Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم وزنی نوزاد هشت ماهه
سلام نوزاد هشتماههدارم ک وزنگیری نمیکنه یا کمه اززینگ هم استفاده میکنم کل داروهای اهن و ویتامینش رو هم میدم میخوره ولی تاثیر چندانی نداره ممنون میشم راهنمایی کنین
- دولیکو سفال
با سلام خدمت اقای دکتر ایا دولیکو سفال برای نوزاد ۱ ماه قابل درمان است
- راحت نخوابیدن کودک
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۵روزه رفته تو هفت ماهگی شبها اصلا تو جای خودش نمیخوابه همش غلت میخوره این ور و اونور کلا تا صب همینجوری مث ادم بزرگا تکون میخوره نمیتونه راحت بخوابه توروخدا دلیلش چیه من چیکار کنم
- شل بودن و گردن نگرفتن کودک 7 ماهه
- کم اشتهایی بچه ۵ ماه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۵ ماهشه ولی شیر خشک نمی خوره خودمم شیر ندارم وقتی شیر خشک میخوره روی لپش جوش میزنه وبه زور خوابش میکنم در طول شبانه روز فقط ۶۰۰ سی سی میخوره وزنشم ۷ کیلو لطفا کمکم کنید
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه فقط یک روز تب کرد یکم بینیش کیپ هست کیپ بینی جوری نیست که نفس کشیدنش سخت باشه تو صداش تغیر ایجاد کرده چه داروی بهش بدم که بهتر شه ممنون از شما
- عوارض قرص سفیکسیم ۲۰۰
سلام دخترم ۹ سال داره بدلیل تورم لوزه هاش و درد گلو دکتر بهش سفیکسم ۲۰۰ از نوع قرص داده ولی پس از ۳ شب خکردن دارای اسهال و حالت تهوع و دل پیچه هست آیا از عوارض دارو هست نمیشه قرص جایگزین آموکسی سیلین ۲۵۰ بخوره
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- غذا
سلام پسرم شش ماه و یک روزشه از پنج ماه و نیم بهش فرنی و پوره سیبزنینی دادم غذا خوردت و دوست داره و وقتی غذا میبینه گریه میکنه ایا براش ضرری نداره بعش بهش فرنی و پوره سیبزمینی بدم؟. از موقعی که غذا کمکی میدم اسهال نشده استفراغ هم نداشته . حتا یبوستش هم بهتر شده
- بثورات پوستی
سلام وقت بخیر، پسرم ۹ ساله است و بثورات روی پوست بدنش به جز سر بوجود آمده. تا دیروز قرص آزیترومایسین ۲۵۰ روزی یک عدد و قرص کوتریموکسازول هر ۱۲ ساعت برای درمان التهاب لوزه مصرف کرده. در حال حاضر امکان مراجعه به پزشک ندارم. قابل تشخیص نیست که کهیر است یا بیماری واگیردار.لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون از لطف شما
- بی اشتهایی و استفراغ
- بچم ۶ سالشه تب داره شیافت زدم شربت هم خورده ولی شکم و کمر داغه وکپاهاش سرد چکنم؟
- سلام.دختر۱۳سالشه وگلودردداردایا سویکسین۲۰۰براش مناسب است.
- پسرم دوماه یبوست داره .شکمش ۵روز کار نکرده .خیلی فشار به خودش میاره .از شیر خشک و شیر خودم میخورد .چیکار کنم ؟
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- غذا نخوردن
سلام دخترم 10ماه و یک روزشه چند روزه غذا نمیخوره اصلا حتی اگه چیزی ب زور بزارم دهانش سریع بیرون میده ولی شیر میخوره (شیر خشک ببلاگar ) دندون هم داره درمیاره یه تیکه روی لثه اش مشخصه (شش تا دندوناش دراومدن) قبلا همیشه غذا شو خوب و کامل میخورد این غذا نخوردنش دلیلش چیه.
- وزن
سلام و خسته نباشید. پسر ۴ ساله با وزن ۱۴.۵ وزن مناسبی دارد؟ یا وزنش کم است؟
- اسهال نوزاد 3 ماهه
با سلام نوزاد 3 ماه تمام فاویسم من 5 روزه مبتلا به کرونا شده توسط دکتر عفونی ویزیت شد و گفتند از لحاظ گلو و ریه و گوش مشکلی نداره فقط تب داشت ک رفع شد بعد از 3 روز الان امروز اسهال گرفته چیکار کنم؟
- ریه
سلام آقای دکتر ببخشید اگه بچه ای روز اخر هفته 36 با سزارین به دنیا بیاد ریه کامل هست یا ممکن است مشکل داشته باشد؟ ممنون
- غلت نزدن
سلام دخترم ۵ماه ۱۵ روزشه که دراز کشیده نگاه میکنه تو بغل یا میشینه سرش رومیاره پایین نگاه نمیکنه وغلت هم نمیزنه

