Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دانه های قرمز دست و پا
سلام پسرم حدود دوساله است و روی دست و پا و و ناحیه تناسلی و سر زانو دانه های قرمز زده است علت و درمان آن را لطفاً بگویید ؟؟ در ضمن پسرم کمی آب حوض را خورده است آیا میتواند علتش باشد؟؟
- احساس توده در نوک سینه
سلام، خسته نباشیددخترم ۷ ساله است، روی یکی از سینه هاش احساس درد می کنه و وقتی من دست زدم ۱توده صاف رو احساس کردم همچنین نوک سینه اش زرد رنگ شده و به داخل رفته، به نظر شما چکار کنم؟ ایا نگران کننده است؟؟ پیش چه دکتری ببرم
- سلام خسته نباشید
من دخترم چندروزناخنش دیدم تغییررنگ داده انتهاش تابازنگاه کردم تاداره شل میشه میخوادبیوفته ناخن اشارش بودالان بازنگاه دستاش کردم تاانگشت کوچیکش هم داره اینجورمیشه دخترم ۱سالو۱۰ماهش هست خیلی نگرانش شدم
- خلط
سلام آقای دکتر دخترم یک ماهه است سینه اش خلط داره زیاد چه شربتی خوبه براش
- مقدارشربت آزیترومایسین
سلام وقت بخیر پسرم ۷ساله است باید چقدر شربت آزیترومایسین ۲۰۰بدم دکتر عمومی گفتن ۶ سی سی هرروز تا ۵ روز ممنون
- جوش یا دمل
دخترم ۹سالشه برای بار دوم ناحیه بییکنی جوش بزرگ و سفت چرکی زده خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- اشتها
سلام پسرم جهار سال و نیم داره خیلی کم اشهاست شربت زینک و اپتایزر فایده نداشت شما براش ازمایش کلی نوشتین کم خونی و ویتامین د کم داشت لطف میکنید یه شربت اشتها خارجی معرفی کنید ، ممنون
- پرخاشگری کودک
سلام من یه دخترسه ساله دارم که نزدیک ۱۵ روزه ب شدت پرخاشگری میکنه جوری ک نمیتونم ارومش شدم یکسره بهونه های الکی میگیره میگ این لباسونمیپوشم اونونمیپوشم خیلی گریه میکنه قبلا هم اصلا اینجوری نبود الان باهمه دعوامیکنه
- پروفن
سلام دکتر میشه به کودک یکساله شربت پروفن داد؟؟ وزن کودک 8 کیلو و نیم
- سرماخوردگی
سلام آقای دکتر پسر دوسال و نیمه دارم . سرماخورده چه دارویی بدم استفاده کنه؟درچه صورت سفالکسین بدم؟
- کم کاری تیروئید
با سلام و وقت بخیر اگر کم کاری خفیف کودک تا شش ماهگی تشخیص داده نشود و کودک قرص لووتیروکسین نخورد باعث عقب ماندگی کودک میشود؟
- نازک شدن و از بین رفتن ناخن کودک
سلام یه هفته هست پسرم ۷ سالشه ناخن هاش از بین می رن و میوفتن دلیلش چیه و پیش چه متخصص ببرمش ؟
- مشکل دخترم
سلام خسته نباشین تو یک هفته دو سه بار دخترم وقتی ازخواب بیدار میشه دهان و روی زبانش میبینم که خونی شده میشه راهنمایی کنین ببینم مشکل چیه
- قورت دادن مرمی فشنگ
پس من 9سالش هست.مرمی فشنگ قورت داده.آیا دفع میشه،یا نیاز به آندوسکوپی هست.امروز اتفاق افتاد.
- آمپول ردکننده جنین در ماههای اول
آمپول ردکننده جنین در ماه های اول
- سفیکسیم
باسلام،دختر من ۲سال و نیمشه، حدود ۱۱کیلو هست، گلودرد گرفته سرفه میکنه، شربت سفیکسیم باید چه مقدار بهش بدم؟ممنون میشم راهنمایی کنید
- مصرف چند برابری داروی سفکسیم
با سلام دخترم ۸.۵ ماهه ۷.۵ کیلوه بعد از ۵ روز بستری در بیمارستان بخاطر تب بالا، مرخص شده و دکترش سفکسیم ۱۰۰ تجویز کرده به اشتباه توی داروخانه مقدار مصرف رو ۱۰ سی سی در ۱۲ ساعت روی دارو نوشتن منم بعد از سه بار مصرف متوجه شدم روی نسخه ۱.۵ سی سی بوده الان دخترم یکبار تبش بالا رفته با شیاف و استامینوفن آوردمش پایین ولی چند بار استفراغ شدید کرده که کل معدش خالی شده هی بیقراری میکنه چیکار باید بکنم
- شیر خشک
سلام آقای دکتر پسر من هشت ماهش و سه ماهه بهش شیر خشک نام میدم ولی نه تپل شد نه زیاد وزنی اضافه کرد میشه شیر خشکشو عوض کنم و بهش بیومیل بدم
- سلام ، دوز ازیترو مایسن ۲۰۰ برا کودک ۹ ساله
کودک ۹ ساله با وزن ۲۳ کیلوگرم ازیترو مایسین ۲۰۰ رو با چه دوزی چند روز استفاده کنه
- زمین خوردگی روی شیشه
سلام ببخشید داداش من ۳ سالشع سرش خورده به شیشه تلویزیون و اون شیشه شکسته سرشم همون موقع خون اومد چ کار کنم

