Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبله كرعان نوزاد ٢٠ روزه
سلام دختر ٢٠ روزه دارم امروز فهميدم آبله مرغان گرفته أم آيا نوزادم هم خواهد گرفت و خطرناك است آقا مي توانم به أو شير دهم
- فرنی با نشاسته
سلام آقای دکتر بچم داخل ۷ ماهه از فرنی بدش اومده اصلا لب نمیزنه میشه با نشاسته و آب براش فرنی درست کنم؟؟
- Manslaughter Offenses in Cincinnati: Understanding really Lawful Process
- مکنیوم
سلام وقتتون بخیر خواهر زادم تو شکم مادر مدفوع خورده به دنیا اومد تو دستگاهه ریه هاشم استنشاق کرده بچه حالش خوب میشه مشکلی براش پیش نمیاد الان و بعدن
- شیر
سلام اقای دکتر پسرم یک ساله و چند روزش هست شیر خشک اپتامیل میخورد ولی الان دارم بهش،شیر گاو کلیویی بهش،میدم البته فقط،شب ها تا صبح سه و چهار تا۹۰ تا میخورد تو روز دو سه بار شبر خودم تو خواب میخوره ایا درسته شبر گاو میدم
- قطره اهن
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر قطره اهن تاچندسالگی باید ادامه داد؟
- خواب نوزاد
سلام نوزاد هشت ماهی دارم که وقتی خوابش میاد نمیتونه زود به خواب بره همش گریه میکنه یعنی میخواد بخوابه ولی نمیتونه بعد یک یا دو ساعت گریه و نق زدن خیلی به سختی به خواب میره علتش چیه اول بهتر بود حدود یک ماهی میشه بدتر شده ؟
- لرزش نوزاد
سلام.خسته نباشید.نوزاد یک ماه و نیم دارم.لب پایینو پای چپش بعصی اوقات دچار لرزش میشود.بیشتر هنگام گریه کردن.دلیل آن چیست؟
- باسلام خدمت شما دکتر عزیز
من یه کودک ۳ماه دارم که الان وزنش ۴کیلو نیم هست به خاطر وزن کم متخصص بردمش وایشون شیر خشک ای ار و امپرازول و بایو لاکت نوشتن که هم تاثیری برای رفلاکس و وزنش داشته باشه بعد از مصرف یکی دو بار اسهال شدید گرفت و داروها و قطع کردیم وپیش فوق تخصص گوارش رفتیم اونم چندتا دارو رفلاکس نوشت ودخترم هنوز که هنوز اسهال داره حالا به نظر شما من باید چکار کنم میشه راهنمایی کنی
- امتناع از شیر خوردن
نوزادم پنج ماه وده روزی هست.وزن تولد ،دور سر،قدش به ترتیب ۲۷۷۵گرم،۳۳، ۵۱سانت بوده. الان وزنش ۷۵۶۰گرم،قدش۶۴،دور سرش۴۱هستش، بعد از واکسن چهارماهگی دیگه به راحتی شیر نخورد. یعنی در حد یک الا دو دقیقه زیر سینه میمونه. آرام و قرار نداره، در ۲۴ساعت شاید سه ساعت هم نخوابه اون هم روی پا. چند نوع شیر خشک هم امتحان کردم نخورده. غذای کمکی هم به زور میخوره در روز یک وعده. در ۲۴ساعت نهایت چهار بار ادرار داره ولی اجابت مزاجش خوبه. خیلی نگرانم. چند تا دکتر نوزاد هم بردم افاقی نکرده لطفاً راهنماییم کنید چکار کنم. باتشکر از زحمات تان. یاعلی.
- توروخدازودجپاب بدین تداخل دارویی
سلام مصرف شیاف استامینوفن وقطره پاراکید بافاصله زمانی ربع ساعت برای نوزاد ده ماهه ایا ضررداره برای تب شدید
- کولیک
با سلام بخشید آیا شربت گریپ میکسچر ایرانی برای نوزاد ۴ ماهه عوارض داره؟ نوزاد واقعا خیلی گریه میکنه
- کاغذ چاپی
من نوزادم ۵ ماهشه من امروز مردم دیدم که نوزادم داره کاغذ چاپی خواهرش رو میخوره ..........لطفا به سریع بگید چیکار کنم
- شربت زينك
سلام خسته نباشيد من با يك مشاور تغذيه در رابطه با غذاي كودكم مشورت كردم چون بي اشتهاست نسبت به غذا گفتم شربت اشتها آور شربت زينك نيز بخوره گفت در آينده دردسر ساز ميشه چون اگه طولاني استفاده شه بلوغ زود رس مياره آيا اين درسته من ميتونم ب دخترم كه ٩ ماهشه شربت اشتها آور بدم؟
- سفیدی ناخن
با سلام و احترام و خداقوت آقای دکتر دخترم چهارو نیم ماهشه روی ناخنش کمی سفید شده چیکار باید بکنم؟کمبود ویتامین خاصیه؟
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر دختر سه ماهه و هشت روزه دارم که دوروز هست دچار گرفتگی بینی شده و هرازگاهی سرفه و عطسه میکند آیا ممکن است خدایی نکرده کرونا گرفته باشد؟ چیکار باید بکنم؟
- پسرمنچن روزپیش واکسن ۴ماهگی زده للان سرفه خلط دارمیزنه چیکارکنم؟
- نوازاد یک ساله
نوارادم یک سالشه ازشب تا صبح شیر میخوره ولی وقتی بیسکویت مادر میدیم نمیخوره چرا
- قی چشم
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم از وقتی که متولد شده تا الان که هفت ماه هست کنار چشمش قی میکنه و قرمز میشه بعضی وقتا هم موقع ای که از خواب بیدار میشه یک چشمش بسته هست
- سلام وقت تون بخیر پسرم یک سالشه سینه اش عفونت کرده
میزان مصرف دارو برای کودکان یک سال چقدر باید استفاده کرد وزنش 10کیلو

