Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اضافه وزن کودک
دختری دارم چهارسال و ۴ماهه با وزن تولد۴۱۰۰ الان قدش و وزنش ۲۴کیلو هست فعالیتش بسیار زیاد ولی خوراکش هم نرماله چه مشکلی میتونه باشه و چ آزمایشی باید بدم و چکار باید بکنم
- ادرار نکردن کودک
سلام خسته نباشید دخترم یک سال و سه ماهشه چند وقتی هس که صب تا شب اب میخوره ولی تا شب شاید یک بار ادرار میکنه طبیعی هس یا مشکلی داره
- علت خورده قطره استامینوفن
سلام ببخشید دخترم قطره استامینوفن کامل خورده لطفا راهنمایی کنید ممنون
- نوزادان
سلام دکتر وقت بخیر درباره غدد لنفاوی ازتون سوال کردم پسرم از چهار ماهگی چند تا گردن و پشت سر داشت تو سونو گرافی مشکلی نداشت الان تقریبا دو سالشه هنوز دست میزنم هستن فکر کنم بیشتر شدن بزرگ نیستن اما بیشتر شدن خطر نداره؟نگرانم
- گلودرد
سلام .خسته نباشید. آقای دکتر پسر یازده ساله من چند روز پیش دچار سوزش گلو شد.به متخصص مراجعه کردیم.بعد معاینه گفتن گلوش کمی چرک داره و چون هیچ علامت دیگه ای نداره جز گلودرد و خلط گلو احتمالا عفونت باکتری هست و آموکسی سیلین خوراکی تجویز کردن.اقای دکتر حالا سوال من این هست برای درمان گلودرد اسپرتوکوک آیا آنتی بیوتیک خوراکی موثر هست یا باید حتما آنتی بیوتیک پنی سیلین تزریقی باشه؟چون میدونید اگه به موقع گلودرد اسپرتوکوک درمان نشه باعث روماتیسم قلبی میشه.ممنون.
- پوسته شدن پوست ابرو و دور پلک
سلام جناب دکتر پوست بالای ابروی دخترم که ۳۷ روزشه و نزد شما پرونده داریم، پوسته پوسته میشه و پوست دور چشمش هم کمی خشک میشه، برای رفع پوسته لطفل راهکار میفرمایید؟
- وزوز گوش
دخترم دوسالشه و وزنش ۹ کیلو ونیم. گوش سمت راستش صدای وزوز میده البته اون کوچیکه ازش میپرسم چیزی نمیگه گریه هم نمیکنه گوشمو گزاشتم رو گوشش شنیدم. . میشه لطفا جواب بدید خیلی نگرانم.. این صدا ازچیه. شنوایی شم خیلی خوبه. همه جوره امتحان کردم خوبه فقط اون صدا مخام بفهمم ازچیه
- فرو گلوبین
سلام استاد برا دخترم که یک سال ونیمشه قطره آهن فرو گلوبین تجویز کردین میخواستم بدونم روزی چند قطره بهش بدم
- سلام نوزاد دختر شش ماه دارم کمی سینه هاشو بر جسته شده نگرانم سینه هاشو بزرگ شود
- شربت سندروس
سلام جناب دکتر وقت بخیر ،شربت سندروس زینک پسرم رو به اتمام هست مجدد همینو براش تهیه کنم یا شربت دیگه ای معرفی میکنید فروگلوبین ،آسماویت،ایمونس هم قبلاً استفاده کرده ممنون میشم بفرمایید چه شربتی براش تهیه کنم و چند سی سی بهش بدم پسرم سه سال و چهارماهشه
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- کلسیم
سلام واحترام پسرم دوسالش.تا بزرگسالی میشه بهش شربت کلسیم استؤکربدم؟تقریبا چهارماه که میدم بهش
- درد پای کودکان
سلام دخترم 3 سالشه و چند وقتی میگه شبها پاش درد میکنه و تب میکنه علت چیه
- شاش بند
سلام دخترم دارم یک ساله است شاش بنده برای چی خوبه
- واکسن و ..
سلام دکتر من واکسن ۱ونیم سالگی دخترم زدم بعد دوماه تاخیر چون نبود روز چهارشنبه صبح و آبریزش داشت اونروز تب و...نداشت الان تبش دیگه قطع شده ولی همچنان بینی هاش کیپ هست از دهن نفس میکشه ایا میتونم دارو بدم و چی بدم؟؟گفتم شاید واکسن زدم نتونم دارو بدم فقط بینی هاش گرفته و از دهان نفس میکشه و میریزه بیرون عطسه میزنه ۲روز پیش واکسن زدم
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای کودک ۸ساله
برای عفونت ادراری دکتر سفیکسیم ۱۰۰ نوشتند وزن ۲۳ کیلو مقدار مصرف هر شب ۵ سی سی آیا کافیه؟
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام من پسرم یک ساله سه ماهه سرما خورده عطسه میکنه سرفه میشه یه شربت خیلی خوب معرفی کنید
- سلام دخترم ۶سالشه دکتر سفیک
سلامدخترم ۶سالشه دکتر سفیکسم۱۰۰نوشته چه چوری بدم بخوره
- میزان مصرف قطره های تقویتی
با سلام دختر من 2 سالشه . میخواستم بدونم بعد از دو سالگی مصرف قطره مولتی و تامین و آهن تغییر می کنه یا نه . الان از هر کدوم یک سی سی بهش میدم. با تشکر
- تب و اب ریزش بینی
پسرم دوسالشه الان ۳ روزه تب شدید داره ک هر ۳ساعت تا ۴۰ درجه میرسه ک شیاف میزنیم براش،دکترم بردیم ولی شربت داده بهش،ازمایش هم نوشته بود مدفوع و ادرار ک چندین بار همین ازمایش تو این یکسال هردفعه مراجعه کردیم براش نوشتن،عین چندین بارشم جوابشو دیدن گفتن مشکلی نداره.ممنون میشم ی راهنمایی کنید

