Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
پسرم ۴۵ روزش هست کش و قوس و زور زیاد میزنه و بیقراره وقتی بیداره
- جوش زدن ناحیه تناسلی
پسرم چهارماه و چهار روزش هست ،دور آلت تناسلیش جوش های ریز زده،حالت گرمی ،سر سفید نیستن،فقط در آلت تناسلیش هست،خیلی زیاد هم نیست،علتش چی هست.ممنون میشم راهنمایی کنین
- قطره آدزیر
سلام آقای دکتر دختر۴ماهه ای دارم می تونم بهش قطره ی آدزیربدم ممنون میشم جواب بدید
- طریقه مصرفه شربت پدیزان برای نوزاد ۶ ماهه
طریقه مصرف شربت پدیزان برای نوزاد ۶ماهه
- حالت خفگی در سرماخوردگی نوزاد
درمان حالت خفکی در نوزاد ۵ ماه که دچار سرناخوردگی و خلط بینی می باشد
- شیربالا اوردن
- فلج مغزی
سلام خسته نباشیددخترم هفت ماهشه غلت نمیزنه و گردن نمیگره دستش سمت اشیا برای گرفتن نمیبره دکتر گفت ک مغزش دستور نمیده راجبش تحقیق کردم نوشته شده بود فلج مغزی ولی هیچکدام از قسمت های بدنش فلج نشده ایا نگران کنندس راه درمانش چیست
- یبوست نوزاد
دخترم ۱۰ماهشه شیرخشک نان میخوره از وقتی غذا میدم یبوست شدید داره قبلش اصلا یبوست نداشت ببلاک هم امتحان کردم بدتر شده آپتامیل یبوستش رو برطرف میکنه؟؟
- پسرم خوب شير نميخوره
وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۶-۷ روزشه وقتی به دنیا اومد ۳کیلو و ۷۵۰ بود و ویزیت چهارم ماهگردش فقط ۲۰۰ گرم اضافه کرده بود که حدودا رسیده بود به ۷ کیلو ٥٠٠ از بعد از اون سعي كردم شيرمو بدوشم و كنارشم شير خشك اضافه كردم (چون سينمو خوب نميگرفت و بخاطر بازيگوشياش درست شير نميخورد) الان كه تقريبا نزديك به پنجمين ماهگردشه ٨ كيلو شده شير درست نميخوره در طول ٢٤ ساعت حدودا ٥٤٠ سي سي و اونم با هزار ترفند و بازي ازطرفي هم گاها پيش مياد صبح ها پوشكش و كه عوض ميكنم ميبينم ادرارش رد نارنجي يا قهوه اي انداخته تو پوشكش من چيكار ميتونم بكنم با توجه به اينكه الان اصلا شرايط اين و ندارم كه ببرمش دكتر بخاطر وضعيت موجود لطفا كمكم كنين نگران سلامتيش هستم (درضمن يه هفته بعد از تولدش بخاطر بي حاليو بي اشتهايي بيمارستان بستري شد و با ازمايش هايي كه ارش گرفتن متوجه شدن عفونت ادرار داره بعد از ١٠ روز عفونت از بين رفت و از اون موقع تا ماه پيش هر ماه عفونتش كنترل شد و خدارو شكر برنگشته بود اما اسفند و فروردين بخاطر كرونا و شرايط بيمارستانا ترسيديم و نتونستيم ازمايش جديد بديم)
- آزمایش کف پا لب مرز
سلام خسته نباشید ، آزمایش غربالگری کف پا رو در یه سه روزگی انجام دادیم ، بعد گفتن اگه جوابش خوب بود که هیچی ، ولی اگه مشکل داشت باهامون تماس میگیرن حالا امروز از آزمایشگاه تماس گرفتن میگن ازمایش پسرم لب مرزه فردا دوباره باید آزمایش بده... حالا میخام ببینم زردی داشتن پسرم اینکه آزمایشش مشکل دار شده ربطی داره یا نه ؟ ممنون از پاسخگویی تون 🌹
- ازمایش Ferritin
سلام پسرم ۸ ماهه هست آزمایش Ferritin نوشته شده ۵۳.۰ میخاستم بدونم نرمال؟
