Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خون دماغ کردن کودک
سلام پسرم از سه سالگی خون دماغ میشد البته خیلی انگشت تو بینیش میکرد الان 9 سالشه سالی دو سه بار خون دماغ میشه باید چیکار کنم
- مناسب بودن دارو
آیا شربت ستادین دی برای کودک ۵ سال برای سرماخوردگی با علایم تب و سرفه و آبریزش کاربرد دارد؟نحوه مصرفش چه جوری باید باسه؟
- سلام آبسه دندان
دخترم ۵ سالشه دندان درد داره وفاویسم داره چه دارویی بهش بدم
- کم کاری تیروئید
باسلام پسرم 3سال و 3ماهش هست اتفاقی بردیم آزمایش جوابش و گرفتیم شوکه شدیم گفتن پسرم تیروئیدش کم کاره tsh=6.7شده که استاندارش6.4هستش خیلی نگرانمون کرده.میخواستم بدونم درمان میشه؟یا چه مدت طول درمانش هست؟میگن تا آخرعمرش باید قرص بخوره . لطفا ی راهنماییم بکنین؟
- تب
سلام پسرم الان دو هفته است تب میکنه بالا میره میاد پایین دوباره میره بالا توی بیمارستان قائم بستریه هرچی انتی بیوتیک مصرف میکنه فایده نداره میگن عفونت گوش داره ویکسره ابریزش بینی شفاف داره نمیدونم چیکارکنم
- سرماخوردگی کودک
سلام دکتر جان خداقوت ببخشید من خودم سرما خوردم دیشب سرم زدم امروز صبح پسرم که ۱۴ماه هست تب داره سرفه خشک میکنه لج داره دستور شما چیه نیاز به مراجعه هست؟؟
- مقدار شیر و غذا بعد از یکسالگی
سلام آقای دکتر بعد از یکسالگی مقدار شیر و غذا چقدر باید باشه یعنی اولویت با کدومه ؟ و قط کردن یا کاهش شیر به مقدار ۳۰۰میل در روز درسته ؟ دختر من الرژی به پروتئین گاوی و لاکتوز داره دکترش میگه شیر حذف کنید یا خیلی کم بدین این کارم کردم اما وزن نمی گیره چی کار کنم ؟
- شربت سفکسیم
سلام و عرض ادب ببخشید شربت سفکسیم ۱۰۰ برای ۴ ساله با وزن ۱۴ کیلو چقدر باید مصرف بشه؟؟
- مشاوره
سلام وقت بخیر دخرم سه سال ونیم داره همش یک گوشه میشینه پاهاش بهم فشارمید قسمت ران یا به شکم میخوابه این کارانجام میده میشه لطفا راهنماییم کنیی
- سوراخ کردن گوش
سلام من گوشم و سوراخ دوم زدم دو هفته میشه . حالا خارش داره و آب بیرنگ ازش میاد خیلی زیاد پماد جنتامایسین زدم بهتر نشد الآنم پماد موپیروسین میزنم بازم آب بیرنگ میاد خیلی زیاد بدون بو و رنگ از همون جای سوراخش چیکار کنم بهتر بشه خارش هم داره یکم ولی قرمزی و تورم نداره اصلا . میدونم واسه کودکان سایت ولی گفتم یه راهنمایی بکنید
- مدفوع سفید
ببخشید کودک 2 سال و 1 ماهه من یک بار مدفوع سفید کرد، قبل و بعد اون مدفوع طبیعی دارد، یک بار دیدن مدفوع سفید نیاز به پیگیری دارد؟
- عوارض تیوفیلین جی
سلام کودک ۲۰ ماهه ای دارم که پزشکی برای سرفه همایش شربت تیوفیلین جی تجویز کرده ایا این دارو بر روی مغز و رشد او تاثیر نخواهد گذاشت منتظر پاسخ دکتر هستم تا دارو را شروع کنم ممنون
- متخصص اطفال
سلام اقای دکترخسته نباشید ببخشید دخترم همین الان بیدار شد گف پی پی داره وقای پی پی کرد خواستم بشورم دیدم داخل مدفوعش یه لخته سبزکمرنگ هس سرش مثل بادکنک باد بود توروخدابگین واسه چیه خیلی استرس گرفتم نازاحتم
- تیرویید
- سلام پسرم یکسال داره علائم بیماری ابریزش بینی و تب چند سی سی ازیترومایسین ۲۰۰باید بهش بدم؟
- مریضی مکرر
سلام خسته نباشید. بچهسه ساله دارم با وزن حدود ۱۳ کیلوگرم. مهد کودک هم نمیره. امسال از ۱۰ آبان تا الان سه بار مریض شده و هر بار هم چند روز تب کرده. بعد ابریزش بینی و سرفه هم داشته. این قدر مریض شدن طبیعیه؟
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- سرفه خلط دار
سلام. وقت بخیر. دخترم پنج شنبه صبح احساس گلودرد داشت(از کسی ویروس رو گرفته)شب به پزشک مراجعه کردیم گفتند زود آوردید، علایمی نداره فعلا. از نصف شب آبریزش بدون رنگ و سرفه خلط دار شروع شد تا الان که یک روز گذشته ادامه داره. وزنش ۱۷ کیلو هست و ۴ سال و ماه هست.چه دارویی الان بهش بدم و با چه دوزی مناسب هست؟ خیلی ممنون از لطف و وقتی که میذارید
- گرانولوم ناف
سلام دکترخسته نباشید پسرم یکسالش هست آیاگوشت اضافه نافش باید جراحی شودیامیتوان سوزانده هم شود
- سلام دخترم 10ماهشهاشکالی نداره آموکسی کلاو بدم

