Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسم ویتامین
سلام اقای دکتر.دخترم ۳ سالشه باوزن ۱۴ کیلو..بی زحمت ازتون میخواستم یه ویتامین خوب که همه ویتامین داشته باشه معرفی کنید.واسش بگیرم .ممنونم
- مصرف کوآموکسی کلاو
بعد از شروع کوآموکسی کلاو چند روز طول میکشه تب قطع بشه و آیا تاثیری روی عفونت سینوس داره؟
- بی اشتهایی وپرتکاپو بودن پسر یکساله ام
سلام، من پسرم یکسالشه خیلی اشتهاش کمه وخیلی پرتکاپو هست وخیلی حرکت داره توی طول روز وخسته میشه وخوابش میگیره ولی طول میکشه تا بخوابه وخیلی برای خوابیدنش اذیت میکنه احتمال اینکه پسرم بیش فعال باشه هست؟؟؟
- شربت
سلام آقای دکتر دخترم 5 سالشه ریزش مو داره آزمایش ازش گرفتیم cbc نرماله یعنی کم خون نیست رفتم داروخانه براش شامپو خوب بگیرم دکتر داروخانه گفت شربت کیدی کیر(kidicare)بهش بدیدو شامپو مو (jaksons)بهم داد میخواستم بپرسم آیا این شربت برا دخترم که کم اشتها و ولاغر هم هستش مناسبه وسوال بعدیم این بود که آیامصرف این جور شربتا؟؟؟؟ باعث ایجاد تیروئید در کودکان میشوند یا نه ؟؟ آقای دکتر ازتون ممنون که سوالاتمون رو جواب میدید انشالله همیشه سلامت باشید
- سفت بودن ناف
با عرض سلام،پسرم حدود3 سالش هست مرتب با ناف خودش ور می ره ،دست که میزارم به نافش احساس میکنم خیلی سفته البته ببار سونو از جداره شکم داده گفته مشکلی نداره ،ولی نگرانم میخواستم یه راهنمایی بفرمایین تشکر.
- جوش دختر بچه دوساله در ناحیه تناسلیی
- خوردن هسته شلیل
سلام دختر 5 ساله ام 2 روز پیش هسته شلیل کوچیکا رو قورت داده از اون روز تا الان گاهی وقت ها میگه دلم درد می کنه دلیل دل دردش چیه؟ یعنی هسته نمی تونه دفع بشه؟ لازمه از معده و روه هاش عکسبرداری بشه؟
- بالا بودن گلبول سفید خون به چه علتی است
سلام پسر 18 ماهه است. بخاطر عفونت گلو به متخصص عفونی مراجعه کردیم و بعد از آزمایش CBC مشخص شد که گلبول های سفید خون پسرم بالاست و عدد 21 رو در آزمایش نشون میداد بعد از سه هفته مجددا آزمایش CBC انجام دادیم و این بار تعداد گیبول های کاهش داشت و 17 بوده ولی پزشک مشکوک به سرطان خون بود خواستم بدونم سرفا بالا بودن تعداد گلبول های سفید خون میتونه علامت سرطان خون باشه چون پسرم هیچکدوم از علایم دیگه رو که من دیدم مثل کبودی یا خونریزی بینی و لثه یا خستگی و تهوع یا .... رو نداره. فقط کمی کم خونی داره. ممنون میشم جواب بدین و ز دلواپسی نجاتمون بدین.
- اهن
سلام دخترم ماه بعد میشه ۳ساله چ شربت یا قطره اهنی بدم ک دندوناشو سیاه وخراب نکنه روزی چند سی سی و تاکی باید ادامه بدم
- سیستم ایمنی
سلام خسته نباشید پسرم تو این ۱ ماه ۳ بار مریض شده مولتی یا مکملی هستش برا تقویت سیستم ایمنی ک دیر تر مریض بشه ؟
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر من بچم را زیر کولر خوابده بو الا سه روزه ابریزش داره چیکار کنم
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
سلام من بچم یک سالشه تب داره سرماخوردکی کوریزان خریدم چقدر باید از این شربت بهش بدم آموکسی سیلین هم بخرم یانه
- تب
پسرم یک سالو هشت ماهشه بی اشتها شده غذا نمیخوره اگه ب زور بدم بالا میاره تب کرده ی لکه های قرمز رنکی روی پا وپیشانی زده واقعیش قرمز شده م دستشوییش بوی تندی داره میخام بدونم از چیه
- رشد قد
سلام جناب دکتر دختر من 9سالش و تا حدودی نشانه های بلوغ و داره وزنش حدود 45کیلو دکتر واسش ارژنین ویتال؛ اومگا3.وکلسی کر تجویز کردن و دستور به کاهش وزن خواسنم سوال کنم آرژنین ویتال باعث بلوغ زودرس نمیشه اگه بهش بدم یا فقط رو رشد قد تاثیر داره؟ ممنونم
- دیر حرف زدن
سلام خسته نباشید.پسر ۴ ساله و ۱۰ ماهی دارم که کلمات را ادا میکند ولی خودش حرف نمیزند البته برای آب و غذا و شکلات و بریم بیرون و چند تایی دیگر کلمات هدفمند دارد.در رابطه با پوشک گرفتن هم ۳ ماه با او کار کردم ولی همکاری نمیکند .پسر اول من هم دیر حرف زد ولی ۴ سالگی دیگه صحبت میکرد .میخواستم ببینم من باید چی کار کنم آیا لازمه به دکتر مراجعه کنم و نگران باشم در ضمن در شهر ما گفتار درمانی نیست ولی خودم یه مقداری بلدم که باید چطوری باهاش کار کنم.ممنون
- خارش واژن
سلام اقاز دکتر دخترم سه و سال و نیم داره امشب گریه که هم سوزش واژن داره هم خارش چکار کنم براش ؟
- شربت پاراکید بیشتر از یکماه دربش و باز کردم الانم بچم تب کرده میتونم بهش بدم؟
شربت پراکید بیشتر از یکماه درب شربت رو باز کردم الانم پسر ۱۱ماهم تب کرده میتونم بهش بدم
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید
- تب کودک ۱۳ماهه
سلام خسته نباشید پسر من ۱۳ماهشه دوروزه تب داره دیروز تبش عادی بود اما از صبح امروز خیلی شدید شده انگار تو آتیشه من بهش قطره استامینفون میدم هر ۴ساعت اما تاثیری نداره میشه راهنماییم کنید،🙏

