Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودکان ۱۵ ماهه
من دخترم سرفه خلطی داره شب به شب بیشتر سرفه میکنه که ۱۵ ماهشه تقریبا ۹کیلو وزن داره مقدار مصرف رو لطفا بفرمایید
- کشیدن گوش در خواب
سلام، خسته نباشید، یه پسر یکساله دارم که الان دو هفته است تو خواب مدام گوش هاش رو می کشه و از خواب بیدار میشه، همین موضوع باعث بد خوابی شده، البته پسرم مشکل رفلاکس و آلرژی از نوزادی داشت که چند ماهی میشه به علت بهبود علایم دارو مصرف نمی کنه می تونه دوباره به این دو ربط داشته باشه یا ممکنه گوشش عفونت کرده باشه؟
- بیماری
سلام وقت بخیر بچه ۵ ساله دارم میخوام بدونم سرماخورده فقط پلارژین بدم ؟ برم هگزین و هانی تیم رو کی شروع کنم ؟ چون لوزه داره دکتر سری قبل این رو داده بودن
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- شربت تئوفیلین جی برای کسی که فاوویسم داره مجاز هست
باسلام ایا پسر من که ۹ سالشه و فاوویسم داره میتونه شربت تئوفیلین جی استفاده کنه
- سلام برای رفع اسهال نوزاد هفت ماهه چه باید کرد
نوزاد هفت ماهه دارم که دکتر برای سرما خوردگی او آموکسی سیلین ۱۲۵ تجویز کرد بعد از دو روز اسهال شده آیا از این شربت هست
- واکسن هیجده ماهگی
سلام من دخترم رو روز یک شنبه واکسن زدم وهنوز تبش قطع نشده خیلی نگرانم اگه میشه راهنمایی ام کنید تقریبا هر به 6ساعت. تبش به بالای 38میرسه که با مصرف استامینوفن کنترلش میکنم دکتر بردم گفته تایک هفته صبرکنید اگه خوب نشد آزمایش مینویسم
- سلام پسرم یکسالشه سرما خورده سرما زده به چشم سمت راست
از چشمش ترشحات چرکی خارج میشه چه داریی بایو مصرف کنه
- جلوگیری از بلوغ زود رس
سلامسلام وقت بخیر. ببخشید دکتر برای دختر من که 12 سالشه آمپول برای جلوگیری از بلوغ زود رس تجویز کرده (هر ۲۸ روز) الان بعد از دوهفته از اولین دوز، دخترم پریود شده
می خواستم ببینم یعنی آمپول تاثیری نداشته یا نمیشه الان جلوش رو گرفت ؟ - سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
سلام .آزمایش غربالگری نوزاد بیست و پنج روزه کهTSH 1.2هست و نرمالش4.9-0.1 زده چطور هست
- سلام پسرم دستشو موقع زایمان کشیدن 9 ماهه است چکار کنم
- تفسیر ازمایش خون دخترم؟
با سلام خدمت آقای دکتر دخترم چهارسالشه بردیم چکاپ با کمی پا درد داشت مقدار ارکالین فسفاتازش بالاست ،درصد نتوروفیلش پایین26%،مقدار گلوبول قرمزش یکم بالاست ,فاویسم هم دارد،اهنش هشت تا بالاست درضمن عکس از لگن و پاهاش ،سونو کامل شکم ،پاراتیرویید ،ggtهم نرمال بوده خیلی نگرانیم یه دکتر بهمون گفت با تزریق ویتامین دی الکالین فسفاتازش پایین میاد ایا درسته؟چی میفرمایید؟با تشکر از شما
- شربت
سلام میخاستم بدونم شربت های مثل زینک سولفات .کیندر.سانستول که یه مکمل غذایی هستند رو چه مدت باید مصرف کرد؟ایا مصرف زیاد انها مسکلی دارد؟
- فاویسم
پسرم 6سالش فاویسم داره دکتر برای عفونت گوش و گلو فارینات250داده با مونته لوکاست ضرر ندارد
- جراحی لوزه
سلام دخترم 28کیلو وزن داره وشش سال ده ماهشه.الان دوماه هست با خوردن کوچکترین سردی مثل آب سرد یا بستنی سریع لوزه هاش ورم میکنه و تو بینی حرف میزنه.تب میکنه در واقع سینوس هاش هم سریع چرکی میشن به همراه ریه واقعا خسته شدم از بس دارو وچرک خشک کن دادم به نظر شما لوزه اش رو جراحی کنم خوب نمیشه.
- سنگ لوزه
سلام آقای دکتر. پسرم قبلا عکس لوزه گرفت بهتون نشان دادیم فرمودید لوزه داره ولی عمل لازم نداره. الان سرماخورده ته گلوش سمت راست یچیز زرد رنگ هست فکر کنم سنگ لوزه هست. اونو باید چیکارش کنیم؟
- سرفه شبانه
باسلام بچم دوسهروز پیش سرماخورده بود الان خوب شده روزا اصلا سرفه نمیکنه یا ب ندرت سرفه میکنه اما ب محض خابیدن سرفه هاش شروع میشه چیکارکنم سرفه هاش خلطیه
- قطره آهن
سلام در شیر خواران فاصله بین قطره آهن و شیرخشک چقدر باید باشد
- آفت دهان
با سلام دلایل آفت مکرر چیه؟12سالشه

