Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر من پسرم ۳ ماهه هستش سرما خوردگی داش الان خوب شده فقط سرفه خشک میکنه و سرفه هاش خیلی بده بچه به خودش زور میده تا سرفه کنه
- غذا به کودک
سلام کودکی دارم که سه ماه دارد به پروتئین حیوانی و شیرگاو حساسیت دارد و هر نوع شیرخشکی هم امتحان کردیم بهش نساخت آیا میتونم بهش لعاب برنج بدم شما چی پیشنهاد میکنید با تشکر
- استامینوفن پاراکید
سلام اقای دکتر بچه چهارماهه که واکسن زده و وزنش ۷کیلو هست هر ۴ساعت چند قطره استامینوفن پاراکید باید مصرف کند چون تو خانه بهداشت گفت هرچهار ساعت قطره بدیم ومن میزانش رو نپرسیدم ممنون از راهنماهیتون
- مصرف دارودرشیردهی
سلام اقای دکترببخشیدخواستم بدونم اگه مادرداروبرامعده مصرف کنه روی نوزادتاثیرداره یانه؟؟
- شیر نخوردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد ۸۶ روزه ای دارم از روز ۴ تولد سینه نمی گیرد اکثرا با قاشق باید شیر بدهم شیشه هم امتحان کردم نگرفت وقتی گشنه می شود حاضر است دستهایش یا لباسش را بمکد اما سینه نه خواهشا بگید چکار کنم
- عفونت گوش
دخترم ۴ ماه تمام دکتر بخاطر عفونت گوشش فارمنتین ای اس ۶۴۳دکتر داده هر ۱۲ساعت ۳ سی سی زیاد نیس برلی نوزادم؟؟یکبارمصرف کردم
- تکان دادن سر
سلام اقای دکتر نوزاد پنجاه روزه دارم از هفت هفتگی کولیک هاش شروع شده خیلی بیقراری میکنه من رو پاهام تکونش میدم تا بخوابه بعضی وقتها هم یکم تند تند تکون میدم. حالا میگن چون مغز نوزاد هنوز سفت نشده ومثل آب هست نباید تکون میدادی. الان من به فکر وخیال افتادم. آیا کار اشتباهی کردم ؟ و مغز نوزاد خدای نکرده آسیب دیده از این احاظ؟
- سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
سلام خسته نباشيد دخترم يك هفته ديگه ١ سالش ميشه براى آبريزش بينى چه دارويى ميتونم بدم؟
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید ...پسرم که بستری بود بخاطر اسهالش دکتر شیر ببلاک ال اف گذاشت براش تا جای یادمه گفت تا ۵ روز بعد ۵ روز یبار ال اف یبار شیر نان که خودتون تجویز کردین رو بخوره الان رو پروندش نوشته تا دوهفته میشه بفرمایین یکی درمون منظورش بود تا دوهفته ؟؟؟
- سرلاک.
