Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرلاک
سلام آقای دکتر میتونم در فرنی و سوپ دخترم یک قاشق سرلاک طعم خرما بریزم؟؟و در بیسکوییت مادر هم میشه ریخت؟؟
- بیماری نوزاد
سلام اقای دکتر من دخترم یکماهشه زیاد شکمش باد داره و بوی خیلی بدی هم داره وقتی باد شکمش خالی میشه خیلی گریه میکنه و زور میزنه و خودشه رو جمع میکنه مشکلش چیه
- شربت هیدروکسی زین وآزیترومایسین راتاچه مدت استفاده کنم
سلام شربت آزیترومایسین۱۰۰وهیدروکسی زین رادکتر برادخترم تجویزکرده دخترم پنج ماهشه سوالم این بودکه ببخشیدمن چن روزازاین داروهااستفاده کنم دکتری که تجویزکردنگفت
- شربت
سلام . بچم کولیک داره دکتر گفتن روزی 30 قطره در سه وعده شربت کولیک ایزبهش بدم . الان دوردز چون شبها بی تابی میگرد گریپ میچر هم تجویز کردن که البته گفتن اگه خیلی بی تابی میکنه بهش بدین . دیشب بهش دادم ولی 10قطره کولیک ایز رو ندادم . میخواستم بپرسم همینکار درسته یا کولیک ایز هم باید بدم؟واینکه گریپ میچر خواب آوره؟
- بی اشتهایی
پسر ده ماهه ای دارم که اشتهایی به غذا نداره شربت فروگلوبین بهش میدم.اما فقط شیرخودمو میخوره میشه شربت اشتها معرفی کنید که ضرری نداشته باشه؟آیا شربت ویتاریکس واسش مضره؟
- نخوردن ویتامین
سلام خسته نباشید دخترم 4ماهشه هر وقت بهش ویتامین اد یا مولتی بدم تو خواب زور میزنه همش چیکار باید بکنم
- بلعیدن مقوا توسط نوزاد
نوزاد ۶ ماهه ما مقداری مقوا(کارتن پماد) رو قورت داده آیا مشکلی پیش میاد چیکار کنیم؟
- سرماخوردگینوزاد
سلامخستهنباشیدنوزادمیکماهههست سرفه بینش میگیره بردمش متخصص شربت کوفکس داده چکارکنم بهش بدم ندم
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر. با شروع فصل پاییز مادرِ شیرده میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ خودِ نوزاد نباید بزنه؟ هشت ماهشه
- گوش دردنوزاد
بچم گوش درده بینیشم خیلی میخارونه بهش قطره استامينوفن پاراکیدبدم بدنیست
- یبوست
سلام نوزاد دو ماهه من سه روز ه که مدفوع نمی کنه یعنی بعد از واکسن دو ماهگی چه باید بکنم ممنون
- سرفه های خلطی
سلام دخترم یک سالشه هست دو هفته پیش سرفه خلطی داشت بردمش دکتر اموکسی کلاو و اسپری ابی سالبوتون بهش داد داروهاشو مصرف کرده ولی هنوز هم سرفه های خلطی دارد لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- دفع زیاد نوزاد
سلام کودک من 2 ماه و 10 روز سن دارد و در روز 5 بار دفع دارد آزمایشات کامل و سونوگرافی انجام دادیم هیچ بیماری ندارد ولی اصلا تا الان وزن نگرفته آیا میتونم بهش شربت زینک بدم؟؟
- تب
دکتر دمای بدن بعد از واکسن با تب سنج دیجیتال..تا چ عددی باید باشه و از چ عددی نباید بالاتر بره
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- درمورد آبسه واکسن
سلام و خسته نباشید من واکسن 4 ماهگی دخترم رو 20 همین ماه زدم براش و بعد از دو روز قرمزی و ورم داشت دیروز که روز 5 بود بعد از واکسن دیدم جای تزریق واکسن سفید شده بردم متخصص تخلیه کرد براش گفت آبسه کرده و بهم سفکسیم داد دخترم وزنش 6550 هست بهم گفته هر 6 ساعت 5 سی سی بهش شربت بدم میخاستم ببینم مشکلی نداره این میزان برا این وزن و تعداد در روز
- در مورد سرماخوردگی
نوزاد دوماهه ای دارم سرماخورده بیقرار و خس خس سینه داره اینجا دکتر کودکان نداره خواهش میکنم کمکم کنید
- نوع مدفوع
سلام،پسرم پنج ماه و نیمشه دوبار هست ک وقتی مدفوع میکنه کمی از مدفوعش حالتش شبیه سفیده تخم مرغ هست با رنگ زرد شیر خودم رو هم میخوره،علتش چیه؟
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام آقای دکتر.سوالی رو مطرح کرده بودم.اما پاسخی داده نشد.نوزاد پنج ماهه ای دارم.چند روز فقط گرفتگی صدا دارد.ایا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ممنون.
- وزن گیری نوزاد
سلام من نوزادان ۵ ماه دو هفته داره از زمانی که پنج ماهش کامل شده و رفته تو ۶ ماهگی خیلی کم شیر میخوره وزن بدو تولدش ۳/۸۰۰بوده ووزن گیرش هم در این مدت عالی بوده به نظر شما چرا الان شیر خوردنش کم شده

