Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- چیاجواب کم کم می کونه
- اسهال کودک
سلام.دختر من دوسال ودوماه داره وار شنبه یهو تب کرد بردمش دکتر گفتن گلوش التهاب داره،بعداز 2روز تبش قطع شد ولی از پریشب اسهال شد.دیشبم اسهال ودلپیجه داشت.توروخدا راهنماییم کنین.چرا اینجوری شده؟؟
- وزن
سلام پسر8ساله دارم سه ماهه داداشش به دنیا اومده هم دنبال بهانه هست که گریه کنه به شدت لاغر شده 4کیلوکم کرده کودکی اسم الرژی داشت الان بهتره دارو مصرف نمیکنه قبلا زادتین و اسماتیک میدادم دور چشاش گود وکبود شده اشتهاش کم شده میخاستم لطف کنید داروی تقویتی معرفی کنید ممنون از لطف شما
- افتادن ناخن
سلام ناخن پسر هفت سالم همش ازبیخ داره میوفته ویه ناخن قرمز داره به جاش سبزمیشه میخواستم بفهمم علتش چیه
- شربت استامینوفن
سلام، پسرم 14.5 کیلو وزنش چقدر شربت استامینوفن استفاده کنم؟
- استفراغ نوزاد6ماهه
با سلام کودک من طبق تشخیص پزشک بیماری هرپانژین داره که تا امروز 9 روز به طول انجامیده اما در روزهای اتر یعی از روز 8 و 9 شدوع به استفراغ کرده کودک من 17 ماهه بوده و دلرای خونریزی لثه و تاول در گلو و حالت تهوع میباشد . ایا این حالت تهوع نشان بهبود روند بیماری هست ؟با تشکر
- سرفه
سلام اقای دگتر پسر ۵ ساله دارم سرما خورده و فقط سرفه داره تیمکس خوبه بهش بدم؟ یا پلارژین
- واکسن کرونا
پسرم شش ساله است واکسن کرونا زد اما گمونم همون موقع سرماخوردگی داشت که متوجه نشده بودم شربت سرماخوردگی می تونم بهش بدم و ابریزشش بند بیاد
- سوزش ودرد مقعد وزایده گوشتی نزدیک مقعد
دخترم دوسال ونیم هستش چند روزی هست که متوجه زایده گوشتی یک سانتی درنزدیک مقعد شدم و هنگام ادرار ودفع مدفوع همراه بادرد وخارش هست علت عفونت هست یا بواسیر ؟ البته قبل از بوجود آمدن این مشکل دخترم چند روزی تب واسهال داشت وازپوشک گرفته نشده .. باتشکر ازشما
- جواب ازمایش
سلام آقای دکتر لطفاً جواب این آزمایش روبهم بگید وچ داروی استفاده شود خیلی ممنونw.B.c.14.5 تیرویید6.74 R.D.w.cv17.1 جواب آزمایش کودک 4ساله
- سفیدی سینه کودک ۵ ساله
سلام خواهر من حدودا ۱ سال و نیمه که یکی از سینه هاش سفیده و این سفیدی از بین نمیره اخیرا متوجه یکم متورم بودن همون سینه شدیم ،اکثر مواقع از درد پا رنج میبره ،و همچنین یک هفته ای میشه که پاهاش دونه های میزنه که شبیه به تاول هستن و اطرافشون میخاره آیا این علائم ممکنه به هم مربوط باشن و نشونه ی چه بیماری ممکنه باشن ؟ ممنون میشم پاسخ بدید
- سرما خوردگی
سلام آقای دکتر پسرم 1/5هست،صبح تا حالا سرفه میکنه باید چه دارویی بهش بدم ؟
- آنفولاانزا
سلام پسرم ۹ سالشه تب و لرز و سرفه و حالت تهوع داره امروز براش سرم با امپی سیلین ۵۰۰ و امپول دمیترون در سرم تزریق کردیم روز سومه که مریضه خوشحال میشم نظر شما رو بدونم ممنونم.
- اسهال
سلام دکترپسرم دوروزدیگه یکسالش میشه تقریبادوروزه که شکمش زیادکارمیکنه وپاش همه سوخته وقرمزمیشه موزبهش دادم خوردزیادفرق نکردخیلی گریه میکنه چکارکنم توروخداالان شرایط بردن به دکترشوندارم ممنون
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشین من دخترم تب داشت بعد تب جوش های ریز کل بدنشو گرفته با خارش شدید
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خسته نباشید پسرم دوسال ونیمشه الان ۸ماه هست که نیمه های شب که میشه باسرفه های شدید ومداوم ازخواب بیدارمیشه سرفه هاش همراه با استفراغ هست زمانی که استفراغ میکنه سرفه هاش هم بند میاد به چندتامتخصص اطفال مراجعه کردم همشون تشخیصشون عفونت ریه وآلرژی بوده دارو تجویز کردن حتی بستری هم شده عکس از ریه وآزمایش هم انجام دادن اما نتیجه ای نگرفتم همچنان سرفه داره ممنون میشم راهنمایی کنید که مشکل چیه
- سفکسیم و لبله
سلام خسته نباشید من ۳۲ سال و آبله دارم برای خشک شدنش لازمه سفکسیم ۴۰۰ مصرف کنم؟
- درباره ویروس جدید
سلادخترکوچکی دارم یکسال ونیم داره تو ماه گذشته سرما خورده بودبه پزشک مراجعه کردم وازیترومایسین خورد ولی موقتا خوب شد حالا تب هم داره وخیلی زیادسرفه میزنه ابریزش بینی هم داره
- استفاده هم زمان آزیترومایسین وسفیکیم
سلام پسر من ۸ سال و ۴۰ کیلو هست اسهال شدید گرفت دکتر بهش آزیترومایسین و سفیکسیم داد .میشه هر دو آنتی بیوتیک و باهم مصرف کرد؟
- زخم
سلام آقای دکتر الان یه هفته ای هست بدن پسرم درست قسمت جلو و عقب کش پوشکش قرمز شده و یه حالت اگزما داره از امروزم انگار خارش داره چیکار میتونم بکنم؟

