Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- در مورد عفونت چشم کودک
پسرم ۶سالشه چشمش عفونت کرده قطره باکتی مایدروچقدبدم بهش.لطفا راهنماییم کنید
- استفاده قرص سفکسیم
سلام ببخشید دختر من ۵ ساله ۱۵ کیلو وزن داره کمی تب داره گلو درد ترشحات بینی وتک سرفه داره شربت نمی خوره قرص سفکسیم میخوره چقد بهش بدم چون من یه بچه کوچک دیگر دارم نمیخوام اون هم مریض بشه
- ترکیب نئوزینک با شیرخشک
آیا برای کودک 18 ماهه میشه شربت نئوزینک را به همراه شیرخشک داد؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم . سرماخورده چه دارویی بدم استفاده کنه؟درچه صورت سفالکسین بدم؟
- زردی کف پا
سلام خسته نباشید پسر من کلاس دوم است کف پاش همیشه زرده مخصوصا صبح ها کم خونی هم داره
- شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم
شربت ستادین دی سی برای کودک دو سال چند سی سی بدم؟
- سلام دخترم گلوش عفونت داره سفکسیم صد چقد بدم
- تکرر ادرار
سلام و خسته نباشید آقای دکتر. دخترم ۵ سال و نیمشه.چند روزه زود به زود میره دستشویی.یه جورایی حساس شده،فکر میکنه دستشویی داره ولی بعضی وقتها اصلا نداره.یا اینکه حساس شده به اینکه شلوارش خیس بشه وقتی که خودشو میشوره.این حالت رفع میشه یا باید دارو استفاده کنه؟ممنون میشم راهنماییم کنین.سپاس
- بیماری آبله مرغان
سلام پسرم ۱۱ساله هست الان سه روز آبله مرغان گرفته تا الان غیرازدانه های قرمز ابکی وخارش علایم دیگری نداشته اما الان میگه تنگی نفس وگلودرد داره آیا طبیعی هست یاباید به پزشک مراجعه کرد
- آزیترومایسین با دستور اشتباه
سلام آزیترومایسین ۲۰۰ برای بچه ۶ ساله با وزن ۱۸ کیلو چقدر بدهم ؟ داروخونه نوشته روزی یک قاشق شما بفرمایید چند سی سی باید بدم و تا چند روز؟ خیلی سپاسگذارم از الطاف شما دکتر خدا شناس اجرتان با آقا اباعبدالله
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین برای دخترم که پنج سالش بود با وزن ۱۸کیلو گفتین ویتامین دی ۱۰۰۰هفته ای ۳دفعه بدمش باید داذوخونه بگم قطره ویتامین دی ۱۰۰میخوام ؟؟
- کودک دیابت نوع چنده
سلام خسته نباشید .دختر۶ساله دارم چند روز تکرر ادرار داشت بردم بهداشت تست قندش ناشتا۱۲۰ بود گفت برو آز بده حالا آیا دخترم دیابت گرفته؟
- نحوه مصرف ازیترومایسین ۲۰۰
نحوه مصرف ازیترو۲۰۰ در کودک پنج ساله با وزن۲۰ کیلو
- وزن اضافه نکردن
دخترم هشت سالشه خیلی ضعیفه وبدغذا الان سه ساله وزنش بیست کیلوهستش توروخدا راهنماییم کنیدچکارکنم علتش چیه
- ازیترومایسین۲۰۰
برای کودک ۹ ساله چه مقدار باید مصرف بشه که ۲۰ کیلو هست
- دل پیچه و اسهال و تب
سلام
پسرم دو سال و نیمشه. دل پیچه و اسهال و تب خیلی بالایی داره حتی با اینکه استامینوفن میخوره. نمیدونم چیکار کنم.
- سرفه های خشک
پسرم ۷سالش هست ۳ شب تب ویروسی داشت و بعدش سرفهدهای خشک داره شربت پلارژن و سرماخوردگی کوریزان دکتر داد ولی سرفه ها خیلی اذیتش میکنه ۵ روز هست و قبلشم سرفه های خلطی داشت ک دکتر براش کواموکسی کلاو نوشت
- گلودرد
سلام خسته نباشید. پسر ۲ و نیم ساله دارم که تقریبا ی ماه پیش گلودرد گرفته بود و تب داشت بهش ی روز استامینافون دادم دیگه تب نکرد ندادم ودو هفته شربت فاراموکس ۴۰۰ دادم ولی الان بعد یک ماه هنوز گلوش و نگاه میکنم قرمز و ورم داره ولی تب نمیکنه چیکار کنم
- قطره زینک سولفات
آقای دکتر دختر ۸ماهه بی اشتها شده میتونم کنار مولتی بی بی جویس قطره زینک سولفات بدم ؟ چقدر بدم روزانه ؟
- وانلایت
سلام اقای دکتردخترم ۲ سال نیم ۱۲کیلوداره .دوروزه بالا میاره میخواستم بدونم .محلول او ار اس وانلایت چقدربدم

