Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره چشم
بإسلام.دخترم وارد ١١ماهگي شده از بدو تولد چشماش عفونت داره.چندين بار دكتر بردم ولي هنوز خوب نشده.عفونت سبز رنگ و زرده.صبح موقع بيدار شدن ميچسبه.ميشه تو اين وضعيت كرونا قطره اي معرفي كنيد و من مطب نَرم دخترم داروي ضد تشنج هم استفاده ميكنه
- مصرف سرترالین در بارداری
سلام من قبلا سرترالین برای وسواس مصرف میکردم بعد اقدام به بارداری کردم و قطعش کردم الان ماه هفت بارداری هستم و بشدت وسواس و افسردگی پیدا کردم طوری که از بچه دار شدن بیزار شدم از روانپزشکم پرسیدم گفت مصرف سرترالین خطرخیلی کمی داره ولی نمیشه گفت بی خطره، میخواستم از متخصص اطفال بپرسم بچه چه در بارداری و شیردهی مشکلی پیدا نمیکنه؟
- تغییر رنگصورت
سلاموقتتون بخیر من بچم هفت ماهه بدنیااومو ونارس بود چندوقت تودستگاه بود الانمرخص شده اوردمخونه از صب رنگصورت ولباش سفید شده خاستمبدونمعلتش چیه جای نگرانی داره ایا یاخیر؟
- سرفه نوزاد ۲ماهم
سلام جناب دکتر من پسرم ۲ماهشه خیلی کم سرفه میکنه میدونم سرما خورده تو سن ۲۲ روزگیش یکبار بستریش کردم دکتر بعد ترخیص بهش آزیترومایسین واسپری بینی داد الانم سرفه میکنه دوباره ایا میتونم باز شروع به مصرف دارو کنم وضعیت مالیم خوب نیست که ببرمش دکتر ممنونم خداخیرتون بده حتما راهنماییم کنین
- زمان خوردن قطره بیبی کر
سلام زمان خوردن قطره بیبی کررومیخوام قبل شیر یا بعد شیر؟
- خفگی نوزاد
سلام نوزادنارس۴۰روزه من موقع دادن قطره زینک سولفات درگلوی اوپریده وصورت اوبه کبودی رفته وبازدن ب پشت اوبرگشته،میخواهم بدانم ایابرای اودچارمشکل حادی شده است؟مشکل مغزی
- خون در ادرار
سلام. پسر من 3 روزه است و در ادرارش خون دیده شده آیا خطر ناک
- استفراغ خونی
سلام اقای دکتر دختر من ۴ ماهشه ۲ بار استفراغ خونی داشته شوستشومعده شد چیزی نبود ازمایشات همش خوب بود فقط اینکه دختر من رفلاکسداره برای استفراغ خونیش چه کنم
- زور زدن مداوم نوزاد
سلام.نوزاد پسر45روزه ای دارم که شکمش هر سه روز یانهایتا4روز یکبار کار میکنه ومدام درحالت خواب یا بیداری مشغول زور زدن هست و گاها بس که زور میزنه پوستش قرمز میشه ولی خبری از ادرار یا مدفوع هم نیست.ممنون میشم راهنمایی کنید.شیرمادر میخوره فقط.
- فاویسم
دکتر دخترم تو 3روزگی تو بیمارستان بخاطر زردی بستری بود گفتن فاویسم داره...احتمال داره الان ازمایشش رو تکرار کنم دیگه نداشنه باشه الان 4ماهشه
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد۳ماهه من ۸روزه که شکمش کار نکرده بردم دکترپودراُمپرازول داده ۳روزه دارم استفاده میکنم هیچ اتفاقی نیافتاده میشه راهنمایی کنید
- بسته بودن مجاری اشک
سلام آقای دکتر من دخترم پنج ماه و ده روزشه واز بدو تولد الان چشم چپ روزا اشک میاد و شبا هم عفونت میکنه چرک میکنه چند بارم بردم پیش دکتر و خوب نشده چیکار باید کنم ؟؟و قطره باکتی ماید رو چند روز باید استفاده کنم ؟؟؟حدود ده روزه دارم قطره باکتی ماید میریزم تو چشمش
- دور سر
دورسر نوزادم زمان تولد ۳۵.۵ بود و در دوماهگی ۳۸ آیا مشکلی هست؟ سه ماهگی باید به چند برسه که طبیعی باشه؟
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !
- واکسن 6ماهگی
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر امکانش هست واکسن 6ماهگی رو دیرتر بزنم؟ حدود 1هفته
- گرفتگی صدا نوزاد ده ماهه
با سلام و ادب.علایم شامل عطسه و سرفه است ابریزش ندارد. کودک پسر ده ماهه ای است با وزن 10 کیلوست. لطفا راهنمایی بفرمایید
- پوست سر
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید من دخترم ۲ماه و ۶روزشه چندهفته که پوست سرش پوسته پوسته میشه چندبار با روغن بچه چرب کردم و بعدش بردم حمام بهتر شد اما خوب خوب نشد.میخواستم بدونم دلیلش چیه؟چیکار باید کرد تا خوب بشه؟شما چی توصیه میکنید؟
- مربوط به سوال قبلی قی کردن چشم نوزادم
بخاطر این شرایط کرونا نمیخوام ببرمش بیرون ازخانه حالا باید چیکار کنم براش پماد بگیرم یاقطره یاباید حتما ببرمش تامعاینه بشه پیش دکتر
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- رگه های سیاه رنگ شبیه نخ
سلام خسته نباشید من دختر ۷ ماهه دارم از مدفوع نوزاد رگه های سیاه اومد بردیم دکتر براش شربت انگل داد سه روز بعد یه هفته یه بار هم داد یه هفته کشید تا اون رگه ها دیده نشن حای وقتی شربت و خورد بعد دو روز وز وز مدلشون شده بود اما بعد دو هفته بازم مدفوع دخترم دیده شدن سه بار هم آزمایش بردم مدفوع هیچی دیده نمیشه اما وقتی عکس مدفوع دخترم و به دکتر نشون میدم میگه انگله منو راهنمایی کنین تا حالا یه عالمه دکتر بردم زیاد نفخ داره شبها زود به زود بیدار میشه 😔

