Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دیابت کوکان
سلام آقای دکتر کودک سه ساله مبتلا به دیابت کودکان شده میگن ویروسیه آیا درمان میشه
- شربت سرماخوردگی و فاویسم
شربت سرماخوردگی کودکان برای بچه یکساله ک فاویسم داره ضرر داره؟
- غذا
سلام ،،خسته نباشید ،ایا میتونم به نوزاد 9 ماهه ،،کمپوت گلابی یا کمپوت سیب بدهم ؟؟ مرسی از لطف شما
- خرخربینی نوزاد
نوزاد37روزه دارم ازچندروزاول تولدبینیش خرخرمیکنه قطره سدیم کلرایدوبتامتازون استفاده کردم درمان نشدعلتش چیه ممنون
- ریفلاکس
سلام کودک من یک سالش خس خس مکنه نفسش صدا دار است بی قرار و موقه خواب شبانه بینیش گیپ میشود بعد عذا است وزن نمگیرد
- ریزش مو
سلام . اقای دکتر.پسرم 14 ماهه اس چند وقته ریزش مو داره بیشتر موقع شونه کرد با وجودی که قسمت جلو مو در 2 ماهگی ریخته بود الان اون ناحیه ببشتر ریزش داره .شربت زینک و فروگولوبین هم یک ماه هس بهش میدم .نگرانم طبیعی هس یا نه؟ممنون
- مصرف خاویار برای کودک ۲ساله
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید. پسرم ۲سال دارد آیا میتواند خاویار مصرف کند؟ ممنون از وقتی که برای سوالات ما میگذارید.
- عفونت چشم نوزاد ده ماهه
سلام آقای دکتر دخترم امروز از صبح چشمش قرمز شده قی میکنه و کوچیکتر شده با توجه ب تعطیلی ها شما دارو چی پیشنهاد میدین ده ماه و پنج روزشه
- به دخترم شیر میدم میتونم قرص پنتوپرازول بخورم
- سلام خسته نباشید نوزاد من دوماهشه هر از گاهی تو مدفوعش خلط میدیدم ولی الان یک هفته هست کامل خلطیه البته قبلش سرماخورده بود ودارو وآنتی بیوتیک میخورد بعد اون اینجوری شده ودفعش هم از بدو تولد با صدای بلند هست میتونم قطره پدی لاکت بهش بدم؟
- کوچکی دور سر نوزاد
سلام نوه من ۱۲ روز پیش با وزن ۲۳۰۰ و دور سر ۲۷ به دنیا آمد الان دکتر سی تی اسکن مغر برایش تجویز کرده و می گوید ممکن است مغر رشد ش کم باشدخیلی نگران هستم سی تی چه کمکی می کند .
- مدفوع نوزاد سه ماهه تقریبا آبکی است
نوزاد سه ماهم مدفوع آبکی و بعضی وقتا مانند خلط است و زرد سرماهم خورده و سرفه میکند
- یبوست
سلام آقای دکتر پسرم توی 10ماه هست شکمش هر روز یک بار کار میکنه ولی یبوست داره همیشه چیکار میتونم بکنم که بهتر بشه؟ چیز خاصی باید بهش بدم بخوره؟ یا غذایی رو حذف کنم؟
- شربت ايميونس و مولتي ويتامين
با سلام و احترام به دليل كم اشتهايي و وزن پايين ، شربت ايميوني توسط پزشك براي دختر 16ماهه ام تجويز شده است كه روزي 2سي سي بعد از صبحانه به او داده شود.در برخي منابع خوانده ام كه در دوره مصرف شربت ايميونس ، مي بايست از دادن قطره مولتي ويتامين پرهيز كرد.در اين خصوص راهنمايي بفرماييد.براساس توضيحات هر دو مكمل ، متوجه شدم كه ويتامين هاي دي ، بي1،بي6 و بي 12 در هر دو وجود دارد و نگران هستم ك همصرف همزمان آنها باعث تجمع ويتامين ها در بدن كودك گردد كمااينكه درخصوص مسموميت ويتامين دي خوانده و شنيده ام.ليكن ويتامين هاي بي2 ، آ ، اي و سي در شربت ايميونس وجود ندارد و بنابراين عدم مصرف مولتي ويتامين مي تواند كودك را با كمبود اين ويتامين ها مواجه كند.نظر شما پزشك محترم چيست ؟
- سلام دكتر دخترم 21 ماهش هست آيا ميتونم بهش ارده وشيره انگور برا صبحونش بدم ممنون
- دیابت
۱۳ سالمه دیابت دارم امروز پام به سنگ خورد و زخم شد چیکار کنم زود خوب بشه ممنون میشم راهنمایی کنید
- اسهال سبز رنگ
سلام آقای دکتر پسرم سه سالشه تب شدید و اسهال سبز رنگ داره و خیلی باحاله میل به خوردن غذا ندارن.
- شربت آزیترو وکم شدن ادرار
سلام.خسته نباشید دخترم3ماه ونیمه هستش.بخاطر سرفه های خلطی ودستشو طرف گوشش میبرد ب دکترمراجعه کردم هیچ علایم دیگه ایی نداشت.آزیترو200دادن هر6ساعت2سی سی وزنشم حدود5تا6کیلو هست.دوروزه مصرف کرده ازسرشب ادرار نکرده برا همین نگران شدم
- سکسکه
سلام. آیا بیش از حد خوردن نوزاد یک الی دوماهه باعث سکسکه اش میشه؟
- پاهای پرانتزی
سلام آقای دکتر من دختر داخل 9ماه است و وزنش 7کیلو 700 من حدود 2ماه است که براش پوشک سایز 4 میبندم 7کیلو تا 18کیلو آیا پاهایش پرانتزی میشود؟ مشکل ایجاد میکند؟

