Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرص سفیکسیم برای کودک فاویسم مشکلی نداره،وایا میتونه قرص وبجوه
ایا قرص سفیکسیم ۲۰۰جویدنی است؟
- زردی کف پا و دست دختر8ساله
سلام دکتر جان خسته نباشید من دخترم 8سالشه کف دست وپاهاش زرد متمایل به نارنجی شده چرا اینجوریه یعنی امکانش هست از آمپول سرخک باشه چون چندماه پیش تزریق کرد
- عرق سر کودک
- حالت ناخن
سلام و عرض ادب دخترم ۵ سال و نیمشه.سطح ناخنش به صافی ناخن طبیعی نیست و انگار شیارهای خییلی کم عمق داره و شفافیت ناخنش هم کمتر از بقیه است. خواستم بپرسم که آیا کمبود ویتامینی باعث این شده؟چی بهش بدم که بهتر بشه؟ ممنون میشم برای رفع مشکلش راهنماییم کنین. بابت پاسخگویی همیشگیتون ممنونم
- تغذیه
باسلام..دخترم هشت ماه و چهارده روزشه وزنش هفت کیلووسیصد گرمه وقتی بدنیا اومد سه کیلونیم بود ..بنظرتون وزنش کمه؟دندونم درنیاورده
- وقتی که راه می رود زمین می خورد
برادر من 1 ساله ش است نمی تواند تعا دلش را حفظ کند
- خلط گلوکودک ۸ ماهه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماهشه چند روز اب بینیش میاد وسرف میکنه تو گلوش خلط جمع شده تا الان ۳ بار بردیم دکتر داروهای مختلف داده ولی هنوز سینه دخترم خس خس میکنه وخلط داره چیکار کنم
- مسمومیت
سلام وقتتون بخیر. پسرم14ماهشه پمادکالامین برای نیش پشه گرفته بودم براش اونو فشارداده رو لباسشو زمین بود یکمم دورلبش اگه خورده باشه عوارضش چیه؟چیکار کنم؟فقط شیر دادم بهش
- مقدارمصرف باکتیماید
باکتی ماید 10درصد برای کودک 4ساله که قی دارد
- بی اشتهایی با مصرف قطره مولتی ویتامین
با سلام دوتا سوال داشتم 1- میخواستم بدونم درسته که مصرف قطره مولتی ویتامین باعث کم اشتهایی کودک میشه(فرزند من یکسالشه و دختره ) 2- مصرف مولتی ویتامین اجباریه و یا میتوان با قطره آ+د با کودک ادامه داد با تشکر
- چرا سوالمو پاک کردین واقعا که
چند ساعتی مدام دارم چک میکنم که جواب دادین یانه ولی الان دیدم اصلا سوالم نیست و به بقیه سوالات پاسخ داده شده
- گوش
سلام دخترم ۵ سالشه سرما خورده ومیگه گوشم درد میکنه چ شربتی بدم بهش
- سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره
- ماسک
سلام . اقای دکتر من و بچم هرجفتمون از دیروز سرما خوردیم بچم یکسال و نیمشه . میخوام بدونم من باید ماسک بزنم یا نیاز نیست؟
- شربت ايميونس
سلام آقاي دکتر بچم 13ماهشه سينه پهلو شده من آنتي بيوتيک آموکسي سيلين همراه با داروهاي ديگه بهش ميدم و شربت ايميونس روزانه يک قاشق مرباخوري ميدم براي تقويت سيستم ايمني بدنش خواستم بپرسم خوبه؟شربت خوبيه؟در اين مدت ميشه داد؟
- سلام پسر من ۵ سالش سفکسیم ۱۰۰ چه مقدار بهش بدم وزن ۱۸ کیلو
- تب طولانی
سلام جناب دکتر پسرم سه ماهه که مدام تب می کنه چیکار کنم؟ به بروفن هم حساسیت داره
- لاغری
با تشکر از زحمات شما چه دارو تقویتی باید مصرف کند
- مصرف دارچین در شیردهی
سلام آقای دکتر.میخواستم بدونم آیا مصرف دارچین ،بهار نارنج ،گلاب در دوران شیردهی مجازهست برای خود مادر؟و آیا میشه دارچین و گلاب و بادمجان و یه سری محصولات گیاهی و ادویه رو برای بچه های زیر دوسال مصرف کرد؟کلا غذاهای ممنوع برای بچه های زیر دو سال چی هست؟چی چیزهایی ممنوع هست و نباید بهشون بدیم؟پسرم یک سال و سه ماه دارد.
- تداخل کوریزان و پلارژین
کودکم ۱۰ ماه و ۲۰ روزه با وزن ۱۰ کیلو است. سرماخوردگی شدید داره آبریزش شدید و امروز سه روزه که سرفه دارخ خلط دار. دکتر کوریزانوو پلارژین داده. و پارادایم. تببر را میدم اما آیا پلارژین و کوریزان را هر دو رو بدم یا یکی رو؟

