Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - ستریزین
باسلام.دخترم آلرژی غذایی داری یک ماه پیش آبریزش بینی و خارش چشم داشت که متخصص آلرژی ۵ سی سی هر روز سیتریزین تجویز کرده.دخترم یک سالشه و ۱۴ کیلو..ب نظر شما درست تجویز کردن ۵ سی سی رو؟حس میکنم شاید اشتباه نوشتن.دخترم داروی ضدتشنج هم مصرف میکنه
- آزمایش
باعرض سلام خدمت آقای دکتر چند ساعت بعد از مصرف آنتی بیوتیک واستامینوفن میشه واسه کودکآزمایش انجام داد
- میزان مصرف دوز داروی شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 سال با وزن24 کیلو
با سلام و عرض ادب برای کودک 7 سال و با وزن 24 کیلو و با عوارض گلودرد، کمی سرفه، گرفتگی بینی، بیحالی چقد داده شود؟ با تشکر و سپاس فراوان
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟
- میزان خوردن شربت سفیکسیم
میزان خوردن شربت سفیکسیم ۱۰۰ در کودک سه سال و نیمه با وزن ۱۵ کیلو چه قدر است ؟
- شربت و مولتی ویتامین
سلام خسته نباشید من یک پسر ۲ ساله دارم که خوابه خیلی بدی داره و به علت بی خوابی کل روز رو بد اخلاقی میکنه بردمش دکتر براش شربت سیموسد گیاهی گرفتن میخواستم از آقای دکتر با تجربه شما بپرسم که ضرری برای حال و آینده بچم نداشته باشه این شربت
- شربت سیتریزین
سلام دکتر واسه علائم دندون درآوردن کودک 9 ماهه مثل بیقراری، آبریزش و حرص داشتن برای گاز گرفتن و جویدن دست و اشیاء با لثه آیا شربت سیتریزین مناسبه؟؟در صورت مناسب بودن چند سیسی بهش بدم؟؟
- دخترم هفت سالشه گلو درد داره سفیکسیم ۱۰۰ رو چقدز باید بخوره
- زردی کف پاوکف دست پسرم
یک مدت است که کف پاوکف دستهاش زرد دوروز یک بار دستشویی داره وزنش هم کمی کم
- زیرگردن
سلام دکتر پسر من سه سال و چهارماهش زیر گردنشو خارونده قرمز شده چه پمادی بزنم ممنون
- ازیترومایسین
سلام شربت ازیترومایسین 100 برای پسر دوساله چه جوری استفاده کنم؟بچم سرماخورده دکتر داده دلی نحوه مصرف یادم نیست و ایشون هم تشریف ندارن
- سلام دکتر.پسرمن ماه پیش واکسن 18ماهگی زده ولی تازه بدنش جوش قرمز زده وخارش داره ممکن ازواکسن باشه
- دوزشربت فارمنتین۶۴۳
سلام آقای دکتر.پسرم ۸/۵ سالشه و۲۲ وزنشه چندروزه بینیش کیپ شده ویکم باعث سرفش شده شربت پلارژین دادم اسپری بینی هم دادیداستفاده میکنه خوب نشده امشب گوشش یهودردگرفته چه دوزی ازفارمنتین ۶۴۳بهش بدم؟
- سلام وقت بخیر
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- سلام خسته نباشید دکتر برای پسرچهارساله من شربت سفیکسیم نوشته ولی نمیخوره طعمش ودوست نداره جایگزینش چه شربتی میتونم بدم گلوش چرک داره
- با سر به زمین خوردن
سلام اقای دکتر پسرم ۹ ماه و نیمشه حالت ۴ دست و پا میشه و جلو عقب میکنه سر جاش و بعد میشینه منم یه موقع اگ در حد چند دقیقه پیشش نباشم تعادلش به همیخوره و چند بار سرش از پشت ب زمین خورده و صدا داده اعصابم به هم میریزه به مغزش اسیب نرسیده ؟؟ (سینه خیز میره و بعد این حالتو میگیره یه جا هم نیست ک دورش بالشت بذارم) ک نره
- تیروئید
سلام آقای دکتر ببخشید سوالی داشتم دختر من 5 سالشه جواب آزمایش تیروئید Tsh:4/35هستش آیا این عدد نرماله در ضمن 6 ماه پیش هم دوبار به فاصله سه روز ازش آزمایش تیروئید در آزمایشگاه دیگری گرفته شده بود جوابش4/830 بود هی آزمایش ازش میگیریم میگن باید در آزمایشگاه دیگری دوباره تکرار بشه ماهم همین کارو کردیم وآخرین آزمایش الانش حدود 4/35 تکلیف چیه آقای دکتر ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام دخترم ۸ سالشه گلویشعفونت داره آیاشربت سفکسیم ۱۰۰برایش بدهم؟
سلام دخترم سرماخورده و۸ سالشه گلویش عفونت داره آیا از شربت سفکسیم ۱۰۰ برایش بدم؟

