Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام وقت بخیر پیرم دوسال وسه ماهشه تب وبدن درد داره بی حاله قبلاً به بار تشنج هم کرد فقط شیاف استامینوفن براش زدم چه داروی دیگه ای بهش بدم ممنون میشم زودتر جواب بدید
- درمان سرفه های شدید وخلطی
باسلام وخداقوت. پسرم دو سال ونیمه است. سرفه های شدید وخلطی داره. دکتر داروخانه سیفیکسیم 100 تجویز کرد هر 12 ساعت 5سی سی، مشکلی نداره؟ دوز دارو مناسبه؟
- غذانخوردن کودک
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۶ماهشه خیلی ضعیفه واشتهاش نسبت به قبل خیلی کم شده چه شربتی بهش بدم تاغذاش خوب شه؟ممنون بابت راهنماییتون
- شربت سندروس
برای بچه هفت ماهه خوبه
- زبان
سلام واحترام خداقوت.پسرم دوسالشه روی زبانش دوسه روز یک لایه سفید هست.اشتهاشم دوماهی میشه افتضاح باید چکارکنم.ممنونم
- تغدیه
سلام خسته نباشید دخترم ۲۲ ماهش هست ۱۲ روز خیلی بی میل بی اشتها به غذا شده تف میکنه از دهانش میریزه بیرون نمیخوره علتش چیه؟ چیکار کنم تف نکنه؟
- گلودرد
دخترم گلو درد داره دوسال وهفت ماهشه ميخواستم بدونم شربت سفيكسيم چه مقدار بايد بدم
- دادن عسل ب نوزاد
باسلام الان یک هفته به پسرم که یک سال و نیم داره عسل با شیر میدم ایا ادامه بدم یا ضرر داره
- سرفه
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر عزیز پسر دوساله با وزن 11.5 دارم که چندروز پیش سرما خورد شربت سیموسپان و سیتریزین دادن دکتر . ولی الان دوشبه که شبها سرفه خشک نیکنه حدود نیم ساعت . چه شربتی بهش بدم؟
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام پسرم دوسال ودوماهشه حدودادوماه پیش به خاطرعفونت داخل خونش ۵روزبیمارستان بستری بودبعدازمرخص شدن دوباره سرماخوردوانتی بیوتیک خوردوبعداون دوباره دوهفته بعدش سرفه وتب شدیدداشت بازانتی بیوتیک خوردوخوب شدازاون به بعدهمش احساس میکنم ضعیف شده خیلی داخل خونه باوجودگرم نگه داشتن مراقبت ازش بارگاهی عطسه میکنه وبینیش انگاریکم کیپمیشه میترسم دوباره سرمابخوره خیلی تبش بالامیره توسرماخوردگی حتی تا۴۰درجه بایدچیکارکنم؟
- چ مقدار سفکسیم ب کودک ۲ساله بدم
چ مقدار دارو سفکسیم ب بچه ۲ساله نیمبدم
- دوز و مدل چرک خشک کن
برای کودک ۴ ساله که سینه و گلوش عفونت کرده آیا ازیترومایسین ۲۰۰ مناسب است؟ بهچه اندازه مصرف کنم؟
- زیاد مدفوع کردن کودک ۱۸ ماهه
سلام پسر ۱۸ ماهه ام دچار اسهال شدید شد سرم زدیم دارو خورد خوب شد ولی بعد از اون موقع تعداد مدفوع اش در روز زیاد شده حالت اسهال نیست در ضمن در بیماری اش دکتر سفکسیم داده بود که اسهالس را بدتر کرد پسرم به سفکسیم حساسیت داره
- شربت آزیترومایسین 200،برای کودک 6ساله 24کیلو چند سی سی چند ساعت یک بار هستش
شربت آزیترمایسین 200,برای کودک 6ساله و 24کیلو چند سی سیو چند ساعت یک بار می توان داد ؟
- ایا ازیترومایسن ایا برای پایین اوردن تب استفاده میشود؟
سلام ایا ازیترومایسین برای پایین اوردم تب موثراست
- تب بعد از واكسن يك سالگي
با سلام حدود ٢٣ روز پيش دخترم واكسن يكسالگي رو زده، از ديروز دچار بي اشتهايي شده و از ديشب هم تب كرده، هيچ علامت ديگه اي هم نداره. اين تب ممكنه به علت عوارض واكسن باشه؟
- دوز مصرف آموکسی سیلین ۱۲۵
سلام دخترم ۷ ماه و نیم تقریبا با وزن ۸ کیلو سرما خورده یه کم تب داشت بردمش دکتر بهش آموکسی سیلین داده هر ۸ ساعت یه قاشق ولی مشخص نکرده یه قاشق یعنی دقیقا چقدر و اینکه تا چند روز باید بدم که دوره درمان کامل شه؟
- برآمدگی گلو
سلام آقای دکترخسته نباشه پسر۳سالونیمم یک هفتست که زیرگلوش اندازه دوتابادوم درختی برآمدگی داره البته قبلش سرماخورده بودباشیدچیکارکنم آقای دکتر؟
- ریزش مو در کودکان
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه ریزش مو داره زینک هم دادم فایده نداشته کمخونی هم داره چه دارویی بهش بدم.
- تب بالا
دخترم بعد از واکسن ۱۸ماهگی تب شدید داره الان ۳روز هست پایین نیومده تب ۴۰درجه هم داشت ک آپوتل زدم الآنم بروفن دارم هر ۴ساعت میدم ولی پایین نمیاد

