Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی
باسلام وخسته نباشیدبه نوزاد ۶ ماهه که یک هفته مونده بشه ۷ ماهه سرماخورده چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ وشربت سرماخوردگی می توان داد؟ باتشکر از شما
- خس خس سینه
سلام پسرم ۶۷روزشه خسخس سینه دارد دکتر شربت تئوکال را تجویز کرد الانم خس خس داره چیکارکنم یه قطره کولیکزم داد باهم دیگه خطری ندارن
- ابسه جای واکسن دوماهگی
سلام خدمت اقای دکتر ببخشید من یک نوزاد دوماه و نیمه دارم با وزن 5کیلو و 100 گرم که بعد از واکسن دومااگی جای واکسن ابسه کرد و به دست جراح تخلیه و پانسمان شد و دکتر جراح سفکسیم 100 برایش تجویز کردن میخواستم از شما سوال کنم که چه مقدار وچند ساعت یکبار به نوزاد سفکسیم بدم؟؟ باتشکر از شما
- لرزیدن چانه
سلام نوزاد ۲۱ روزم بعضی وقتا چانش میلرزه
- نوزاد
سلام . اقای دکتر نوزاد یک ماهه رو چن بار در هفته باید حمام کرد؟
- سرفه وبی اشتهایی نوزاد بیست روزه
با سلام وقت بخیر دختر بیست ودو روزه ای دارم که از دیشب وامروز سرفه میکند وامروز اصلا بهانه گرسنگی وخوردن شیر مثل هروز را ندارد موقعی هم که بیدارش میکنم بی قرار میکند متوجه دردش نمیشم
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون
- گریه کردن دخترم
سلام روزبخیر دخترم۲۱روزه بدنیااومده شیرخودموخوب میخوره ولی زیادگریه میکنه یه ذره میخوابه بیدارمیشه بازم گریه میکنه دلیلش چی میتونه باشه؟آیاخطری داره یکمی بهش قطره استامینوفن پاراکیدبدم؟
- شیرخشک
سلام اقای دکتر وقت بخیر من دخترم ۷ ماهشه وشیرخشک اپتامیل ۲ روشروع کردم میدم چندروزولی ۳.۴روز یه بار دستشویی میکنه ویبوست داره وکامل دستشویی نمیکنه گرد توپی یه دونه میکنه چیکارباید بکنم ممنون از راهنماییتون
- بیماری پوستی
سلام دخترم دوماه وبیست روزشه تقریبا سماعی میشه که روی کشاله ران قسمت زیر شکم یه تیکه خال قرمز رنگ دیدم چی میتونه باشه آیا حساسیت به چسب پوشکه خیلی نگرانم لطفاً جواب منو بدید
- سرماخوردگی
سلام دخترم یک ساله نیم،سرفه همراه باخلط داره ازچه داروی استفاده کنم .ایاشربت سفیکسیم 100ضرر نداره
- اسهال نوزادان
پسرم سه و نیم ماهشه مدفوع آبکی میکنه روزی سه بار چهار بار مدفوع میکنه نزد دکتر بردم دارو هاش تاثیر نکرد میشه بگوین چی کار کنم دائم گیره میکنه ریفلاکس هم داره
- تیره شدن پوست دور ناخن نوزاد
درود، چند روزی میشه که پوست دور ناخن دست دختر یک ماهه ام تیره شده، دلیلش چی میتونه باشه؟
- رفلاکس و آلرژی
سلام اقای دکتر پسر دو ماه و نیمه دارم رفلاکس پنهان شدید داره و آلرژی به پروتئین گاو وزن گیری خیلی کم و کند شیرخشک پپتی یک میخوره که خیلی سخت پیدا میشه به نظر شما میتونه شیر خشک دیگه ای بخوره..؟
- درمان بیقراری
سلام آقای دکتر برای درمان بیقراری و گریه های نوزادم و بیشتر شدن خوابش چه داروی گیاهی و یاشیمیایی پیشنهاد میدین. ممنون
- اب دهن
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه اب دهنش میاد از چیه
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- تهوع و استفراغ
سلام من یک دختر ۳۵ روزه دارم که وزنش زمان تولد ۳ و ۳۰۰ بود ، دیروز جای واکسن ب ث ژ اش چرک کرده بود من هم قطره ولوتیل استامینوفن در دو نوبت و در هر نوبت ۲۵ قطره دادم ، حالا حالت تهوع و استفراغ خیلی شدید داره از دماغش هم بالا میاره ، از ۱۰ روز پیش هم هر چی میخورد بالا میآورد شاید ریفلاکس داره ، غربی جهشی از دماغ و دهن استفراغ کرد تا یک ربع ، حتی نمیتوانست نفس بکشه ، الان کمتر بالا میاره و حالت تهوع داره ، تو رو قرآن راهنمایی کنید من بی تجربه ام و خیلی میترسم .
- سردی دست و پای نوزاد
سلام نوزاد دوماهه ای دارم که دست و پاهاش سرد و مرطوبه دلیلش چی میتونه باشه؟
- بی اشتهایی
باسلام دخترم الان 8ماهش تموم شده باوزن 7200و وزن موقع تولد 2400 ولی اصلا اشتهایی به غذانداره شیرمنو نمیخوره شیرخشک اپتامیل 2بهش میدم شیرخشکم کم میخوره نگران وزن گیریش هستم چیکار کنم زینک سولفات ایرانی ام بهش میدم تاثیری ندارا چی بهش بدم که اشتهاش خوب بشه

