجویزکرده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی من به اشتباه امروز یک نوبت پنج ساعتی بهش دادم حالا خیلی نگرانم چکارکنم میترسم براش ضررداشته باشه توروخدا کمکم کنید چکارکنم
- کرمک
سلام اقای دکتردخترم چهارسالش. است چندروزی خارش معقدی داشت بعدمتوجه شدم که کرمک داره اما چندروزی میشه که میگه شکمم قلقلک میده خیلی بی حال است دلش مخادبخابه میشه بگین چکارکنم لطفا
- نوزاد کم خواب و بیقرار
با سلام نوزادم با وزن ۳۲۰۰ باقد ۵۱ الان در پایان ۴ ماهگی قرار دارد از روز اول روزا میخوابید شبا برای دلدرد تا صبح بدار بود وگریه میکرد بردیم دکتر گفت دل درد دار ه قطره کولیکیز دادیم با دایمتیکون و عرق نعنا و هربال میکسچراز سه ماهگی به این ور اصلا شبانه روز خوابش کم شده خوابش میاد میخوابه با گریه از خواب بیدار میشه شیر میدی دیگه نمیخوره بیداره تا دوباره خوابش بگیره الان چند شب پیشنهاد دادن با صدای جارو برقی میخوابه هر موقع بیدار داره میشع صدا میزاریم باز خوابش میبره تا خاموش میشه بیدار میشه از سه ماهگی به این ور زیاد دهنش کف میکنه تف میکنه دایم هم در حالت بیداری انگشتاشو تو دهنش میزاره میخوره نق میزنه باید را ببیرمش تا ساکت شه روزی سه بار بال میاره اگه اروعشو نگیریم بردیم دکتر دیفن هیدرامین داده شبی یک سیسی میدیم با اونم بیدار میشه گفتیم شاید گرشنه است شیر خشک وادیم با اونم بعد از چند دقیقه بیدار میشه بین کولیک وریفلاکس گیر کردیم کدومه کی اروم میشه دکتر میگه تا اخر ۶ ماهگی خوب میشه چکار کنیم خوالش خوب شه عمیق با تشکر
- زردی کف پای کودک
سلام خدمت جناب دکترپسرم هفت سالشه زیرپاهاش زردی داره بردم دکتربراش آزمایش خون نوشت بردیم آزمایش جوابوآوردیم دکترتشخیص داده که کمبودآهن وویتامین دی داره بهش قرص ویتامین داده تاچهارهفته هفته یک عددبعداچهارهفته ماهی یک عددقرص اهنم هفته ای یکعددالان نزدیک یک ماهه داروهارومصرف میکنه زردی کم نشده که هیچ بیشترم شده ممنون میشم راهنماییمون بکنی
- آلرژی
سلام آقای دکتر. پسر ۷ ماهه دارم. که شیر مادر میخوره. آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره. از حدود دو ماهگی براش پدی لاکت تجویز کردید. تا ۶ ماهگی مصرف کرد و بعد فرمودید قطع کنم. دیروز برای اولین بار تو سوپ لوبیا سفید خورده. فکر کنم آلرژی شده. که امروز صبح دوباره تو مدفوعش خون دیدم و بی قراری می کنه و الان مدفوع آبکی داره. میتونم پدی لاکت بهش بدم چند روز؟ چیکار کنم؟
- شربت زینک سولفات
سلام خسته نباشید. دخترم ۱۰ ماهشه و موقع دارو خوردن بالا میاره. آیا میتونم قطره زینک سولفات رو داخل شیرخشکش قاطی کنم و بهش بدم؟ قطره آهن رو هم میتونم قاطی کنم؟ قطره آهن لیپوزوفر
- کهیر پوستی
سلام مادری شیرده هستم که دوروز قبل در اثر خوردن گرمی و استرس بابت اسباب کشی دچار کهیر شدید شده ام چه کنم که هم زودتر بهبود یابم هم نوزادم درگیر نشود.
- اسهال دختر که ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکند
سلام آقای دکتر دخترم ۱۲ روز دیگر ۶ ماه تمام میکنه و از پنج ماهگی غذا کمکی بهش دادم فرنی حریره بادام تخم بلدرچین و دکتر قطره آهن براش نوشت و مصرف میکنه البته دوتا دندان همه درآورد اول که اسهال کرد گفتم شاید مال دندان هاش باشه اما دندانش درآمد و هنوز که هنوز اسهال سبز رنگش ادامه داره مشکلش چیه آقای دکتر
- ق
سلام یه قاشق چایخوری چند سی سی هست ؟ ممنون .
- مولتی
سلام.پسرم دوسال وسه ماهش بدغذاوبداشتهاست ولاغر. واینکه موادضروری به بدنش نمیرسه.اشکالی نداره بهش مولتی ویتامین بدم وشربت آهن ؟چون تادوسالگی میگن بدین
- مقدار مصرف سفیکسیم ۱۰۰برای کودک یک سال و پنج ماه با وزن ۱۱.۵
چقدر دارو مصرف کنم
- سفکسیم دوز ۲۰۰کودک ۸ساله
سلام اقای دکترم دخترم ۸سالشه وتقریبا ۳۰کیلو هست،عفونت گلو داره،دکتر براس سفکسیم ۲۰۰نوشته ،هر۱۲ساعت ۱عدد،میخواستم بدونم زیاد نیست دوزش برای دخترم؟
- یبوست داره، داروی باکلوفن مصرف میکنه
- فاویسم
پماد کالاندولا برای نوزاد یک ماه فاویسم ضرر داره ؟آیا میشه استفاده کرد ؟؟
- چین پای نوزاد
سلام وقت بخیر دختر من الان یکسال ویک کاهش ولی الان راه میره موقع تولد سونو لگن شد که مشخص شد هیپ دیپ بود و یه چین اضافه در پای چپ اش هست پوشک دوبل کردیم و مشکل لگن حل شد ولی هنوز چین پاشو برطرف نشده آیا جای نگرانی هست
- گوش درد
سلام پسر 2 ساله دارم چند شبی از خواب بیدار میشه و به گوشش اشاره میکنه... دکتر بردم شربت آزیترومایسین و استامینوفن سلام داده چکار کتم
- پرش های نوزاد
سلام خسته تباشید پسر سه ماهه ونیم ای دارم که وزن تولدش ۳۵۰۰ بوده و وزن الانش ۸ کیلو پسرم وقت خواب خیلی پیچ وتاب میخوره و دیت میاره تو صورتش تو طول روزهم خیلی بیقراره و البته پرجنب وجوش دائماهم اب دهنش به صورت کف وحباب خارج میشه گاهی اوقات توی بیداری انگار ازچیزی میترسه ودستاش بازمیشه ازهم دلیلش چیه؟؟؟

