Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست کودکان
دخترک یبوست داره خوب نمَی شه
- شیرخشک
سلام نوزاد تازه متولد شده با وزن۲۶۰۰ شیر مادر نمیخوره از چه شیر خشکی و با چه مقدار استفاده کنیم
- قرمزی روی شکم
چند روز پیش واکسن فلج اطفال زدیم الان روی شکم قرمزی های حلقه ای مثل کهیر دیده میشه از چیست
- مجاری اشک بسته و ریفلاکس معده
از ااار اارااررزرا
- کودکان
سلام خسته نباشین پسرم ۴.۵هستش یه مدته میگه دلم درد میکنه حالت تهوع داره بی اشتها شده لاغر شده هفته ی پیش ازمایش خون ادار مدفوع انجام داد فقط کمبود اهن وویتامینd داشت بهش دارو داد توی ادارش خون دیده شده من که خودم ندیدم اصلا براش سونو نوشت دیروز انجام داد بازم مشکلی نداشت ولی الان بازم پسرم میگه دلم دردمیکنه حالت تهوع داره کم اشتها شده الان دو روزه میگه پاهام درد میکنه
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- سلام .ببخشید من ی دختر ۱۹ماهه دارم آیا میشه هفته ای دوبار بهش پودرکیدی لاکت بدم تا دوسالگی ؟آیا این کار باعث پیشگیری از اسهال میشود؟با تشکر
- دستگاه بخور
سلام بچه ام ۱۱ ماهشه وقتی شبا میخوابه موقع نفس کشیدن بینی اش صدا میخوره از قطره بینی استفاده میکنم میخوام بخور بگیرم بعضی ها میگن بخور گرم و سرد کدومشو بگیرم آقای دکتر ؟ ممنون
- سلام پسرمن ۲۱ماهه س و بعد ازمصرف کامل کوآموکسی کلاو ۴۵۷ بازم خیلی خلط و آبریزش چسبناک داره و اذیته نمیتونه نفس بکشه و راحت بخوابه
- جواب کالپروتکتین
به خاطر حرفه شما ازش ازمایش گرفتم اگه جوابه درستو حسابی نمیدین چرا مردمو سره کار میزارین 800 تومن حق ازمایشش بود فکر میدکنید نمیدونم پیش دکتر ویزیتش کنم چنتا دکتر رفتم نتیجه نگرفته وگرنه راهم دوره میومدم مطب حقه ویزیتتونم میدادم 😏😏
- اطفال
سلام وقتتون بخیر ببخشید دخترمن هشت ماهه است ولی اصلا اشتهابه شیرخوردن وغذاخوردن نداره. ورشدش خیلی کمه الان هم شش کیلوودویست گرمه. ممنون میشم راهنمایی کنید
- اگزما
سلام نوزادم چهارماهس همش صورتش اگزما میزنه و صورتش خیلی میحاره خیلی نگرانم ایا دراینده جای اگزما روی صورتش میمونه ؟وراهکارپیشنهادیتون چیه
- رفلاکس و گرفتگی صدا
سلام دخترم ۴۰ روزه اشه و از دیروز صداش گرفته و رفلاکس هم داره و با وجود اینکه ۱۰ روزه امپرازول مصرف می کنه هنوز رفلاکس داره علت گرفتگی صداش رو نمی دونم چون هیچ علایمی نداره
- احساس توده در انگشت اشاره
سلام نوزاد ۹ماهه ای دارم که ۴روز است در انگشت اشاره اش درست پایین ناخن احساس توده کوچک در زیر پوستش میکنم خیلی نگرانم کرده لطفا راهنمایی کنید
- تشنج
سلام دخترم یک سال وچهار ماه سن دارد در یک سالگی تب وبعد دچار تشنج شد ودر ۸ ساعت ۳بارتشنج کرد دفعه دوم در یک سال وچهار ماهگی تب کرد وبعداً تشنج طولانی کرد حدود دو ساعت خیلی حالش خراب بود بعضی از دکتران به من پیشنهاد استفاده دوام دار از داروهای ضد تشنج رامی دهند وبعضی میگن عوارض داره یک دکتر به من میگه هر شبی که دختر شما تب کرد به او استامینوفن ویک قرص فنوباربیتال ۱۵ میلی بده آیا خوردن فنو باربیتال بعضی وقت ها مضر هست یا نه؟به نظر شما باید چی کار کنم ؟
- مریضی کودکم
سلام یک ماه قبلش بچم تشنج کرد 4 سال و نیمه الان شبا عرق سرد میکند آیا خطری هست
- سرماخوردگی
پسرم دوماه ونیمه سرماخورده وسرفه میکنی شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بهش بدم خوبه
- قد
برای رشد قدی کودک ۹ ساله میتوان از قرص استو کینون استفاده کرد ؟ چه مقدار؟
- شربت فروگلوبین
با سلام. دکتر برای پسرم در ۵ماهگی شربت فروگلوبین تجویز کرد روزی ۱سی سی. الان پسرم ۸ ماهه است، همون ۱سی سی بهش بدم یا بیشتر؟
- سرما خوردگی
دخترم نزدیک شش ماهشه کمی تب داره بینی اش گرفته و اشتهاش کم شده

