Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کار نکردن شکم نوزاد
نوزاد من 36 روزه هست شکمش 3 روزه که کار نمیکنه زور میزنه قرمز میشه گریه میکنه خواهش میکنم کمک کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر ببخشید به شیرخوار ی که ۷ماهو ۲۵روزه اس میشه موز داد؟؟؟؟
- تب نوازاد
بچه ام ۴۳روز. تب کرده، ناله میکنه، بردیم دکتر بهش سفالکسین ۲۵۰ هر ۶ ساعت ۳ سی سی و سیترازم هر ۱۲ ساعت ۱ سیسی و استامینوفن ۱۵MLهر ۴ ساعت ۶ قطره داده . یک بار بیشتر مصرف نکردیم .میشه لطفا راهنمایی کنید که این دارو ها برای نوزاد خوب است یا نه ؟ یک دکتر هم گفته باید بستری بشه یا نیاز به بستری بچه هست؟
- قطره آهن و مولتي ويتامين
سلام جناب دكتر كرم بين،دخترم شش ماهشه قطره آهن و مولتي ويتامين بهش ميدم نمي خوره همه رو ميريزه بيرون چه قطره آهن و مولتي ويتاميني بدم كه بخوره ؟؟
- قطره آهن
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۶ماهشه بردمش خانه بهداشت واسه واکسن ومراقبتبهش قطره فربولین ومولتی ویتامین بهش دادند۱۵ روزه قطره ها وغذای کمکی بهش میدم رفلاکسش خیلی بدترشده فقط فرنب باشیرخودم وسوپ بهش دادم آیاعلت بدترشدن رفلاکسش قطره آهنه؟منم توبارداریم قرص آهن میخوردم همینطورمیشدم قرص لانزوپرازول برام نوشتن میشه لطف کنیدیطره مولتی ویتامین وآهنی که ررای رفلاکسش ضررنداشته باشه به من معرفی کنیدممنوم
- مدفوع سبز
سلام اقای دکتر دختر من ۵ ماهه هست ده روزه بهش شربت ویتامیکس میدم و از اون موقع مدفوعش سبز رنگ شده ممکنه بخاطر شربت باشه یا مشکل دیگه ای داره و اینکه شیر خشک بهش میدم
- ایاخوردن اهن بیشترسرین سولفات عوارضی دارد
سلام ببخشیدمن به دخترم مولتی ویتامین دادم تابرم آب بیارم قطره آهن روبرداشته ریخته بودزمین نمیدونم خورده بوددهنش بوی اهن میدادویه جوری احساس خفگی داشت برش گردوندم خوب شد میشه کمکم کنی چی کارکنم
- علت زیاد کار کردن شکم
سلام خسته نباشید.دخترم سه ماه وبیست روزشه شیرخشک مصرف میکنه شکمش زیاد تو روز کار میکنه ۶کیلوهستش رنگ مدفوعش هم سبز رنگ چیکار کنم خوب بشه
- ادرارسوختگی نوزاد
سلام اقای دکتر برا جلو گیری از ادرار سوختگی نوزاد میشه هر وقت که پوشک بچه رو عوض میکنم از پماد زینک اکساید استفاده کنم ضرر نداره مدام استفاده بشه
- بزرگی زبان
سلام. یک نوزاد 4ماهه دارم که زبانش کمی بزرگ است واز لحاظ ظاهری کاملا سالم است آزمایشهای غربالگری نرمال بوده امکان سندروم هست
- چشم
سلام دخترم شش ماه و 16روزشه چند روزه سرما خورده بردم دکتر حالا خوب شده ولی زیر چشماش کبوده
- سوال از متخصص اطفال
باسلام خدمت جناب دکترنوزادشش ونیم ماهه ای دارم که بیماری قلبی وی اس دی وپی اس داره وبه زودی بایدجراحی بشه وتازه پنج ونیم کیلوهست واصلاوزن نمیگیره ورشدمطلوبی نداره ازپنج ماهگی فرنی وحریره روشروع کردم امادروزنش تاثیری نداشت به نظرشمابرای وزنگیریش چی بخوره؟؟الان هم بهش حدودیک هفتست که بیسکوییت مادروآب هویج وسوپ وآب سیب وموزو... میدم واینکه ریفلاکس هم داره خوردن این غذاهاواسش موردی نداره واینکه ازوقتی غذاروشروع کردم یبوست هم گرفته چی بدم تایبوستش برطرف بشه
- یبوست
سلام خسته نباشید ببخشید نوزاد دخترم 50روزشه اولا خوب بود ولی الان ده روزه اصلا مدفوع نکرده پماد به مقعد مالیدم دکتر گفته چند نوع شربتم دادم ولی خوب نشده چیکارکنم آیا سونوگرافی لازمه انجام بدم یا کار دیگه ایی بکنم
- ناف
باسلام خدمت آقای دکتر دختر۸ماه ای دارم دیروز داخل نافش کمی قرمز بود حالا داره بهم می چسبه مشکلی هست ممنون
- تب
دانه های ریز سرخ رنگی که بعد از تب به وجود میان نشانه چه مریضی ست
- یبوست
سلام خسته نباشید پسرمن هم شیرخشک میخوره هم شیرمادر (اپتامیل پرونوترا)قطره بایولاکت هم میدم ورم شکم و نفخ ویبوستم داره خیلی زور میزنه نمیتونه دفع کنه ولی هربارم مدفوع میکنه شل هست دلیل یبوستش چیه وچکارکنیم قبلاباماساژشکم کارمیکرد الان نه
- اسهال نوزاد چهار ماهه
سلام دخترم چهار ماهشه یک هفته اس که اسهال دکترش علاوه برشیر خودم گفت ایتامیل اچ آ بدم سه روز خورد تاثیری نداشت بردم دکتر دیگه گفتن ال اف بده الان نمیدونم ال اف بدم یا همون اچ آ رو ادامه بدم شیر خودمم بدم یا نه در ضمن ازمایش مدفوعش هم گفتن خوبه
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام.نوزادم از وقتی بدنیااومدمدفوع نمیکنه.توی بیمارستان اومدن نگاه کردن گفتن مقعدش مشکلی نداره ویچیزی واردمقعدش کردن ک بلافاصله بعدش مدفوع کرد.الان۳۳روزشه وهنوزخودش نتونسته مدفوع کنه هرسه چهارروزیه تیکه کوچیک نبات روبراش شیاف میکنم ک بعدش خیلی مدفوع سبزرنگ وابکی میکنه.دکتربراش قطره پدی لاکت ولامتیکون وکولیف هم دادهامافایده ای نداره.دخترم خیلی زورمیزنه وجیغ میکشه امانمیتونه مدفوع کنه توروخداراهنمایی کنید
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- واکسن
سلام اقای دکتر واکسن انفولانزا که فرمودین دردو نوبت باید تزریق بشه یعنی نصفشو یه بار بزنیم نصفشو در بار دیگه یا نه دوبار کامل تزریق کنیم ؟ اگه دوبار کامله چقدر باید فاصله بین تزریق ها باشه ؟ واسه نوزادم باید دوبار نصفه تزریق بشه؟ میشه کامل توضیح بدین ممنون

