Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفسکیم ۱۰۰
چندروز باید استفاده بشه سرفه خلطی هست کم بعداز۷روز
- سلام. پسرم ۵ سال و وزنش۲۱ کیلو می باشد.مقدار مصرف شربت سفکسیم برای پسرم چقدر می باشد
- سکسکه
سلام وقت بخیر. اسم دخترم زینب هستش امروز مطب خدمت رسیدیم ۳ روزه هستش امروز ۶ بار سکسکه کرد اروغ هم نمیزنه طبیعی هستش؟
- فاویس
- مصرف ریسپیریدون
با سلام خدمت شما آقای دکتر خسته نباشید.پسرم ۲۸ ماهه است بعضی اوقات داد و فریاد میکنه و حالت پرخاشگری داره و کم اشتهاست فعلا از شیر خودم نتوستم بگیرم زمانی که نمیخوام بهش شیر بدهم این حالات بیشتر خودشو نشون میده. پیش دکتر بردیم داروی ریسپیریدون را تجویز کردن که عصر نیم میل بهش بدهم آیا به نظر شما صلاح هست در مورد پسر من این دارو مصرف بشه؟
- نخوردن قطره
با سلام من خواهرم ۶ماهشه و هیچگونه ویتامین و قطره اهن استامینوفن و غیره نمیخوره وقتی بهش میدیم اوق میزنه و خیلی وحشتناک همرو همراه با شیر بالا میاره حتی وقتی یه قطره بهش میدیم.چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟؟ما حتی مارک های مختلف گرفتیم ک شاید مزه یکیشون بهتر باشه و بخوره اما تاثیر نداشت
- جوش زدن بدن نوزاد دانه ریز قرمز
- تا خوردن گوش
سلام کودک وقتی بدنیا اومدلبه گوشش تا خورده بود والان هم سی روزشه برای رفع اون باید چه کارکنیم
- تب
سلام بچه سه ماه ۷ روزم تب داره بهش استامینیفون میدم هر ۶ ساعت. آیا ضرر داره چجوزی تبش و پایین بیارم به نظرم سرما خورده
- راه رفتن روی پنجه پا
سلام کودکی دوسالو نیمه دارم اکثر اوقات روی پنجه های پا راه میرود آیا مشکل خاصی دارد حدود هشت ماه هست که اینجور شده
- پسرم ۹سالشه شب ادراری داره
چ کارکنم پسرم شب ادراری داره
- سلام اقای دکتر بچم دوماهشه برای عفونت گوش و تب اموکسی سیس
اموکسی سیلین نوشت دونیم سی سی باید همینقدر بهش بدم یا قطع کنم
- کم خوابی نوزاد
سلام و وقت بخیر دخترم شش ماهه است و از حدود یک ماهگی بسیار بسیار کم میخوابه. در طول روز دو تا سه بار میخوابه ولی در حد نیم.ساعت. گفتن بخاطر شیرمه که خوب سیر نمیکنه. الان دو هفتهاست که بهش غذا میدم ولی هیچ تغییری نکرده
- لذت جنسی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر دختری 7ونیم ساله دارم که از 3سالگی هرزمان که دراز بکشه خودشو به زمین میزنه ، موقع خواب این کار بیشتر میشه ،هروقت به دکتری مراجعه کردم گفتن تا 6 سال از بین میره ولی الان ازبین نرفته و بیشتر شده ،الان هم که کم کم به سن بلوغ نزدیک میشه منو حیلی نگران کرده ، من چه کاری باید انجام بدم .ممنون از راهنماییتون
- تب در کودک شش ساله به همراه آبریزش بینی
- نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و سرماخورده داره شربت استامینوفن و سرماخوردگی میخوره،الان به سرفه افتاده چه شربتی پیشنهاد میکنید؟ممنون از راهنماییتون
- تكرار سوال
سلام اقاي دكتر، وقت شما بخير باشه. من درباره ي بند ناف نوزادم سوال كردم، تو سايت نوشته كه پاسخ داده شد. اما من پاسخی نمیبینم. میشه لطفا دوباره پاسخ دهید من سوالم را مجددا کپی میکنم اینجا سلام اقای دکتر. وقت شما بخیر. اقاي دكتر نوزاد من ده روز سن دارد. و بند نافش هنوز نيفتاده. ميشه بفرماييد تا كي زمان ميبره براي افتادن.
من براي اينكه زخم بند نافش خيس نخوره و زودتر خشك بشه بيفته، هنوز حمومش نكردم.
متشكرم از شما براي وقتي كه ميگذاريد - سلام وخسته نباشیدخدمت شما اگه امکان داره تواین اوضاع کرونایی جواب من مادرنگران روبدیدمن دخترم چهارسالش تموم شده ولی دوسال پیش ناخن پاش ۲یا۳تاش ازسمت پاین جدا میشدن دکتربردم زینک دادگفت کلسیمش کمه بعدازدوسال دوباره امسال اینطورشده حالاخیلی میترسم که مشکلش جدی باشه ازلحاظ خوراک عالیه وزنش۱۵کیلوالبته این بارناخن جدا نشدرشدکردتا به ابتدا رسیدگرفتم ۳تاازناخن دیگش یک خط افقی روشه وجدا نشده
سلام .شوهرم دو هفته مبتلا به کرونا شد.الان خوب شده.پسرم دوساله نیم است .یک شب تب کرد و صداش گرفته ایا امکان داره اونم کرونا گرفته باشه.من باید چیکار کنم .علائمش در کودکان چطوری است.خواهش میکنم توضیح بدبد.
- یبوست
با سلام و احترام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه یهو یبوست بدی گرفته چه کمک سریعی میتونم بهش بکنم؟فکر کنم به خاطر برنج باشه
- رشد تکاملی
آیا رشد تکاملی نوزاد دختر وپسر باهم تفاوت دارد؟منحنی رشدشان چطور؟

