Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عرق زدن
سلام جناب دکتر من دخترم ۶ماهش یک هفته میشه که تموم شده کلا از بچگی خیلی گرماییه و زیاد عرق میزنه سرش خیلی عرق میزنه به خصوص هنگام شیر خوردن پشت سرش هم زیاد عرق میزنه اشکالی نداره؟؟
- سرفه
با سلام نوزادم الان ۴ ماه ونیمه چند روز گهگاهی سرفه میکنه و سینه اش هس هس میکنه بینی هاشم گرفته ولی آبریزش نداره تب هم نداره این علایم پس چیه من خودم چند وقت پیش نسکافه خوردم میشه از اون باشه
- اسهال سبز خلطی
نوزاد ۳۷ روزه ام بعد ۱۰روز تولدش مدفوعش سبز و اسهالی شده خیلی ابکی بود دکتر بهش پدی لاکت داد یکم بهترشد اما دوهفته ست ک مدفوعش سبز و خلطیه و خوب نشده دکتر بردم گفت طبیعیه اما خوب نمیشه و خیلی بچه اذیته
- رد شدن پسر سه ساله از روی بچه ی 2 ماهه
سلام، خسته نباشید
من بچه ام دوماهشه و یک پسر ۳ ساله دارم. پسرم امروزاز روی شکم بچه رد شد. بچه اولش گریه کرد و بعد ساکت شد. کل شکم و پهلو رو فشار میدم گریه نمیکنه. حتی پوشکشم بازکردم همه جارو چک کردم فشاردادم گریه نمیکنه بازم. خیلی نگرانم گفتم ازشما بپرسم گریه نمیکنه شیرشم میخوره بازی هم میکنه لازمه ببرمش دکتر برای چکاپ و عکس برداری از شکم؟ به خاطرکرونا نمیرم وگرنه الان رفته بودم. خیالم راحت میشد بازم به نظر شما لازمه برم دکتر؟
- سلام ببخشید نوزاد۲ماهه داريم سرماخوردگى و سرفه داره دکتر پدیزان نوشته چقدر خوبه یدیم
دکتر شربت پدیزان نوشته چقدر بدیم خوبه
- سوختگی پای نوزاد
سلام پسرم دوماهشه و فاویسمم هستاز وقتی دنیا اومده تا الان پاهاش زخمه انواع پوشک امتحان کردیم انواع پماد ها امتحان کردم هیچ فایده ای نداشتع سه بارم دکتر بردم چیکارش کنم؟پماد ثمینان انکالاندولاسیوندهیدروکورتیزونکلوتریمازولبتامتازونپاپانوتتراسیکلینآلفا و آ د
- شیر
باسلام نوزادی که تازه ۴ ماهش تموم شده و نارس بدنیا اومده الان ۵٫۵ کیلو هستش میخواستم بدونم به چند سی سی شیر در روز نیاز داره آخه احساس میکنم خیلی کم شیر میخوره
- گرفتگی بینی و سخت نفس کشیدن
وقت بخیر آقای دکتر دختر من ۱۰ماهشه موقع خواب بد نفس میکشه و اکثرا موقعی که پستونک در میاره از دهان نفس میکشه دلیلش چیه؟قطره بینی هم میزنم اما فایده نداره و جدیدا در داروخانه ای نمیشه پیدا کرد😐
- دارو پدی لاکت
سلام آقا دکتر ،دختر سه ماه و نیم دارم از دوماهگی دکتر بهش دارو پدی لاکت داد بخاطر ریفلاکس معده بعدشم تموم شد مجددا بعد هفته از دوباره براش خریدم بهش دادم تا الان که سه ماه ونیم هست و الان تموم شده میتونم پشت سرهم بگیرم بهش بدم یا ضرر داره ،بعد آقا دکتر بیشتر موقعه ها سینش خس خس میکنه آیا بخاطر ریفلاکس هستش
- آفت دهان نوزاد 5ماهه
نوزاد 5 ماه و نیمه من چندروز بود شیر نمیخورد فک کردم بخاطر دندان دراوردنش هس.حالا دیدم ته گلوش آفت زده و زخمه.بهش نیستاتین میدم با اموکسی سیلین...خوبه؟
- لباس نوزاد
سلام اقای دکتر پیرو سوال قبلیم در مورد میزان لباس نوزاد، چون دست و پای نوزاد یک و نیم ماهه ی من خیلی سرده واسه خاطر همین تو پتوی خیلی نازک میپیچونم که دستاش وپاهاش فورا گرم میشه. شما هم فرمودین پتو در منزل حذف بشه. پس برای گرم نگه داشتن دست و پاهای نوژادم چیکار کنم؟
- گیر کردن آب در گلو
گیر کردن آب در گلو نوزاد 2 تا 3 با در روز
- استفراغ کودک ۸ ماهه
سلام آقای دکتر ببخشید پسر من ۸ ماهه است و صبح تاحالا هرچی بهش میدم بالا میاره الآنم که شب شده اسهال گرفته باید چی بهش بدم بخوره
- سولینا
سلام دخترم ۴۵ روزشه خیلی بیقراره ازقطره آ د روی پستونکش میریزم اروم میشه از۲۵قطره بیشترمیشه آیاخطرناکه
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماه ونیمه
سلام ببخشید یک نوزاد سه ماه نیمشه خیلی سرفه میکنه دماغش هم کیپ میشه عطسه هم میکنه ترشح ببرون میزنه وقتی سرفه میرنه خیلی زور میرنه لطف کنید راهنمایی کنید
- تغذیه
سلام آقای دکتر پسر من در اواخر ۴ ماهگیش وزنش ۵کیلو۸۰۰ بود و بهداشت گفت که وزنش پایین هستپسرم هم خیلی کم شیر میخوره . الان دیگه پسرم ۵ ماهش هست و ۲۴ میره تو ۶ ماه .پسرم هم فقط شیر خودم رو می خوره اصلا بهش شیر خشک ندادم الان هم که بهش نگاه می کنم از اون موقع تا الان وزنی انگار نگرفته خیلی لاغر شده می خواستم بگم می تونم کم کم غذا دادن رو شروع کنم
- گوش درد
سلام نوزاد چهار ماه و ۱۰روزه دارم از دیشب تا الان گوش سمت راستش درد میکنع چیکار کنم آقای دکتر
- سوختگیپا
م سن دخترم سه ماه نیم به مدت ۶ روز هست که وسط پاش وجوش ریز زده و زیاد قرمز شده اول مولفیکس استفاده میکردم یک ماه هست که مای بیبی استفاده میکنم حدس زدم که شاید از دیاپر باشه باز مولفیکس استفاده میکنم کرم هایی که استفاده کردم و هیچ تاثیری نداشته:زینک اکساید -سودوکرم-کانولا بفرمایید چکار کنم و چه کرمی استفاده کنم؟
- فاویسم
سلام و خسته نباشید یک پسر دوماهه دارم که مشکوک به فاویسم هست.بهم گفتن که باقالا نخورم(چون شیر می دم)و همینطور یه سری داروها که لیستش رو دادن و حشره کش و نفتالین استفاده نکنم.اما در مورد خوراکی ها جایی خوندم که چیزهایی مثل لوبیا سبز هم که از خانواده باقالا هستند و عدس و نخود و لوبیا هم نباید بخورم این درسته؟
- اسهال
سلام من دخترم ۳ ماهو یک هفتشه چن روزیه که اسهال داره تا به امروز تو مدفوعش رگه های خونی دیدم باید چیکار کنم

