Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب ریزش بینی همراه با بی حوصلگی اختلال در خواب از علایم سرما خوردگی و درمانی لطف کنید برای نوزاد 9ماه بدون دارو درمان بشه
- کودک زیر 6سال
سلام،پسر من دو روز هست کم تب داره ولی همه چیز را استفراغ میکنند،چه کار کنم ، ممنونم
- سوال در رابطه با موزاد سه ماهه
سلام بچه ی من یه ماهه هین و ۵ روزه شکمش گار نکرده شیرم هم کمه چه کنم لطفا راهنمایی کنید
- جوش
سلام خسته نباشید اطراف مقعد پسر یکساله من جوش سفید چرکی زده چه پمادی استفاده کنم ممنون
- دل درد کودکان
سلام، یه پسر 6 ساله دارم 2روز دل درد داره شبها بدتر میشه دکتر بردم میگن ویروس به مرور خوب میشه خیلی بی تابی میکنه
- اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید بچه من اسهال هست سبز رنگه مث کف میمونه۴ماهشه
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
سلام وقتتون بخیر من خودم انفولانزای شدید گرفتم تست پی سی آر هم دادم منفی بود. حالاپسرم هم علائم گلودرد و بی قراری داره میتونم بهش شربت سرماخوردگی بدم؟ پسرم از شیرمادر تغذیه نمیکنه بخاطر همین دکتر بهش شربت سرماخوردگی داد
- سلام پسرم 5ماهشه دوروزه زیاد گریه میکنه ازدیشب تب وگوشاشو زیادی میخوارونه میخواستم بدونم ازچیست
- سلا، چه شیری جایگزین شیر سیمیلاک کنم؟
- یبوست نوزاد11ماه
- دلیل مدفوع آبکی نوزاد سه ماهه چیست
نزدیک به یک ماهه که کودک سه ماهه من مدفوع آبکی دارد.
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم
- سلام دختر من ۷سالشه به شدت سرفه داره داروهاشم تموم شدن میتونم تعوفیلین جی بدم بهش برای سرفه
- سلام خسته نباشیددخترم ۱۱ ماهش روزی ۳تا۴ بار خوشوخیس می کنه بردمش بیمارستان بهش شیاف وشربته سفکسیم داد بعدازیه ماه مثل روز اولش شده شما بگی چیکار کنم
- عفونت سینه ی پسرم
سلام خسته نباشی پسرم ۶سالشه سرفه خلطی میکرد بردم دکتر سیتریزین داد ازیترومایسین با اسپری سالبوتامول سابقه الرژی داره سرفه پسرم تو روز قطع شد اما شب تو خواب به مدت ۱۰دقیقه سرفه خلطی می کنه با عرق کردن ۲هفته از نقاهتش میگذره ممنون میشم راهنماییم کنید
- اسهال کودکان
سلام خسته نباشید پسرم ۱۶ ماهش است چهار روزه اسهاله خداروشکر اشتهاش تحرکش خوبه تب هم نداره با این وضعیت نمیشه رفت دکتر داروخونه براش شربت نئو زینک پیشنهاد کرد میشه با این شربت مشکلش حل بشه کیدی لاکت و پدی لاکت هم دادم هیچ اثری نکرد ممنون
- پسر ۱۳ روزه دارم که چند روزی است موقع شیر شیر خوردن و خواب و اکثرا شبها حالت دل پیچه دارد و مدام زور میدهد و قرمز میشود و خواب ها میق ندارد.و در خواب مرتب ناله میکند.چه کار باید بکنم؟قطره بی بی کر خوبه بدم؟و اینکه شبها مرتب در خواست شیر میکنم و من یه ساعت متوالی شیر میدهد باز انکار گرسنه است چه کنم؟.
- تاثیر قطره بی بی کر
سلام. پسرم سه ماهشه. از ۲۰روزگی قطره بی بی کر رو ۵قطره صبح ۵قطره شب بهش میدادم بهمراهذروزی ۴بار قطره کارمنت هربار ۵قطره.خیلی خوب بود تا ۲هفته پیش که انگار دیگه بهش اثر نمیکنه. گریه میکنه دل پیچه داره. چی کار کنم؟آیا دز داروها کم شده براش؟
- اموکسی کلاو
سلام اقای دکتر پسرم دوساله نیمه هست حدود بیست روز پییش بردم دکتر براش کوتریماکسازول تجویز کرد یک دوره ده روزه مصرف کرد بعدازاون چهار روز بهتر شد ولی بعداز این زمان دوبره سرفه شدید داشت بردم دکتر دکتر گفت به کوتریماکسازول جواب نداده وبراش اموکسی کلاو تجویز کرد به مدت ده روز دکتر گفت چون زیر سه ماه هست که انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو باید مصرف کنه الان حدود پنج روز هست که استفاده کرده امروز دور مقعد و عالتش وکلا جای پوشکش جوش زده خیلی نگرانشم چکارکنم قطعش کنم یا ادامه بدم مشکلی براش پیش نمیاد
- اختلال خوردن
با سلام... اقای دکتر بچه ی من الان حدود سه ماه و سه هفتشه.. وزن تولد ۲۹۰۰ و وزن دو ماهگی ۴۷۰۰ اواخر دو ماهگی خیلی بی اشتها شد جوری که پنج شش ساعت میگذشت شاید ۳۰ سیسی میخورد و اصلا تمایلی به خوردن نداشت ضمن اینکه فقط شیر خشکم مصرف میکنه..ازمایش خون ادرار و مدفوع و سونوی کامل شکمی انجام دادیم هیچ مشکلی نبود ... به تشخیص دکتر دومیتیدون و پنتوپرازول دادم دو هفته خیلی عالی شد حدود دو هفته الان دوباره چند روزه به حالت قبل برگشته علت چیه و باید چیکار کنم؟؟

