Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذا
سلام اقای دکتر ،ایا میتونم به پسرم که ده ماه و پانزده روزش هست پسته رو میکس کنم با ماست بهش بدهم ؟؟ مرسی
- رفلاکس نوزاد
باسلام اقای دکتر پسرمن دوماهشه در خواب یا وقتی هم ک بیداره زور میزنه خودشو قرمز میکنه و وقتی هم ک شیر زیاد میخوره سینش خس خس میکنه ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه یا شایدم کولیک ولی گریه نداره شیرخشک نان بهش میدم هر وعده ۹۰ سی سی یا ۱۲۰ تا حدودا هم هر ۳ ساعت شیرمیخوره
- پلاکت نوزاد
پلاکت خون نوزاد دخترم دوازده ماهه.۵۱۷مشکلی نداره
- کبودی بالای چشم
سلام خسته نباشی دخترم شش ماه دارد واین سه ماه است پشت چشمش کبود مایل به قرمز تقریبن است چه باید بکنم وشب ها زود بیدار میشود هر یک ساعت یک بار ولی روز ها خوب میخوابد با سر وصدا هم بیدار نمیشود چه علت دارد تشکر شربتMULTIWESER المانی براش خریدم خوب است
- عقب افتادن واکسن چهار ماهگی
سلام ببخشید واکسن دخترم 3هفته عقب افتاده مرکز بهداشت واکسن نداره میخواستم بپرسم مشکلی پیش نمیاد با تاخییر واکسن بزنم
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- سرلاک
سلام آقای دکتر میتونم در فرنی و سوپ دخترم یک قاشق سرلاک طعم خرما بریزم؟؟و در بیسکوییت مادر هم میشه ریخت؟؟
- بیماری نوزاد
سلام وخسته نباشید نوزاد 6روزه دارم مدفوعش خیلی شل وآبکی تعداد دفع در روز تقریبا 3بار ایا اسهال می باشد قبل از دوروز بستری بود ممکن است به خطر انتی بیوتیک که مصرف میکرد باشه وخودم نیز سفالکسین می خورم ایا ممکن است چنین تاثیری بر روی نوزاد داشته باشد
- مربوط،به چشم
سلام اقای دکتر پسر یازده ماهه ای داذم که هر دو چشمش،قی میبنده و قرمز شده چی استفاده کنم
- دندان دراوردن
سلام نوزاد من هم چهارماهه نشده اما همش دستش رومیخوره یا هرچی بهش بدی .ممکنه زمان دندون درآوردنش باشه؟چطور مطمبن بشم؟ میتونم بهش دندان گیر بدم؟
- فرنی
سلام اقای دکتر
دخترم ۶ ماهشه فرنی رو چه جوری درست کنم
- شیرخشک ببلاک ای ار
باسلام نوزاد شش ماهه ام مشکوک ب رفلاکس براش شیرخشک ببلاک ای ار گرفتم میخواسم بدونم درصورت اگ رفلاکس نداشته باشه یا خفیف باشه میشه شیرخشک ببلاک ای ار داد ضرری نداره؟
- اشتها
سلام. دختر ۹ ماهه من با وزن ۸۸۰۰ مدت دو هفته است اعتصاب غذا کرده و جز شیر هیچ چیز نمیخورد.فقط و فقط شیر مادر میخورد. ۲۴ ساعت تب ۳۹ درجه داشت که با استا پایین آمد. و هیچ علامت دیگری جز تب نداشت. اولین دندان او نیز یک هفته اس نمایان شده. بدلیل رفلاکس آلرژیک از نوزادی رانیتیدین مصرف میکند. آیا غذا نخوردن او نگران کننده است؟
- سرما خوردگی دخترم چهار ماه داره وزنش 7200است دکتر بهش سفیسکین 100داده هر 12ساعت ولی سیسی رونگفته
- رفلاکس
سلام خسته نباشیدقطره دایمتیکون. برای رفلاکس نوزاد5ماهه مفیده؟طریقه مصرفشوتوضیح دهیدممنون
- نقطه نقطه
سلام آقای دکتر امروزصبح برا بچه یکساله با شیر پاستوریزه و نارگیل حریره نارگیل درست کردم حالا شب ناحیه پوشکش همش دون دون قرمز هستش اما با فاصله یک سانت.چی بهش بزنم؟حساسیت هست
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد
ببخشید میشه بیشتر توضیح بدین ؛چه قطره ای ؟وطریقه مصرفش به چه صورت؟
- تداخل شیر
سلام و خسته تباشید. آقای دکتر میخواستم بپرسم نوزاد شیر خشک هرسه ساعت 60 سی سی میخوره و نیم ساعت بعد گرسنش بشه اشکالی نداره شیر مادر بدم یعنی باهم تداخل پیدا نمیکنن پشت هم؟
- تیروئید
سلام دختر من الان تو ۹ ماه هستش،آزمایش تیروئید دادیم و گفتن که تیروئیدش تقریبا بالاست و لب مرزه، منظورشو نفهمیدم لب مرز بالاست یعنی چی؟الان باید چیکار کنم؟خطرناکه؟!
- سرماخوردگی
با عرض سلام و خسته نباشید .کودکم چند روزی است ادار کم میکند و بی اشتها شده .ممنون میشم راهنماییم کنید با تشکر از شما خیلی نگرانم چند روزی البته میشه سرما خورده دکتر هم بردم ولی باز خواستم بدونم دلیلش چیه با تشکر