سلام آقای دکتر بهترین مارک سرلاک برای وزنگیری کدام است ؟
- سرفه
باسلام خدمت آقای دکتر یه دختر۹ماهه دارم فقط صبح سرفه میکنه که ازخواب بلندمیشه دکترم بردم شربت دکسترومتورفان باسالبوتامول نوشت یه مدت خوب شددوباره سرفه می کنه شماره پیشنهادی داریدممنون میشم
- سرماخورده
سلام دکتر.خوبی، پسرم تازه سه ماهش هست سرما خورده بهش شربت آیورامی بدم
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم 48 روز داره گاهی اوقات خیلی بی قراری میکنه میتونم قطره ی کولیک بهش بدم؟
- سوال دارویی
سلام دخترم ۹ ماهشه و وزنش ۶ کیلو و ۷۰۰ گرم هست دکتر سفکسیم ۱۰۰تجویز کرده ۵ سی سی هر ۱۲ ساعت درسته؟؟؟؟
- گریپ میکسچر
سلام وقت بخیر .برای نوزاد ۳۵ روزه چند بار در روز میتونم شربت گریپ میکسچر بهش بدم؟و فاصله بین هر وعده شیر (مادر)چند ساعت باید باشه؟
- یبوست نوزاد
سلام پسرم ۳ ماهشه دوماه مدفوع نکرده عکس رنگی گرفتیم بعد گذشت ۲۴ ساعت ماده کنتر قابل توجهی در کادر کلون باقی مونده که مطرح کننده یبوست سرشتی در زمینه دولیکومگاکولون میباشد این جواب عکس باریم انما بودش الان باید چکار کنم
- Как поменять подоконник, не снимая окно
Для защиты – металлические барьеры из прочного сплава. Расстояние между прутьями 5–7 см. Закройте вентиляцию сеткой.Какие компенсационные зазоры требуются для установки в новых домах Наименьший промежуток между проёмом и рамой составляет 20–25 мм. Это пространство позволит сохранить во время подвижек. Под рамой оставляйте 4–5 см под защитные слои.Закрепите деталь, начиная с фиксации на герметизирующую пену. Используйте уровень для проверки горизонтальности. После высыхания пены закрепите элемент саморезами и обработайте стыки герметиком для предотвращения сквозняков.Используйте перфорированные уголки с толщиной стенки 1,2-1,5 мм для скрытого монтажа. Утапливайте крепеж на 1-2 мм ниже поверхности и затем зашпаклюйте акриловой смесью.5. Монтаж покрытия. Натяните защитный слой, вставляя кромки в профили. Усильте соединение строительным инструментом.Монтируйте шов при умеренной температуре. Мороз делает материалы хрупкими, высокие температуры приводят к трещинам.Подберите материал для нового элемента. Пластик – каждый вариант имеет свои особенности. Пластик устойчив к влаге. Убедитесь, что выбранный материал соответствует стилю интерьера.Измерьте существующую деталь перед стартом работ. Используйте рулетку для точного замера ширины, глубины и высоты проекции. Убедитесь, что данные учитывают зазоры между стеной и рамой, Okna-Building официальный сайт чтобы новый элемент плотно прилегал.Контролируйте температурный режим и влажность в комнате Оптимальная влажность – 40–60%, а рекомендуемая температура – от +18°C. Это снижает риск искривления рам и створок из-за усадки конструкции. Применяйте измерительные приборы для контроля условий.Мера СоветПодбор механизмов Используйте фурнитуру с возможностью тонкой настройки положенияМонтажные промежутки Обеспечьте свободное пространство 10 мм вокруг рамы для подвижностиПроверка работы Регулярно осматривайте фурнитуру и подкручивайте крепежиПри установке применяйте фиксирующие элементы с расстоянием до 700 мм. Это обеспечит правильную фиксацию. Пустоты заполняйте уплотнителем без сильного вспенивания, для предотвращения повреждения конструкции.Осмотрите фурнитуру: люфт ручек, заедание петель и ржавчину требуют замены. Проверьте прилегание створок с помощью листа бумаги – если он вытягивается без усилий, нужна регулировка.Монтируйте гибкие компенсаторы между рамами и стеновыми проемами. Это позволяет конструкции двигаться при деформации стен. Технологические промежутки должны составлять 10–15 мм по бокам и 20 мм до откосов. Контролируйте состояние зазоров ежегодно.3. Подрежьте плиту по размерам. Применяйте электролобзик с лезвием для дерева или пластика. Для бетонных изделий подойдет угловая шлифмашина с алмазным кругом.
- عفونت ریه
سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که با تشخیص پزشک دچار عفونت ریه شده است و اموکسی کلاو و تیوفلین جی تجویز کرده است.آیا با این داروها خوب می شود؟
- پرکاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر براز نوزاد من تشخبص کم کاری تیروئید دادن و براش از روز سی ام تولد سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کررن که بعد تز سی و خشت روز ازصرف قرص و با ازمایش مجدد تی تس اچ به 0.1 رسیده بود که گقتن شده پرگاری!و مجدد گفتن روزی نصف قرص بهش بدیم میخواستم بدونم آیا پرکاری تیرویید هم مثل کم کاری تیرویید سبب اختلال در رشد مغزی و سیستم عصبی نوزاد میشود؟

