Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سنگ کلیه پسر سه ماهه
سلام
پسر دارم سه ماهه و ۱۵ روز شه دکتر میگه سنگ کلیه داره در طول روز گریه نمیکنه شبا ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ هر شب گریه میکنه راهکار چیه ؟
- دوز اموکسی سیلین
باسلام دخترم دوسالشه 12 کیلو وزنشه خیلی تب داره پزشک بهش شربت اموکسی سیلین 250 داده ولی نگفته چجوری بدم هرچند ساعت چند سی سی بدم؟
- دورسر
سلام آقای دکتر خسته نباشید.ببخشيدمن ازشماپرسيده بودم دورسربچم 41نيم هستش.ديروزواکسن چهارماهگی زدم اندازه گرفتن دور سرش 43بودبدرتولد34بود...آقای دکترسرش خربزه ای هستش شماگفتين سونوانجام بده دادم گفتن سرش عالیه.نمیدونم خیلی نگرانم.ممنونم
- کشیدن بدن و بیخوابی نوزاد دختر ۳۴ روزه
سلام
دخترم سی و چهار روزه است و همش در حال کشیدن بدنش هست و اصلا خواب نداره خواب طولانیش همش یک ربع بیشتر نمیشه و باد شکم هم زیاد داره علتش چیه؟
- قطره
سلام و عرض ادب خدمت آقای دکتر طاعات و عبادات شما قبول در گاه حق آقای دکتر بچم دو سال هشت ماهش شب یهو تب کرد رفتم داروخانه قطره استامینوفن بگیرم براش دکتر داروخانه بهم گفت قطره واسه یک و سال و نیم تجویز میشه دو سال به بالا شربت استامینوفن میدیم بهم شربت داد وزن بچم 10 کیلو گفت 5 سی سی بهش بده من ترسیدم ندادم بهش خواستم بدونم نظر شما چیه واقعا شربت باید داد یا قطره اگه نظر شما هم شربت هست وزن بچه من که 10 کیلو هست چند سی سی باید بدم با تشکر از شما
- ویتامین
سلام اقای دکتر میشه تو طول روز هم شربت ایمونس هم شربت گیاهی اکیناکید داد ممنون
- مخلوط شیر گاو وشیر خشک برای بچه یک ساله
- گوش درد بچه ده ماهه
سلام آقای دکتر امروز دخترموبردم دکترفقط چرک خشک نوشت چون کمی تب داشت الان که دیدم کنار های گوشش چرک زرد اومده بیرون آبکی هست و خیلی دردش میکنه چیکار کنم
- پسرم ۸ روزش بود زردبش ۱۷ بود بساری شد دو روز شد ۱۱ الان ۱۵ ردزشه زردیش ۱۳ اشکال داره
- تب شدید
سلام چند روزه بچمو پشت سر هم دکتر میبرم صورتش خیلی تب شدید داره درزم ۳ تا از دندوناش میخواد درشه علت تبش ممکنه این باشه با تشکر
- اسهال
سلام پسر بچه من13ماهشه الان چهار روز که دچار اسهال شدید شده سه روز که بستریش کردن هرچی سرم دادن بهش همینجوری دکترش میگه مادارو بهش میدیم که بیشتر اسهال بشه تا میکروب ها دفع بشه الان مانمیدونیم چیکار کنیم خواهشمندم کمکمان کنید
- گرفتگیه صدا
سلام اقایه دکتر صدایه پسرمم ک سه ماهشه از صبح موقع داد زدن گرفته حال عمومیش خوبه علاعم سرماخوردگی هم نداده میشه دلیلشو بگین ،تشکر از شما
- شیر نخوردن
سلام دختر من هشت ماهش هست شیر خشکی هست کامل در بیداری به هیچ عنوان شیر نمی خوره فقط داخل خواب شیر می خوره داخل بیداری شیشه شیر نمی گیره تو دهان فقط داخل خواب بهش بدم
- درود و سلام محضر آقای دکتر پسرم سرفه میکنه و گلویش خس خس هم میکنه چگونه یک شربت باید برایش بخرم ممنون
- این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
این شربت را میشود برای گلو درد استفاده کرد
- نخود فرنگی
سلام بوی. نخود فرنگی هم برای فاویسم مضر هستش
- سلام پسرمن۲سالشه یبوست داره بردم دکارشربت انجیر داد ولی اصلا اثر نداره چکارکنم؟
- ویتامین دی
سلام وقت بخیر پسر نوزده ماهه دارم الان یک ماهی میشه اصلا هیچ مولتی ویتامینی نمیخوره فقط آهن لیپوزوفر میخوره و شیر خشک اپتامیل پپتی. میشه بهش کید۳ فورت بدم؟ چند قطره باید بدم؟
- در مورد با نوازاد کولیکی ورفلاکس معده
سلام پسرم دوماهه است ازهمون اول کولیک و رفلاکس معده داشت و استفراغ میکرد ازهمون یه ماهگی متوجه شدم که داره دندون در میاره چون جاشون سفتو سفید شده بود و دقیقا 60روزگی نوکشون زد بیرون دندون پزشکی گفت باید اینا و ژل بزنم و کشیده بشند من میگم اینا شیری هستند ولی تا حالا ندیده نظر شما چیه؟ در مورد نا آرامی میتونم هر شب ۳ تا قطره استامینوفن بدم؟ لطفاً راهنمایی کنید
- غذا
سلام ،،خسته نباشید ،ایا میتونم به نوزاد 9 ماهه ،،کمپوت گلابی یا کمپوت سیب بدهم ؟؟ مرسی از لطف شما

