Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن۱۸ ماهگی
سلام من دخترم ۱۸ ماهه شه باید واکسن ۱۸ ماهگی شو ۳ آذر میزد ولی بخاطر سرماخوردگی نزدم هنوزم ابریزش داره تا کی مجازم نزنم
- لرزیدن پای کودک
سلام دکتر عزیز من بچه چهارماهه دارم درهنگام خواب وبیدادی پاهایش میلرزد نگرانم که مسگلی داشته باشد یک روزهم در هنگام پازدن بچه بچه دوموفع ایستادنم لرزید چیکارس کنم
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر برای بچه هشت ماهه میتونم از ماست میوه ای های موجود توی بازار استفاده کنم؟
- نتیجه غربالگری نوزاد
سلام وقتتون بخیر تست غربالگری دخترم با وجود اینکه نه خودم و نه همسرم فاویسمی نیستیم متاسفانه دخترم فاویسمی هست میخوام بدونم چه کارهایی باید انجام بدم و در دوران شیردهی چه غذاهایی برای خودم ممنوع هست و بعد از 6 ماه چه غذاها و داروهایی برای بچم ممنوعیت داره ؟ ممنونم
- یبوست کودک ۴ماهه
دخترم تازه ۴ماهه شده چندمدته ۴_۵روز یکبار مدفوع میکنه وقتی گلیسیرین استفاده میکنم زود دفع میکنه اما اگه استفاده نکنم ۴-۵روز طول میکشه
- شیر خشک
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۱۲ روزشه شیر خشک ببلاک arمیخوره .اما هر موقع میخوره با اینکه روزی کلا ۵ پیمانه میخوره کنار شیر خودم.دو روز یه بار دفع داره و کلی اذیت میشه پیچ میاره گریه میکنه.خودم بدون مشورت دکتر ببلاک قطع کردم نان بهش دادم تا دو روز.اما بالا میاورد حالا دوباره ببلاک آر میدم بازم همونجوریه اصلا سبا نمیخوابه دفع نداره چکار کنم؟
- میزان مصرف نئوزینک
سلام. مقدار مصرف شربت نئوزینک برای نوزاد 8ماهه
- پرخوری و رفلاکس نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر پسر ۵۳روزه ای دارم که بسیار پرخوری میکنه و رفلاکس پنهان گرفته، خودش دائم احساس گرسنگی وعلاقه به مکیدن داره و شیرخوردن رو متوقف نمیکنه.یشنهادشما برای شیردادن به پسرم چیه؟یعنی هرچند ساعت و چند دقیقه بهش شیربدم کافیه
- کاربرد شربت راسیپ
سسلام باسلام موارد استفاده از شربت راسیپ عوارض و فواید آن چیست و برای رفع حالت تهوع بچه ۱۶ماهه که در اثر درآوردن دندان است چه دارویی توصیه میکنید
- سرماخوردگی نوزاد 4 ماهه
سلام آقای دکتر نوزادمن ۴ماهشه عطسه وسرفه داره یکم ومتفوع هم سبزتیره راهنمایی کنید ممنون میشم
- گوش
گوش دخترم ازش عفونت میاد بیرون عکسش رو براتون ایمیل کردم
- زينك سولفات
بإسلام.اقاي دكتر بهم گفتين كه براي دخترم زينك سولفات بدم بخوره..وزنش ٨٨٠٠ و گفتم كه تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده..با وزن تولد٤٢٠٠ شيرخشك ميخوره زينكً سولفات چند سي سي در روز بدم؟ خارجي بخرم با ايراني؟
- سرماخوردگی
- غذای کمکی
سلام خسته نباشی نوزاد ۵ ماه دارم ازشیر خشک تغذیه میکنه یک ماه فقط شیر مادر خورد الان شیر خشک ببلاک یک میخوره شیر به نظرم کم میخوره یعنی طبق اون چیزی که پشت شیرخشک نوشته نمیخوره هر سه ساعت سه واحد میخوره اگه زودبه زودم شیر بدم نمیخوره مولتی ویتامینم میدم ولی خیلی کم لشتها هستش واسه واکسن چهارماهگی برده بودمش وزنش ۶۳۰۰ بود موقع تولد ۳۵۰۰ بودچیکار کنم ؟
- دخترم هفت ماهشه
سلام دخترم تازه رفته تو هشت ماه دوهفتست خیلی بی ارومی میکنه ی دندون پایینش در امده چند شبم تب کرد گفتم ممکنه مال دندوناشه ولی با در امد دندونش هنوز اروم نشده تبشم قطع شده
- استفراغ نوزاد ۸ ماهه
نوزاد ۸ ماهه من روزی یکبار استفراغ میکنه و با توجه به سنش ۷/۵۰۰ کیلو بنظرتون مشکل گوارشی چیزی داره
- آلو بخارا
با سلام و خداقوت نوزاد هفت ماهه ی من یبوست شدید گرفته دوبار بهش سرلاک برنج دادم میتونم بهش آلو بخارا بدم؟؟؟ چگونه باید بهش بدهیم?
- غذای کمکی
سلام خسته نباشید میتونم به نوزاد 8 ماهه ام زرده تخم مرغ با ماست مخلوط کنم ؟؟ زرده تخم مرغ با چیز دیگری نمیخوره ،،ممنون
- اطفال
باسلام خسته نباشید پسرمن ۵۲ روزس وزن موقع تولدش ۳۴۰۰ و وزن ۴۰ روزگیش۴۶۰۰ بود و قدش۵۷ متاسفانه من از روز اول هیچی شیر نداشتم قطره ب زور و فشار در میامد پسرم شبا خیلی بی تابی میکرد مجبور شدم با قاشق شیر خشک رو براش شروع کنم و دیگه کم کم براش شیشه رو شروع کردم ک خوشبختانه هنوز سینمم میگیره با اینکه مدام من زیر سینم دارمش تا مک بزنه و تقریبا هر دو تا سه ساعت هم بهش یک شیشه ۹۰ سی سی میدم هنوز شیر نکردم یک شب تا صب ک بهش از سینم ندادم صب دوشیدم به زور ۳۰ سی سی شد خیلی شیرم کمه و پسرم وقتی میبنه شیر نمیاد گریه میکنه و همش سینه رو از دهنش میکشه بیرون میترسم دیگه کم کم از سینم بیفته و کلا شیرخشکی بشه لطفا راهنماییم کنید راهی هست تا شیرم زیاد بشه؟ روزی یک لیتر شیر میخورم مایعات زیاد میخورم از دم کرده های گیاهی بگیر تاقرص متوکلوپرامید، پودر شیرافزا و قطره قرصش و... اما بعد یک ماه و نیم تاثیری ندیدم و سوال دیگه اینکه با اینکه پسرم روزیه ۷یا۸ بار شیشه میخوره در کنارش سینمم میدم بهش اما خیلی لاغر و ضعیفه مرکز بهداشت هم گفتن کاهش وزن داره چه کنم بچم رشدش خوب بشه؟ ممنون از لطفتون
- سرماخوردگی۸ماه
سلام اقای دکتروقت بخیر پسرم۸ماهشه الان۴روز سرماخورده بهش قطره سیترازم باسفالکسین و ی شربت خلط اور الان دو روز حس میکنم شدید شده چشماش اشک میاد ابریزش زیاد داره باهمین داروهاخوب میش؟

