Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس و وزن گیری
سلام چکارکنم پسرهفت ماهه م که رفلکس داره؛وزنش زیادبشه؟
- سرفه نوزاد ۵۰ روزه
دختر ۵۰ روزم سرفه میکنه و بینیش کیپه دکتربردمش ازیترومایسین تجویزکردن ۶ دوز۲/۵ سی سی ۵ بار بهش دادم هنوز سرفه داره میخواستم ببینم تا کی رفع میشه ایا لازمه دوباره دکتر ببرم ؟
- تیره گی انگشت
سلام خسته نباشید بچه دو ماه دارم بند انگشت هاش تیره شده علتش چیه ممنون
- استفاده از قطره بیبی کر یا کولیکز
با سلام و احترام پسرم هشت روزشه زردی داشت روز چهارم دور روز زیر دستگاه بود زردیش رفت بعد امروز آزمایش گرفتیم شده ۱۱.۲ باز دکتر گفته ۴۸ ساعت دستگاه دو روزم هست مدفوع نکرده دکتر اولی قطره کولیکز براش نوشته دومی قطره بیبی کر نفخ شکمی هم داره بنظرتون کدوم قطره براش بهتره یا به نوزاد هشت روزه میدن ی دکترش گفت هفته ای ی روز حموم کافیه اون قدیما بود هر روز این یکی گفت ی روز در میون شیر مادرش کمشه شیر خشکم بهش میدیم برابر دستور پزکش
- کرمک
سلام دکترخسته نباشیدمن یه پس ده ساله دارم که کرمک داره بعدش بردمش دکتربراش مبندازول۱۰۰نوشت یکیشواین هفتا ویکی دوهفته بعدبهش بدم بعدش گفتن کل خانواده بخورن منم یه پس ۵ماهه دارموخودم شیرمیدم وکترگعتن اشکال نداره هم خودتون وهم پسر۵ماهتون بایدمصرع کنیدماهم بکی دوهفته پیش ویکی امروزخوردیم اقای دکتراشکال نداره؟من خیلی میترسم
- مدفوع خلطی
سلام.نوزادم ۴ ماه و ۱۰ روز هست اکثر مواقع مدفوعش خلطی هست از یک ماه بعد تولد.دکتر بهش گرمیچر با دایمتیکون داده به نظر شما تشخیصشون صحیح هست؟؟
- قرمزی خروجی مقعد در نوزاد دو ماهه
نوزادی 70روزه دارم موقع دفع مدفوع زور میزنه به شدت خروجی مقعدش قرمز شده و گاهی اوقات زمانی که به شکمش دست میزنی شکمش سفته و صدای طبل میده و نفخ داره علت چیه و درمانش چی هست
- کم خوابی نوزاد 75روزه
سلام آقای دکتر نوزادم الان 75روزشه و تا دوماهگی خوب میخوابید ولی مدتیه خواب روزانه اش کم شده وکلا در شبانه روز 10 ساعت میخوابه، آیا عادیه؟ ممنون
- تکرر مدفوع
سلام دخترم نه ماهشه و یک هفته ای میشه که تعداد دفعش زیاد شده ولی به نظر اسهال نمیاد درروز چهار پنج باره دلیلش چی میتونه باشه ؟
- تیرگی بند انگشت نوزاد
سلام نوزاد دوماه دارم بند اخر انگشتش قسمت پایین ناخنش رنگش تیره از پوست دستش علتش چیه
- ادرار
سلام دکتر دختر سه ماهه ای دارم ک موقع تولد 3400بود الان 7900هستش شبا ک میخوابه دفع ادرار نداره همیشه شب بیدار میشد و ادرار می کرد امروز ده ساعت ادرار نکرد الان از خواب ک بیدارش کردم دستشویی کرد یعنی اگر خواب عمیق باشه تحت هیچ شرایطی دشنشویی نمی کنه چیکار کنم
- کار نکردن شکم
سلام آقای دکتر ببخشید پسرم من تازه رفته ۵ماهگی الان ۵روز پیپی نکرده
- سرماخوردگی
سلام نوزادم چهارماهشه هفته قبل سرما خورده بود بردم دکتر بهم ازیترومایسین ۱۰۰دادتا۵روز بهش دادم خوب شد دوباره الان سرماخورده علائم قبل و داره اشکال نداره دوباره ازیترومایسین بخوره؟
- استفاده قطرع dha
سلام خسته نباشید,دختر من دو ماه و بیست روزشه,دورسرش 38.8 ,موقع تولد 35 بوده,الان کارایی مثل خندیدن و صدا در اوردن و داره,میخواستم بدونم چیکار کنم دور سرش رشد درستی داشته باشه,و اینکه یکی از اقوام تو این سن با همین شرایط دکتر بهش قطره DHA داده و سریع دور سر بچه رشدش به حالت عادی برگشته,آیا میتونم این قطره رو بهش بدم؟؟
- لرزش
سلام نوزاد سه ونیم ماهه، چند بار دچار لرزش سر و دستان شده، البته حالت هاش در مدت لرزش طبیعی هستش، سه حالت هیجان زده شدید داره تو آون زمان چه باید کرد؟
- پوست نوزاد
با سلام و خسته نباشید من پسرم ۵۵روزشه و بیشتر اوقات پوست بدنش شبکه ای میشه بیشتر تو سرما ولی مواقع دیگه هم شده از موقع تولد بوده سفیدپوست هم هست بیشتر به چشم میاد دستو پاش هم سرده خیلی نگران شدم
- ازمایش Ferritin
سلام پسرم ۸ ماهه هست آزمایش Ferritin نوشته شده ۵۳.۰ میخاستم بدونم نرمال؟
- سرماخوردگی
سلام دختر من 8 ماهش است 9 کیلو وزن داره سرما خورده تب داره سرفه میکنه بی حاله و بی تابی میکنه
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام آقای دکتر خسته نباشید ببخشید واسه گرفتگی بینی وخس خس شیرخوار ۶ماهه بجز قطره بینی همون سدیم کلراید۶۵درصد؟؟؟؟؟آنتی بیوتیک هم میشه استفاده کرد؟؟؟؟
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟

