Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دختر من ۴سالشه و بی دلیل ناخن های پاش و دستانش می اوفتند و در میایین مریضی خاصی هم ندارد علت چیست
- گیابند فرخه
سلام نوزاد سه ماهه دارم به لبنیات حساسیت داره رفلاکس داره میتونم شیرخشک آبتامیل بدم
- گرفتگی بینی
سلام دخترم هفت ماهه سه هفته شب تو خواب گرفتگی بینی داره سرماهم نخورده ی مقدار رفلاکس داره قبلا شیرخشک اج آ میخورد الان دوماهه نان میخوره چکارکنم خوب بشه
- خورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش از گوشاش میکشه چشاشو وبینی شو پشت سرشو میخارونه علتش چیه
دخترم چهارونیم ماهشه یبار سرماخورد گوشش عفونت کرد دکتر بهش سفیکسم داد بعد اون همش صورت وسرشو میخارونه از گوشاشم همش میکشه یعنی برای چیه اشتهاشم خیلی کمه
- شربت ازیترومایسین برای 5ساله
- راه نرفتن کودک
سلام دختر من 1سال ونیم عمرشه و راه نمیره اصلاکف پاشو روی زمین نمیذاره میخواستم ببینم باید چیکار کنم
- ازیترومایسین
سلام پسرم دوسالشه دوروزه سرماخورده و تبش هی قطع و وصل میشه بینیش هم مخاط زیاد داره شربت ایبومروفن و سیتریزین بهش میدم . میتونم ازیترومایسین ۲۰۰ هم بدم؟ واینکه روز اول ۵ سی سی مابقی ۲.۵ سی سی؟
- تیروییدکودک
سلام اقای دکتر تیرویدد ایا کمبود ویتامین دی باعث کم کاری تیرویید کودک میشود و با درمان ویتامین دی ایا کم کاری تیرویید در مان میشود؟؟
- ریزش مو
با سلام و تشکر، پسر ۱۶ ماهه ام ریزش مو داشت به توصیه شما زینک سولفات ۲ سی سی در روز دادم، الان ریزش خیلی کمتر شده، میخواستم ببینم کی دارو رو قطع کنم.الان ۳ هفته هست میخوره.
- مصرف مولتی ویتامین در دوران شیردهی توسط مادر
سلام.خسته نباشید.من در دوران شیردهی هستم.و فرزندم یک سال و نیم داره.متخصص پوست واسه تقویت مو برام کپسول ساپلاس مدز رو تجویز کردن .ولی گفتن چون در دوران شیردهی هستی واسه اطمینان بیشتر قبل از مصرف با یک متخصص اطفال مشورت کنم.خواستم بپرسم مصرف این کپسول در دوران شیردهی واسه کودک مشکلی ایجاد میکنه یا موردی داره؟
- پسرم ناخن هاش از ریشه میاد بیرون
- گرفتگی صدا
سلام وقت بخیر دخترم ۱۱ ماهشه ی دفعه ای صداش گرفته هیچ علائم دیگه ای هم نداره علت چی هس؟
- راه نرفتن
سلام آقای دکتر.دخترم 7ماهگی به دنيااومده الان 20ماهشه نه حرف میزنه نه راه می ره نه ميشينه .چهاردست پاه ميره .خوب میشه .
- روش کم کردن شیر خشک و شروع پاستوریره
آیا میشود به مدت ۴ روز شب ها به کودک یک ساله شیر خشک و هنگام صبح و عصر شیر پایتوریزه
- مولتي ويتامين ها
سلام خسته نباشيد در صورت امكان در مورد مصرف همزمان ايميونس، استئوكر و كيد كر راهنمايي بفرماييد مبشه هر سه تاشو به كودك بديم يا مصرف يكيش كافيه يا دوتاش؟
- اسهال
سلام پسرم ۹ماهشه نزدیک ۱۰روزه اسهاله روزی ۳ تا۴بار مدفوع داره..دکتر بردم شربت زینکوسولفات.ومینوفلور واسیدفولیک باساشه خوراکی داده...بهتر نشده میترسم آب بدنش کم شه چی کار کنم
- سلام خسته نباشین دخترم ۱۰ماهشه گاهی وقتا میلرزه چیکارکنم نگرانم
- پف چشم دخترم
سلام زیر چشم دختر چند روزه پف کرده البته دخترم همیشه یبوست داره و شیر گاو میخوره و ۱۸ ماهشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- تب ب همراه ابریزش بینی فک میکنم عفونت داره گلوش چون تبش قطع نمیشه
- سلام با عرض خسته نباشید علت ورم سینه کودک
ببخشید دخترم یک سال و چهار ماهشه سینه چپش ورم کرده ولی توده نداره نرمه هیچ علائم دیگه ای نداره دلیلش چیه ؟؟ممنون میشم جواب بدین

