Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سر نوزاد
سلام.اقای دکتر.شرمنده از حصورتون دوتا سوال دارم.پسرم ۵ماهه است.وقتی دودستی میگیرم پاهاشو زمین گذاشتنی سفت نمی کنه.یا شل یا جمع میکنه.یعنی مشکلی هست..واینکه پشت سرش صاف نیست خیلی کم خیاری شکله.اگه از الان پشت بخوابانم درس میشه یا دیگه دیره
- علت خونابه در ادرار نوزاد
سلام خسته نباشيد از روز سوم نوزاد پسرم كه تست خون از كف پا و همچنين از رگش واسه احتمال زردي داشتن گرفتن توي ادرار پسرم خون هست يعني وقت تعويض پوشك يه رنگ صورتي كمرنگي هست الان ٦ روزه است و هنوز فطع نشده آيا خطرناكه؟ چيكار بايد بكنم؟!
- گریه کردن
سلام ببخشید پسرم یک ماهش هست و موقع ادرار گریه میکنه وجیغ میکشه مشکل از چیه عفونت داره
- سرماخوردگی
پسرسه ماهه دارم که سرفه میکنه و خیلی صداش گرفته و سرفه هاش با چرک هستش دکتر بهش سفالکسین داده قطره پلارژین هم داده چیکار کنم خوب شه توروخدا راهنماییم کنید
- قطره اهن
سلام ،از زمانی ک پسره 7 ماهه ام قطره اهن شروع کرده اسهال گرفته،3 روزی هست ک بهش اهن. نمیدم ،ایا باید کلا قطع کنم یا نوعش عوض کنم ؟؟ مرسی
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام وقت بخیر نوزاد ۳۵ روزه دارم خیلی بی قراری میکنه وقتی بالا میاره شیر هست یعنی حالت پنیرک نداره آب از گوشه لبش میاد انگار که سردی کرده باشه خیلی باد ازش رد میشه پاهاشو تو شکم جمع میکنه و گریه میکنه خیلی بد خوابش میبره همش انگار چیزی تو دهنش و میجوه بهش شیر خشک نان یک میدم چون شیر خودم خیلی کمه لطفا راهنمایی کنید چیکار کنم
- سلام پسرم ۴۰ روزشه چند روز بوی مدفوعش خیلی تند
سلام،پسرم ۴۰ روزش بوی مدفوع خیلی تند ترش هستش باید چکار کنم.روزی چند بارم مدفوع می کنه وهمش بوش بد
- چرک گلو نوزاد
سلام خسته نباشین نوزاده دوماهم چرک گلو داره ک بینیش رو پر میکنه و حال عمومیش خوبه چرک باغث میشه از خواب بپره ی چرک خشک کن معرفی میکنید یا لازمه دکتر ببینه؟
- واکسن
سلام وقتتون بخیر..سوال من این فرزندم واکسن یکسالگی داره باید امروز میزدم اما به علت آلودگی هوا بهداشت تعطیل بود ..گفتم ببینم چند روز تاخیر مشکلی ندارد
- قطه کوالی فول
قطره کوالی فول هر صبح باید چند قطره به نوزاد 20روزه بدهم وزن3کیلو
- غذای کمکی
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۷ماهشه غذای کمکی خوب نمیخوره دوس نداره انگار یکم ک میخوره دل درد میش بی قراری میکنه تازگی حس میکنم سرلاکم دل درد میاره یعنی بازم باید رقیق رقیق باشه؟
- شربت
سلام پسرم ۱۶ماهشه سینش چرک کرده دو ماهه که خوب نمیشه سینش به خزخز افتاده عکس ریه هم گرفت گفت یک مقدار درگیر شده شربت کلاویسیلین۴۵۷( کوآموکسی کلاو) داده اما ننوشته چقدر بدم چند سی سی وچند ساعته؟
- سرما خوردگی و تب
سلام اقای دکتر وقت بخیر دختر من هشت ماه داره و الان چهار روزه ابریزش بینی وکمی هم سرفه میزنه و بیقراری خیلی میکنی پیش چندتا دکتر هم رفتم خوب نشد حتی به بچه من شربت های مختلفی دادن که اصلا مناسب نبود لطفا راهنماییم کنید 🙏
- عفونت چشمی
با سلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر پسرم سه روز پیش صبح که از خواب بیدار شد یه چشمش خیلی ورم(باد) کرده بود طوری بود که باز نمیشد عفونت هم اطراف چشم بود بعد شستشو دادیم یه کم باز شد و خود چشم هم یه کم قرمز بود روز بعد که بیدار شد چشم دیگش یه کم ورم وعفونت داده بود چون تعطیلی بود بردم دکتر عمومی گفت گوشش عفونت داره زده به چشمش یه قطره سیپلکس داده برای گوشش گفت ببرین متخصص نشون بدین حالا بردیم پیش متخصص گوش بچه رو نگاه کرد گفت که نه عفونت نداره فقط یه قطره چشمی باکتی ماید10داده حالا من موندم که کدام دارو رو استفاده کنم و لطفاً منو راهنمایی کنیدکه علتش چی بوده با تشکر. ضمناً بچه 8ماهه هستش وزنشم 6کیلو
- سرفه نوزاد
نوزاد سه ماهه دارم که بعضی وقتها پشت سر هم سرفه می کند مخصوصا شبهاپیش متخصص بردم گفت ریه اش عفونت نداره و براش یه قطره گیاهی نوشت که یک هفته استفاده کردم سرفه اش بیشتر هم شدههمچنین براش فاراموکس ۴۰۰ تجویز کرده که تابحال بهش ندادمبا توجه به اینکه دکتر گفت ریه اش تو معاینه سالمه به نظر شما آیا شربت فاراموکس بهش بدم؟
- سرماخوردگی
باعرض سلام پسر من هفت ماهشه دو روز تب داره ازقطره استامینوفن استفاده کردم اما بازم احساس میکنم تب داره بی تابی هم میکنه شما دارویی تجویز میکنید؟
- وزن نوزاد ۶ ماهه
با سلام دخترم ۶ ماهش رو تموم کرده.وزن تولدش ۳/۴۰۰بود الان هم ۷/۵۰۰هس ایا وزنش خوبه.
- درباره لرزش پای نوزاد
سلام روز دهم که پسرم به دنیا اومده بود از لای لحاف افتاد زمین هیچ مشکلی نداره تازه بیست روزی میشه که متوجه شدم پای راستش ودر برخی مواقع پای چپش هم میلرزه دستم رو میگیرم قطع میکنه خیلی استرس دارم کمکم کنید
- درود و سلام محضر آقای دکتر پسرم سرفه میکنه و گلویش خس خس هم میکنه چگونه یک شربت باید برایش بخرم ممنون
- جواب ازمایش خون
سلام دخترم ۸ماهو ۲۵روز داره تو آزمایش خونش پلاکت خونش۱۳۵بود گفتن پایینه خطرناکه؟ چیکار کنم؟

