Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سوپ بچه هفت ماهه
سلام خسته نباشین اقای دکتر .میتونیم تو سوپ بچه هفت ماهه جوپوست کنده بریزیم .؟ ممنونم
- شامپو
سلام. وقت بخیر. در دوران شیردهی مسشه از شامپوی coal tar برای درمان درماتیت سبوره استفاده کرد؟ استفاده از اون توسط مادر برای نوزاد مشکلی ندارد؟
- علت کشش بدن و پای کودک سکو نیم ساله چیست
سلام خسته نباشید..دخترم میخوابه رو شکم خودشو جمع میکنه و پاهای خود را کشش میده .یکم زور میده به خودش عرق میکنه کمی ...آیا مشکل خاصی دارد.
- سلام ببخشید برای کودکان 2سال هم خوبه
چشم کودک قرمز میشه واوفونت داره
- شیر خشک
پسر من شیر خشک اپتامیل پپتی سئنو میخوره حساسیت داره ولی درست نمیخوره میتونم شیر بیومیل سوی بهش بدم
- شیرخوردن شبانه نوزاد
سلام آقای دکتر. پسرم ۶ ماهه است و شیرمادر میخوره. قبلا شبها ۴ الی ۵ ساعت بدون نیاز به شیر خوردن می خوابید و برای شیر خوردن بیدار نمیشد. از چهار ماهگی غذای کمکیش شروع شد. از وقتی غذای کمکیش شروع شده شبها هر ۲ و نیم تا سه ساعت برای شیر خوردن بیدار میشه. شیر میخوره دوباره میخوابه. چرا اینجوری شده؟ مگه نباید تو این سن خوابش طولانی تر میشد؟
- تغذیه
با سلام آقای دکتر ایا روزی دو وعده غذا یعنی یک وعده در صبح حریره ی بادام رقیق ویک وعده غذا در طرف شب برای نوزادی که پانزده روز است که وارد هفت ماهگی شده است کافی است یا نه البته غذایی که در طرف شب به نوزاد داده میشود سوپی است که حاوی گوشت ماهیچه جعفری کمی هویج کمی سیب زمینی وکمی رشته ی سوپی است به نظر شما اگر دو وعده ی غذا کم است لطفا مرا برای وعده ی غذایی سوم راهنمایینمایید چون در این زمینه نیاز به راهنمایی شما دکتر گرامی دارم با تشکر
- تغذبه
با سلام خدمت آقا دکتر میشه بچه بچه نه ماهه کینوا و سویق داد؟ از کدوم نوع بدیم بهتره؟ خیلی ممنون
- سرفه نوزاد
سلام اقای دکتر پسرمن امروز 7ماهش تموم شد. بردمش دکتر چون گاهی سرفه میکرد. سرفه اش غلط داره. ازخواب هم بیدارمیشه با گریه بیدارمیشه. هیچ علایم دیگه ای نداره نه تب نه ابریزش نه چیز دیگه ای. دکترش براش اینارو نوشت هیدروکسی زین 3سی سی هر6ساعت فلوپدهر6ساعت 3سی سی قرص سفکسیم نوشته مگه میشه به نوزاد قرص سفکسیم داد چرا شربتشو ننوشته به نظرتون بدم این داروها رو یانه. معاینه اش هم کرد عفونت تو گوش و حلقش ندید
- بیلیروبین نوزاد
سلام دکتر
من نوزادم 99/1/2 متولد شده با وزن 3.1 کیلوگرم و بیلی روبین 12.8 بعد دو روز 10.8 بعد هفت روز 5.23 شد روی مهتابی نگذاشتم فقط شیر خشک دادم.
می خواستم بدانم بیلی روبین 5.23 خطری برای نوزاد دارد؟ نیاز به مهتابی ندارد؟ و بیلی روبین طبیعی برای نوزاد چند است؟
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟
- غذا
سلام اقای دکتر ،ایا میتونم به پسرم که ده ماه و پانزده روزش هست پسته رو میکس کنم با ماست بهش بدهم ؟؟ مرسی
- سلام من کودکی دوماهه دارم دوروز بود که بیقراری میکرد و یخورده بینیش میگیره و تا دیشب که ساعت 2 خوابید امروز همش خواب بوده و ب زور برا شیر خوردن بیدارش کردم نگرانم که مشگلی هست یا نه؟ممنون میشم کمکم کنید
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- تغذیه نوزاد ۱۱ ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من نزدیک یک سالش شده و تقریبا بد غذا هست اما ماکارونی رو روزی چند بار هم بهش بدیم نه نمیگه،خوردن زیاد این غذا مشکل ساز نمیشه؟ممنون از،راهنماییتون
- سلام دکتر جان دختردوماهه دارم کلا شب تا صب بیداره شبا تا صب بیداره چن دکتر نشونش دادم میگن کولیک داره اینهمه دارو دادن اثر نداشته خاهش میکنم بهم بگین چکار کنم خوب بشه میگن ی چن ماهی طول میکشه حداقل ی شربت آرام بخشی یا دارویی ک دردش رو کم کنه ممنون میشم
- سلام وقت بخیر دختر من تو 7ماهه ولی وزن خوب نمیگیره الان 6کیلو هست 1800بود بدنیا آمد غذا هم نمی خوره شیر خشک میخوره گیگوز میشه راهنمایی کنید
- اسهال نوزاد دوماهه
- شیردهی و مصرف آنتی بیوتیک
سلام روزتون شاد من یه دختر پنج ماهه دارم که شیر مادر میخوره الان برای پوست صورتم که پرجوش شده دکتر پوست قرص آزیترومایسن ۵۰۰ تجویز کردن یم روز در میون ۱ عدد مشکلی برای شیردهی فرزندم ایجاد نمیکنه؟ طعم شیر عوض نمیشه و یا ترشحش تو شیر زیاد نیست؟ پیشاپیش ممنون
- شیرنخوردن کودک
سلام من یک پسر پنج ماهه دارم و از سک کشور به کشور دیگه دو ماه به مسافرت رفتم که خیلی گرمه و پسرم هم از زمانی که اومدیم اینجا اصطلاح درست شیر ما نمیگیره کلا کلافه شدم از اینکه شیر ما نمیگیره و تازه چند روزه گوش ها خود را محکم میگیره عین خواب شدم دارو هم گرفتم واسه گوش هاش اصلا جواب نداد تنها شب ها بعضی وقت اگر دلش خواست شیر میگیره و شیر من هم کم کم داره دیگه خیلی کم شده میره چکار کنم لطفا کمکم کنید

