Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دور سر
سلام خسته نباشید اقای دکتر دور سر دختر ۱۶ ماهه ۴۶ هستش تولد ۳۴ بود این اندازه خوبه ؟
- سرما خوردگی
سلام دخترم سرما خورده و ابریزش و مخاط بینی و گلو داره دکتر گفت التهاب داره و سفیکسیم داده ولی سرفه میکنه بعد چند روز هنوزم سرفه داره تو توخواب بیشتر انگار یکم خلطی شده پروسپانم میدم پلارژینم نوشته اشکال نداره همزمان هر دوش ؟ایا اسپری سالباتامول میتونم بزنم
- پسرم تب داره شربت ستادین دی سی هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره پسرم ۴ سالشه
پسرم ۴ سالشه شربت ستادین دی سی برای اینکه تب داره هر ۵ یا ۶ ساعت بدم اشکالی نداره
- غدچربی
سلام آقای دکتر خداقوت دخترم ۱ سال شد و ازموقع ک به دنیالومد کف پاش یک غد چربی داشت الان یکم بزرک سف شد و راه میره اذیت میشه میخواستم بدونم خوب میشه یا عمل کنم دکتربردم متخصص جراح گفتن باید عمل بشه ولی شک دارم میترسم چون بیهوش میخواد بشه چکارکنم
- تب
سلام آقای دکتر بچه ی من ۷ ماهشه بعد گونه هاش خیلی قرمزه شده تب شدید کرده بیقراری هم میکنه
- اسهال
دخترم ۲سال ونیمش بود اسهال خونی شد دکتر یک سرم سدیم کلراید داد بعد گفت باید برید آزمایش امابعد دو روز اسهالش خوب شد ایا احتیاج یه آزمایش یا چیز دیگه ای هنوز هست؟
- اجابت مزاج مکرر
سلام و عرض خدمت شما پسر ۱۵ ماهم ده روزی هست اسهاله البته اسهال شدید نه دفعات زیاد با حجم کم و خلط دفع میکنه..دکتر بردیم که گفتن مشکلی نداره پودر سابولار داد و شیرخشکشو عوض کرد اما همچنان همینجوره کمتر شده ولی بهتر نه شما برای اینکه کمتر دفع داشته باشه چه نظری دارین
- دکتر یه سوال داشتم سرماخوردگی
دکتر سلام.دکتر دخترم سرماخورده چه شربتی واسش بگیرم از داروخانه. 19 ماهه
- بیقرارییی
نوزاد من 5ماهشه چن روزه بیقراره آب از دهنش میاد دست به گوشش میزنه
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۲۰روزشه خیلی آب دهنش میادهمش لباساش خیس میشه منظورم جلوسینشه چکارکنم
- عود بیماری
سلام آقای دکتر دخترپنج ساله باوزن ۱۵ کیلو دارم که به علت تب سفکسیم میخورد یک روز بعد مصرف تبش قطع شد و ۲/۵ روز بعد مصرف شربتو قطع کردم واز فرداش دوباره تبش شروع شدمجدد باید شربتو ادامه بدم وچند روز باید استفاده کنم؟
- شربت عفونت گلو برای کودک۳ ساله فاویسمی
سلام اقای دکتر پسرم گلوش عفونت کرده دکتر بهش شربت کو آموکسی کلاو داده ولی اصلا نمیخوره داخل اب هم نخورده میشه داخل شیر خشکش ریخت یا اب میوهی ممنون میشم از لطفتون
- تب
سلام خسته نباشید دخترم ۶ سال و سه ماهشه با وزن ۲۸ کیلو تب داره همراه با دل درد و سر درد به علت تعطیلی مجبور شدم به پزشک عمومی مراجعه کنم آزیترومایسین ۲۰۰ نوشتن روزی ۵ سی سی،این دوز مصرفی آیا برای دختر من مناسب است
- نحوه و مقدار مصرف ازیترو مایسین 200
ببخشید برای بچه ۲ ساله ازیترومایسین ۲۰۰ چه ساعتی باید مصرف کنه و اینکه چه مقدار یک قاشق غذا خوری اوکیه؟؟
- قطره سیدرال
سلام آقای دکتر خداقوت اگه قطره آهن سیدرال ۱ساعت بیرون بمونه باید بندازم بره؟ ممنونم از راهنمایی تون
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟
- بی قراری شب
سلام وقت بخیر. پسرم سیزده ماهشه. آلرزی به پروتئین گاوی ام داره. اکثر شبها تا صبح چند بار بیدار میشه یکم گریه میکنه و دوباره میخوابه انگار بی قراری داره. سبهایی که پدی لاکت میخوره خوب و اروم تا صبح میخوابه. ممکنه شکم درد داشته باشه شبهایی که بی قراری میکنه؟ چی بهش بدم؟ پدی لاکت بدم هر شب؟
- دارو
سلام آقای دکتر دخترم 3سالو۶ماهشه از دیشب عطسه و آبریزش داره و هنگام عطسه پرمخاطه تبش کمه لطفا داروی آنتی بیوتیک و درمان عطسه و آبریزش میگین ممنون
- آب دهان.
سلام دخترم سی ماهشه تو خواب آب دهانش خارج میشه مشکلی وجود داره؟
- شیرخشک
سلام ببخشید نوزاد چهارماهه دارم شیرخشک سوپرامیل بهش میدم ولی سه بار در روز دفع داره زیاد چاقش نمیکنه میشه شیرخشکی معرفی کنید که هم دفع کمتر داشته باشه و هم چاقش کنه.۶ کیلو وزنشه.وزن تولدش ۳۲۵۰ گرم بود

