Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ریزش مو
پسر یکسالم کمی ریزش مو داره، شیرخشک،مولتی و آهنشم به موقع میخوره، تا حالا هم کوتاه نکردم، علت چیه؟ ممنون
- برامدگی یک طرفه استخوان قفسه سینه
سلام دخترم ۴ سالشه و امروز متوجه شدم استخوان طرفه راست قفسه سینش برامده تر از طرف دیگر است مشکل نگران کننده ای است
- کم اشتهایی
سلام کودکم ۶سال ونیمه قدش ۱۲۲ وزن ۱۸ کیلو لاعر اندامه میخواد بره مدرسه یه شربت خوبی میخوام تجویز کنید هم برا تقویت سیستم ایمنی بدنش هم اشتها تشکر
- یبوست کودک ۳ ماه و ۱۰ روز
سلام آقای دکتر.پسر من ۱۰ روزی یک بار شکمش کار میکنه و اونم با کمک و ماساژ خودم .شیر خشک سوپرامیل روزی یک بار میدم .قطره پدی لاکت دادم بدتر شده دیشب تا حالا هم شربت گریمیچر دادم
- کرونا
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسری دارم ۷ساله و دخترم ۴ساله ب مدت ۴روز پیش مامانم بودن بعد از گذشت یک هفته مامانم آزمایش داد که کرونا داره. ۵روز از آزمایش میگذره پسرم میگه گلوم درد میکنه و دمای بدنش ۳۷هست یکمم حالت تهوع داره. چی داروی بهش بدم
- شربت سفیکسیم برای نوزاد
سلام دختر من چهار ماهشه شیر نمیخورد و گریه میکرد ،مدام دستاش تو دهنش بود بردم دکتر سفیکسیم ۱۰۰ داده ، و گفت دهنش قارچ زده اما مطمئن نیستم واسه قارچم نستاتین داده برا سرماخوردگیشم گفت گلوش یکم قرمز شده میخوام بدونم اینکه برا قرمز شدن گلو سفیکسیم بدن یکم غیرعادی نیس برا بچه ضرر نداره
- کم کاری تیرویید
دخترم ده روزگی تیروییدس46 بود الان ک یک ماهه هس 2 شده باید تا کی قرص بخوره بعد تیرویید روی وزنش هم تاثیر داره تیروییدش کم کاره
- ادرار نکردن نوزاد
با سلام منن نوزادی دارم ۷ روزه که در حال درمان زردی او هستم الان دو روز ادرار نمیکنه؟ ولی مدفوع کردنش خوبه خواستم بدونم این برای نوزاد مشکلی نداره
- مسمویت با مداد شمعی
پسر یه ساله و نیم یکم مداد شمعی خورده باید چکار کنم؟
- جوش
سلام علت جوش های ریز روی بینی نوزاد یازده ماه چیه ؟
- مشکل بعد از ختنه
سلام آقای دکتر. ضمن تشکر از شما . پسرم را در ۴۵ روزگی ختنه کردیم و الان بعد از ۵۰ روز که از ختنه شدن میگذره سر آلتش و اطراف محل ختنه کبود به رنگ بنفش هست . میخواستم بپرسم آیا مشکل داره. ممنون از شما
- سرما خوردگی نوزاد سه ماه
سلام دختر 3ماهه سرما خورده سرفه های شدید وبینی کیپ شده وخیلی کم شیر میخوره، ازیترومایسین ودیفن هیدرامین وقطره سدیم دکتر تجویز کرده ولی 4 روزه بهتر نشده
- بی قراری
دختر هفت ماه ای دارم موقع غذا خوردن گریه میکنه یعنی نميخواد غذا بخوره چند روز وزنش 7.600بود اصلا غذا و میوه نمیخوره چیکارش کنم لطفا راهنمایی کنید تا می این وضعش ادامه داره ممکنه از دندوناش باشه هنوز دندان در نیاورده. خیلی ممنون
- فرني
بإسلام دخترم تازه وارد ٥ماهگي شده ٤ماه كامل و ١٣روزه وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٧٠٠ فرني رو ميتونم شروع كنم رقيق بشه اندازه ٣٠ سي سي بريزم تو شيشه شير بخوره؟البته چند روزه شروع كردم يك قاشق هر روز خورده ارد برنج يك قاشق.يك فنجان آب.و يك پيمانه شيرخشك إي آر ميريزم
- سرماخوردگی
سلام آقایی دکتر خسته نباشین دخترم سرماخورده چند روزه بهش سیتریزین بهش میدم الان فقط سرفه میکنه میخواستم بدونم چه دارویی بهش بدم؟ممنونم میشم راهنمایی کنین
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دو روز پیش مزاحمتون شدیم برای سرماخوردگی پسرم رایا مرادی آزیترومایسین دادین اما نمیدونم چند ساعت یکبار بدم؟ یک ساله ۱۰کیلو و پانصد. ممنونم
- شیرخشک
سلام دخترم یک سال و بیست روزشه شیرخشک سیمیلاک توتال کامعورت میخوره ولی دیگه پیدا نمیشه چه شیرخشکی جایگزینش کنم؟
- سرفه شدید
سلام آقای دکتر من پسرم پنج ماهه و۱۲ روزشه خیلی سرفه میکنه سرفه هاش خیلی شدیده جوری که نفسش بند میاد توصیه شما چیه ممنون میشم جواب بدین
- تغذیه
باسلام با اینکه گفته شده نوزاد از یکسالگی گوشت گوساله بخوره چرا وقتی درمانگاه میبرم برای وزنگیری میگن همت چیز بهش بده دیگه ول در حد کم
- روروئک
سلام روز خوش....آقای دکتر نظر شما راجع به روروئک میخواستمبدونم ضرر داره برای بچه؟

