Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- حساسیت لب
سلام آقای دکتر. وقتتون به خیر. دخترم ۵ سالشه. از بالم لب کودک استفاده کرده و متاسفانه لباش بهش حساسیت داشته. تمام دور لبش خیلی بد قرمز شده. پمادی هست که بتونم استفاده کنم که این مشکل رفع شه. سپاس
- تب
سلام دکتر عزیز.پسرم سه سال و نیمه تب داره و آبریزش بینی چه دارویی و چه مقدار بش بدم. البته فاویسم داره.و اینکه خدای هستی به مالتون برکت و خودتون سلامتی بده.
- ایا به جای شربت کواموکسی کلاو چهارصدو هفتادو پنج میشه قرص اون را تجویز کرد
- سلام خسته نباشید بچه من یک سالش هست چندروزه شیردون شده بایدچیکارش کنم چندتادکترهم بردم فایده نداشته
- متخصص اطفال
سلام اقای دکترخسته نباشید ببخشید دخترم همین الان بیدار شد گف پی پی داره وقای پی پی کرد خواستم بشورم دیدم داخل مدفوعش یه لخته سبزکمرنگ هس سرش مثل بادکنک باد بود توروخدابگین واسه چیه خیلی استرس گرفتم نازاحتم
- آب خوردن
سلام اقای دکتر سوالم شاید دغدغه ای بی مورد باشه وقت شما رم بگیره ولی ممنون میشم اگه بفرمایید بچه ها از کی باید با لیوان آب بخورن.بچه من ۱۴ماهشه با شیشه آب میخوره چند بار با لیوان بهش آب دادم، پرید گلوش همسرم دیگه اجازه امتحان کردن نداد.ممنونم خدا حفظتون کنه آمین
- مقداردوز شربت ازیترمایسن 100
برای کودک ۸ماهه عفونت گوش مقدارمجازشربت آزیترومایسن ۱۰۰چقدرمیباشد
- باز کردن از پوشک
سلام ،پسرم ۲سال ونیمشه،دارم از پوشک بازش میکنم،میبرمش یه ربع به ربع دستشویی میکنه بعد میارم شلوارشو میپوشونم ولی بازم جیش میکنه شلوارش،حرف میزنه ولی بعد جیش کردن میگه جیش بعضی وقتها هم نمیگه چه کنم
- شربت سفیکسیم
سلام آقای دکتر وقت بخیر دختر 2.5 ساله دارم دوز مصرفی شربت سفیکسیم 100 هر 12 ساعت چقدر میشه؟ ۱۲ کیلو هست
- خارش مقعد کودک
با عرض ادب پسرم تحت نظر شماست و پرونده داره پیشتون ،چند روزه متوجه شدم کودک دچار خارش مقعد شده سنش هم نزدیک سه ساله وفابیسمه چه دارو و یا قرصی رو آقای دکتر تجویز میکنید؟
- بیماری های دهان
- برای کودک ۵ماهه چقدر باید استفاده بشه
برای کودک ۵ماهه چقدر باید استفاده بشه
- بیماری تشنج
سلام پسر 12ساله دارم که 4سال پیش تشنج کردو قرص فتو بال بیتال 60استفاده کرداز یک سال پیش قرص رو کم کردیم تاالان که یک هفته ای قرص رو قطع کردیم ایاامکان داره دوباره تشنج کنه
- خلط گلو کودک یکساله
سلام دکتر دخترم یکسالشه و دو هفته ای هست سرفه خلط دار میکنه خلط گلوش زیاده و بینی هاش میگیره و ترشح گاهی سفسد گاهی سبز داره تب و بی قراری و خلط سینه نداره شکر خدابنظرتون آلرژی و حساسیته؟ چکار کنم زود خوب بشه کتوتیفن و سفکسیم و شزیت گل بنفشه میدم بهش
- راه رفتن
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۵ ماهشه هنوز مستقل راه نمیره و مستقل از زمین پا نمیشه وایسه فقط با کمکی راه میره و روپاش وایمیسه ۴دستوپا میره میشه بهش شربت کلسیم بدم اگه میشه چند سی سی ؟؟دندون هم ۳تا داره
- استفراغ
سلام آقای دکتر پسرم دو ساله هست استفراغ داشت نصف امپول اندانسترون تجویز کردن امپولو زدیم ی روز خوب شد ولی بازم استفراغ میکنه شربت اندانسترون چند سی سی بهش بدم ؟وزنش ۱۲/۵ هست
- دخترم۴سالشه و۱۲کیلو
چه مقدار دارو ودرچه بازه ی زمانی بدم
- سوال
سلام آقاي دکتر من به دخترم شربت مترونيدازول براي اسهالش و پودر کيدي لاکت ميدم ميخواستم بدونم در اين مدت يک هفته اي که اين داروها رو به کودکم ميدم ميتونم قطره آهن و مولتي ويتامينش هم بدم؟؟اشکالي نداره؟؟
- شیر
سلام اقای دکتر بنظر شما از شیر گرفتن بچه ای که آب خیلی کم میخوره فقط شب، و غذا هم کم میخوره بیشتر شیر مادر، ۱۷ماهشه وزنش هم کمه . کار درستیه یا نه؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دخترم ۵ سالشه امسال مهد بردمش ولی از وقتی رفته همش آبریزش بینی و سرفه داره دکترم میبرمش یه مدت خوب میشه دوبار ه شروع میکنه چی میتونم بهش بدم که کمتر مریض بشه ممنون میشم جواب بدین

