Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- بالا آوردن خون
دخترم 11 سالشه، امسال طی 3 ماهه اخیر یه کوچولو خون بالا آورده حالت لخته مانند میخواستم بدونم باید چه کاری انجام بدم؟ و علتش چی میتونه باشه
- فراموش کردن دوز قطره باکتی برای کودکم
سلام اقای دکتر کودک من دختر یکسال و هشت ماهه هست چشم چپش قی میکنه نمیدونم چقدر دوز این قطره باید مصرف کنم راهنمایی کنید لطفا
- تکررر ادرار
دختری 7 ساله دارم که دچار تکرار ادرار شده است پارسال نیز این اتفاق افتاد ولی بعد از مدتی خوب شد و ادرار او کم می باشد در ضمن از لحاظ بدنی خوب می باشد آیا مریضی خاصی دچار شده است یا نه؟ نیاز به مراجعه به دکتر دارد یا نه
- شربت چرک خشکن ۱۰۰
سلام خسته نباشید من دوتا دختر دارم ۵ ساله ۱۱ ماه الان چند ماه همش مریض هستن حرف دفعه هم میرم دکتر یاسفکسیم میده ازیترومایسین دیگه اندفعه که مریض شدن نرفتم دکتر خودم رفتم شربت سفکسیم ۱۰۰ گرفته به بزرگه هر۱۲ ساعت ۴ سی سی میدم ولی دکترشم قبلا همینو تجویز کرده بود ولی به کوچیکه نمبدونم چند سی سی بدم ۸ کیلوهم هست
- واکسن یک سالگی
سلام.دخترم یک سال و چهار روز است ولی چون سرما خورده بهیار میگه باید صبر کنی تا خوب بشه بعد واکسن بزن .آیا مشکلی نیست دیرتر واکسن بزنه؟
- زردیکف پا دست ونوک بینی
پسرم هفت سال داره یک هفته ای میشه کف دست وپاش ونوک بینیش زردشده فعلا دکتر نبردم گفتم شاید از مصرف ذیاد پرتقال باشه ولی هنوز خوب نشده لطفاً راهنمای کنید دکتر ببرم یا نه ممنون
- دندان دراوردن
سلام اقای دکتر ایا بچه هنگام دندان دراورن تب میکند ایا تب میتواند دلیل دندان دراوردن باشد
- داروی سفکسیم
سلام ببخشید سفکسیم رو واسه کودک ۷ ساله چند میلی باید بدم
- درد در مچهای پا و دست در حال چرخش
باسلام اقای دکتر الان چند روزی هست پسر ۷ ساله من در روزهای اول درد در مچ دست چپ داشت وبعد درد به مچ دست راستش رفت بعد مچهای دستش خوب شد بعد از چند ساعت درد به مچ پای سمت چپش رفت بعد هردو مچ پا خلاصه درد همینجور میچرخه که دیروز در مچ پای چپش با درد شدید وکمی تورم بدونه قرمزی داشت که شبش خوب شد باز امروز مچ پای چپ وانگشت کوچک دست راست وانگشت کوچک و شصت دست چپش درد میکنه.پسرم تب نداره
- برای خس خس سینه نوزاد دختر ۹روز از۵ ماهیگیش گذشته افا موکس۱۲۵ براش خوبه عوارضی نداره
- یبوست
سلام دکتر کودک من در هفته ۱۵ زندگی هست. ۵روز دفع مدفوع نداشته البته دل درد و بیقراری هم نداره آیا مشکلی دارد ؟
- سلام خسته نباشید پسرم دچار با آنفولانزا سینوش هاش متورم و سرفه های خلطی و شدید شدن دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰ تجویز کردن خوانا نیست وزن ۱۴ سن ۳سال و نیم
- پسر۱۰ماهه قی چشم دارد
- شربت
سلام خسته نباشید. پسرم 15 ماهشه شربت سفکسیم برا گلوش دادن روش نوشته هر24 ساعت 5 میل.. آیا میشه 12 ساعت هربار 2ونیم میل بدم یا همان طبق دستور پزشک؟
- سرفه
سلام پسر چهارسال و نینه دارم بیمار شماست لوزه هم داره سرماخورده پلارژین بهش میدم و سیتریزین . چون طبق معمول سرفه هاس شروع شده خلط داره شربت دکسترومتورفان یا اکسپکتورانت یا دیفن هیدرامین بدم ؟
- یبوست کودک ۲ ساله
- شربت ایمونیس…
سلام آقای دکتر عزیز پسرم بیمارشمایت ۵.۵ سالشه . از اول پاییز هروز یه قاشق مربا خوری شربت ایمونیس میدم میخوام بدونم تا پایان زمستان بدم یا وقفه یکماهه بندازم دوباره شروع کنم ؟
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر روز سیزده بدر با خانواده بیرون بودم بچم تو علف بود و بعد کنار رودخانه یک دفعه ابریزش بینی و عطسه دارن دمای بدن تا ۳۷/۹ میره و برمیگرده پایین علت چیه آقای دکتر نگرانم کرده بی حال نیست بازی هم میکنه
- سلام پسرم آلرژی داره پنج سالش هست سرفه های شدید داره میتونم قرص آموکسی سیلین ۵۰۰بدم؟

