Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بی اشتهایی و استفراغ
پسر 6ساله دارم که سه سالی هست صبح که از خواب بیدار ميشه تهوع واستفراغ داره صبحانه هم بخوره بالا میاره الان ديگه کل روز چیزی دوست نداره بخوره فقط در حد دولقمه غذا میخوره به شدت لاغر شده، دوسال تحت نظر پزشک اطفال بود بااینکه داروهای تقویتی بسیار گرونی ميداد فقط تا دوماه خوب بود بعد اتمام دارو دوباره لاغر وبی اشتها ميشد،يه دکتری سه سال پیش گفتن پیش متخصصمغزواعصاب ببرم، بردم ايشون ام آرای از سرنوشتن، منم چون پسرم کوچیک بود ترسیدم نبردم، آیا ممکنه مشکل مغزی یا خدای نکرده سرطان باشه ،لطفا راهنماييم کنین.
- مریضی دخترم
سلام دخترم دو روز هر چه غذا میخوره بالا میاره الانم خیلی استفراغ کرد فقط آب میخوره سرفه زیادی هم میکنه همیشه هم میگه سرم درد میکنه بیشتر موقع که از خواب بیدار میشه نمی دونم چکار کنم براشم ستی اسکن نوشتن نمیزاره ازش بگیریم
- سلام آقای دکتر دخترم الان 13ماهه الان دوماه گرفتگی بینی خیلی شدید داره آلان دوسه روز سرفه هم داره آلان شربت پدهمین خوبه یای هلیکس میدم
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- عسل به نوزاد سه ماهه
با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم - سفکسیم ۱
سلام پسرم سه سالش.و۱۲ کیلووزنش. شربت سفکسیم بایدچندساعتی وچندسیسی بدم ممنونم
- پلارژین…
سلام آقای دکترخسته نباشید.دخترم ۳سال نیم داره باوزن ۱۴کیلومیخواستم بدونم شربت پلارژین کیدز روهرچندساعت چند سی سی بهش بدم ممنونم
- مصرف استامینوفن
دخترم ۳سالشه وسرماخورده،شربت ستادین دی سی بهش میدم تبش پایین نمیاد،میتونم استامینوفن هم بهش بدم؟فاصلشون چقدرباشه؟دی سی هر۸ساعت یک ونیم سی سی استفاده میکنم
- سرماخوردگی
پسرم ۱۵ماهشه شربت آزیترومایسین ۲۰۰چن سی سی بدم
- کلاریترومایسین
سلام آقای دکتر دخترم پنج سال و نیمه هست باوزن ۱۶ کیلو برای تب و سرفه خلط دارش کلاسید ( کلاریترومایسین)۱۲۵ گرفتم چند سی سی بهش بدم؟ممنون
- سلام یک میخ کوچک ولی زخیم پای پسرم فرو رفت وان را خارج کردیم لازمه نزد دکتر بره یانه؟ ولی زخیم پای پسرم فرو رفت میخ را خارج کردیم ولی در دارد لازمه پیش دکتر ببرم؟۹سال دارد
خونریزی نداشت ولی درد دارد چه کاری باید انجام بدهم ممنون
- سپاسگذارم
ممنون آقای دکتر خدا الهی حفظتون کنه.
- شربت اشتها اور
سلام پسر من هفت ساله اس و مشکل اسم و الرژی داره و اشتهاش خیلی ضعیفه به زور غذا میخوره به نظر شما جه شربتی براش بهتره ممنون
- سرفه
سلام دکتر جان خداقوت ببخشیدپسرم سه سالشه الان چند روز هست صداش گرفته و وقتی سرفه میکنه انگار گلوش چرک داره ولی قفسه سینش هنگام تنفس صدا نمیده توی خواب خوب نفس میکشه ولی با صدا بهش پلارژین و سیتریزین دادم به نظرتون آزیترومایسین نیاز هست؟؟ متشکرم
- تب۹
سلام دخترم تب داره ۲۱ ماهش هس ۱۳ کیلو چقد از شربت ازیترومایسن بدم؟ دوزش چند باشه؟
- آسماویت
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید شربت آسماویت برای بچه قبل غدا باید بدیم یا بعد غدا؟
- ریسورس جونیور
آیا از ۳ قوطی بیشتر نباید برای کودک یکساله استفاده کرد ضرر داره ؟
- مقدار مصرف شربت آموکسی سیلین
پسرم یکسال و ۶ ماهشه چند سی سی بهش بدم وزنش ۱۰ کیلو
- ایمونس
با سلام شربت ایمونس که معرفی کردید برای کودکان ۴ سال روزی چند سی سی بدم؟
- نوزاد چهارماهه شیرنمیخوره
معده دخترمم خوب کار نمیکنه شیرهم نمیخوره

