Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن چهارماهگی
باسلام.واکسن چهارماهگی را چند روز میتوان به تعویق انداخت؟
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره
- صدا کردن مفاصل
سلام اقای دکتر نوزاد سی وپنج روزه دارم که موقع برداشتن و گذاشتن مفاصلش صدای تق تق میده. علتش جیه؟ و چیکار باید بکنم؟
- بیماری نوزادی
باعرض سلام وخسته نباشید درمورد نوزاد که تازه متولد شده باشد واستفراغ با دانه های قهوه ای داردایا مشکل خاصی وجو ددارد
- سرماخوردگی
سلام نوزاد 55 روزه ام سینه ش عفونت داشت دکتر ازیترومایسین 100 داده 2 روز شده ولی هنوز خیلی سرفه می کنه چه کنم
- فاویسم
سلام اقای دکتر . نوزاد چهل روزه ی مبتلا به فاویسم دارم. میتونم قرص سرما خوردگی کلداکس بخورم ؟چون شیر خودمو میدم
- سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و دو روزشه خیلی اسهال بردم دکتر بهش شربت داده خوب نشده چیکار کنم
- شیر مادر
سلام. دخترم وارد 4 ماه شده، به خاطر اینکه شیر نداشتنم بهش شیر خشک دادم، الان شیر خودم بهتر شده، ولی اصلا سینه ام رو نمیگیره. لطفا بهم راه حل بدید، خیلیناراحت و پشیمونم. میخوام شیر خودم و بهش بدم
- نوزاد
سلام پسرم 3 ماهشه واکسن دو ماهگی که زدیم خیلی تبش بالا رفت تا 48 ساعت هر 4 ساعت قطره استامینوفن میدادم ولی تبش پایین نمیومد 38 و8 بود مجبور شدم پاشویش کنم که برسه به 38 و3، الان خیلی نگرانم واکسن 4 ماهگی هم همونجوری باشه چیکار کنم؟ طبیعی؟
- اسهال طولانی
دخترم سه ماهه اسهاله همه جور ازمایش دادیم..عفونت داشت روده هاش که برطرف شد..هنوزم اسهاله ..مدفوعش زرد رنگ و داخلش مایع بی رنگ و لزج حالت لخته وجود داره..خیلی عذاب کشیدیم از این بیماریش..لطفا راهنمایی کنید..ممنون
- واکسن 18ماهگی
سلام خسته نباشید من یه دختر18ماهه دارم که یک ماه و یک هفته هست مبتلابه کرونا شد الان خوب شده آیا واکسن 18ماهگی شو میتونم بزنم و چقدر میتونم به تاخیر بندازم .متشکر
- بی قراری
سلام خسته نباشید ببخشید چند وقتیه دخترم بی قراری میکنه مخصوصا حین شیرخوردن،اما بقیه مواقع اگه بغلش کنم اصلا ناراحتی نداره اگرنه چنان گریه یمکنه ک انگاردرد داره، ممکنه مشکلی داشته باشه ک نیاز ب مراجعه ب پزشک داشته باشه؟ وزن تولدش 3300 و قدش 52 الان ک چهارماه و دوهفته س 6کیلو و80گرم وزنشه و قدش 62
- کش وقوس و زور زدن و بیقراری
پسرم ۴۵ روزش هست کش و قوس و زور زیاد میزنه و بیقراره وقتی بیداره
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- بی خوابی نوزاد
سلام خسته نباشید پسرم دوماه ده روزشه خیلی کم خوابه روزاکه اصلا نمیخوابه اگرم بخوابه فقط پنج یاده دقیقه شبا هم ساعت دومیخوابه پنج وشیش صبح بیداره میخواستم بدونم میتونم بهش دیفین هیدرامین ساده بدم برای تنظیم خوابش ضررنداره واینکه چقدر باید بدم میشه هم ظهربدم هم شب.ممنون
- مسمویت شمع
سلام بچه من ۶ ماهشه اندازهی یه عدس شمع خورده میشه بگید چیکارکنم
- سلام نوزادم گریه میکنه ایا استامینوفن بدم
- سلام خسته نباشید دختر من دوماهو نیم هستند میخواستم بپرسم قطره استامینوفن ضررندارد شبها بدم برای دل پیچش آرام میشود
- یک قاشق مرباخوری چند سی سی
سلام دکتر خسته نباشید یک قاشق مرباخوری چند سی سی میباشد؟؟ شربت استئوکر گفتند برای دخترم روزی یکبار یک قاشق مرباخوری بدهم
- شیرنخوردن نوزاد ۳ماهه
سلام نوزادم ۹۰ روزه اس و با وزن دو صد بدنیا اومد و الان چهار کیلوهست از اول هر چی شیرخشک بهش دادم دل درد شدید میشد و شیرخودمو با رعایت رژیم لبنیات بهش میدم حتی پپتی جونیور هم نساخت بهش الان چند روزه اصلا شیر نمیخوره و خودشو کش و قوس میده و مدفوعش مخاطیه و بلافاصله بعد از شیر خوردن خیلی خودشو میکشه و قوس میده و زور میزنه مشکل از چیه