- یبوست نوزاد ۶ ماهه
سلام پسرم از ۲۴روزگی شکمش هر یک هفته ۱۰ روز بعضی وقتا ۱۲ روز کار میکرد ولی نرم و معمولی حالا که ۶ ماهش شده و غذای کمکی رو شروع کردیم هم هر ۵ روز یک هفته شکمش کار میکنه میخواستم ببینم راه درمانی هست؟
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید ...من نوزادم و شش روزگی بردم پیش متخصص گفت زردیش ۱۲و با شیر برطرف میشه دوباره ۳۱روزگی بردمش دکتر ک زردیش ۷.۹و دایرکت بیلی روبینش ۱.۱بود براش ازمایش کلی نوشت و۵تا قرص فنوباریتال ۱۵میلی داد ک ب بچه بدم بعد پنج روز دوباره بردمش دکتر وقتی ازمایشاو دید گفت هیچ مشکلی تو ازمایشش نیستو بچه ب قرصا جواب داده ولی من واسه احتیاط ۴۳روزگی ی ازمایش دیگه گرفتم از بچه ک زردی کلیش ۳.۵بود و دایرکت بیلی روبینش سه دهم بود حالا بچم ۵۵روزشه بازم میترسم زردی داشته باشه ب نظرتون باید چیکار کنم دوباره ببرمش دکتر ؟؟یا نیازی نیس زردیش برطرف میشه؟از نظر ازمایش تیروئید و عفونت هیچ مشکلی بچم نداره
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- درمان خلط
سرام اقای دکتر وقتتون بخیر باشه ، اقای دکتر دختر من ۲ ماهه هستش ، هرروز کلاه براش میزارم فقط یک نصفه روز بعد از واکسن کلاه نداشت و الان نه تب داره نه سرفه و نه هیچ علائم دیگه ایی فقط یکم کم گلوش خلط داره وقتی که نفس میکشه یا شیر میخوره گلوش یکم خس خس میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایین ،
- آفت دهان نوزاد ۳ ماه
سلام اقاى دکتر خسته نباشيد. نوزاد 3 ماهه من دهنش آفت زده بود کل دهنش پر شده بود قطره نيستات هر 8 ساعت ميدادم بهش پنجمين روز ديدم فقط يه دونه مونده ديگه قطره ندادم از فرداش بازم دهنش پر شده. چى کار کنم بازم از قطره بدم؟
- آمپول 18ماهگی
سلام آقای دکتر ببخشید پسر من آمپول 18ماهگی روزده الان بعد از دو سه روز اسهال شده آیا نیاز هست دکتر ببرمش؟
- اسهال نوزاد چهار ماهه
سلام دخترم چهار ماهشه یک هفته اس که اسهال دکترش علاوه برشیر خودم گفت ایتامیل اچ آ بدم سه روز خورد تاثیری نداشت بردم دکتر دیگه گفتن ال اف بده الان نمیدونم ال اف بدم یا همون اچ آ رو ادامه بدم شیر خودمم بدم یا نه در ضمن ازمایش مدفوعش هم گفتن خوبه
- مصرف چرک خشک کن
سلام دکتر شب بخیر،پسر ۷ ساله و پسر ۸ ماهمو بردم دکتر به پسر بزرگم آموکسی سیلین۲۵۰ و به پسرکوچیکمازیترومایسین ۲۰۰ داد ،دو بار به فاصله ی نیم ساعت آزیترو دادم به بچه ۸ ماهم هر دوبارشو اورد بالا ولی از آموکسی سلین دو سی سی دادم دیگه بالا نیاورد ،اشکال نداره تا ۵ روز روزی دو سی سی از همین آموکسی ۲۵۰ بهش بدم؟؟
- شیر خشک
سلام خسته نباشید من بچم دو ماهه است تازه واکسن دو ماهگی خورده وزنش ۶ و ۱۰۰ است وزن تولدش ۳ و ۳۰۰ بود مارک شیر خشک ببلاک ۱ هست میخواستم بدونم شیر خشک خوبیه؟ یا اپتامیل یا مارک های دیگه بدم ؟ بعد در روز چند سی سی باید بخوره؟

