Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پرتقال
سلام اقای دکتر ایا میشه به کودک ده ماهه اب پرتقال طبیعی داد ایا ضرر نداره واسش؟؟
- شربت
- برامدگی در سر نوزادژزظظ
سلام دخترم 4ماهش هست پشت سرش نزدیک گوشش یه چیزی حس کردم اندازه نخود که زیر دست حرکت میکنه چیکار کنم ببرمش دکتر یا چیز مهمی نیس لطفا راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید دخترم ۴سال و سه ماهشه تازه سرما خورده کمی حدیثه میکنه و آبریزش بینی با رنگ سفید داره میخواستم شربت پدیزان بهش بدم نمیدونم چند میل بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید
- فرورفتن میخ در پای کودک دو ساله
کودک دو سالم یه میخ رفته تو پاش ایا احتیاج به واکسن کزاز هست و چکار کنم ک عفونت نکنه متشکرم ازتون؟
- ویتامین AD
مصرف بیش از حد ویتامین آ د چه عوارضی دارد آیا بلافاصله است یا نه؟ چون ما احتمال میدیم بیش از ۲۵ قطره مصرف شده
- کلیدینیوم سی
سلام آیا مصرف قرص کلیدینیوم سی در شیردهی برای مادر مجازه؟؟ کودک من 9 ماهشه
- جوش قرمز و تب بالا
پسرم دو روزه تبش بالاس و بی قراری میکنه و روی بدنش حالت جوش ریز و قرمز بالا اومده دو سالش هستش چه مشکلی داره ؟ بردم پیش پزشک اما گفت چیزی نیست ویروس آنفولانزاست اما تغییری نمیکنه و بد تر شده
- ایا امپول دگزامتازون برای شخص مبتلا به آنفولانزا مفیداست
- فاویسم
آیا به بچه ای که فاویسم دارد بعداز شش ماهگی می توان قطره آهن داد؟ واینکه نیازی به آزمایش خاصی دارد یا خیر؟
- تیرگی بند انگشت نوزاد
سلام نوزاد دوماه دارم بند اخر انگشتش قسمت پایین ناخنش رنگش تیره از پوست دستش علتش چیه
- واکسن ابله
سلام وخسته نباشید اقای دکتر عزیز و مهربان ، پسر ۳ ساله ای دارم همه نوبت های واکسن رو زده میخواستم بدونم واکسن ابله هم تو همون واکسن ها بود یا نه ؟ زنده باشید
- ناخن شکل عکس
سللم و خداقوت خدمت شما من خانمی ۳۷ ساله هستم ، از ۹ سالگی ناخن انگشت دوم من شکل این عکس شد ، خیلی دکتر رفتیم اما درمان نشد ، الان میشه کاری براش کرد؟
- خواباندن نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید من نوزاد دوماهه ونیمی دارم درخواباندنش مشکل دارم فقط باید تابش بدم باتوجه به این که روز به روز سنگین تر میشه این روش برام سخته.خواستم بدونم چجوری میتونم بخوابانم.ممنون
- سرفه شیرخوار سه ماهه
سلام وقت بخیر
من نوزاد سه ماهه ای دارم تازه ده روزه رفته تو چهارماه اول کمی سرفه میکرد بردمش دکتر فقط ستیریزین تنها بهش داد دادمش بلکه خوب نشد هیچ سینش خرخر میکنه ودماغش وخروسکی سرفه میکنه تورو خدا بگین چه دارویی بهش بدم خوب شه - بیضه سمت چپ پسر دو ساله
سلام
پسرم دو سالشه بیضه سمت چپش آب اورده. دکتربردم چندماه پیش گفت خفیفه الان چندروزه احساس میکنم بزرگ شده. به نطرشما خطر داره یا نه؟
ممنون از لطفتون
صالح پور از تهران رباط کریم
- دیرنشستن کودک
سلام ممنون ازجوابتون باشه درخونه کاردرمانی ادامه میدم ببخشید دوباره سوال میکنم برای بهتر نشستن دخترم صندلی غذای کودک بخرم تاثیری درنشستنش داره
- درمان برفک دهان نوزاد ۴ ناهه
- استفراغ
سلام اقا دکتر. دیروز واکسن 4 ماهگی دخترم رو زدیم هر 4 ساعت بهش استامینوفن دادیم و امروز چون بی تابیش خیلی زیادتر بود بهداشت گفتن بجای 6 ساعت هر 4 ساعت بهش استامینوفن بده ما هم این کار کردیم؛امروز صبح تو دهنش ی حالت پنیری شکل بود و هی میخواست بالا بیاره.دوباره ک شیر خورد کل شیر استفراغ کرد.ظهر خولست شیر بخوره یکم ک خورد اونم رو بالا اورد.میخواستم بدونم مشکل بچم چیه
- فاویسم و زیتوکید
سلام پسرم فاویسم و ۴ ماهشه میخواستم بهش مولتی ویتامین زیتوکید بدم آیا ضرری نداره؟ میگن ویتامین سی خوب نیی

