Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد ۸ ماهه
با سلام دختر ۸ ماهه ام سرفه خلطدار داره.و از امروز اسهال شروع کرده.لطفا بگویید از علایم سرماخوردگی هس
- سلام پنج ماهه پسرم مدفوع ژله ای داره دکتر هم بردیم ولی خوب نشده لطفاً راهنمایی کنید
- زبان
سلام آقای دکتر دخترم سرما خورده و بینی اش کیپ شده آب بینی اش تمیز است اما احساس میکنم داغ است باید چکار کنم
- وزن نوزاد
سلام من نوزاد 55روزه دارم ایا وزن 4500خوب است یا وزنش کمه ممنون
- غذای کمکی
خسته نباشید دختر من ۴ماه و ۱ روز داره ب گفته ی پزشکش از دیروز غذای کمکی رو شروع کردم با فرنی برنج..ی سوال داشتم ..غذای بعدیش میتونه حریره بادام باشه؟ اخه دخترم رفلاکس پنهان داره و فقط توی خواب شیر میخوره.. و اینک از کی میتونم بهش بسکوییت مادر بدم؟
- فاصله زیا شیر خوردن وبیقراری نوزاد۳ماهه
من دخترم ۷ ماهه هست موقع خواب و شیر دادن بیقراره نا آرام انگار چه طور آدم یهو از خواب بیدار میشه ناآرومه اون طوری من چی کاز کنم میشه راهنماییم کنید
- تکرر مدفوع خلطی
سلام. دختر من شش ماهه است حدود دو هفته اس ک تکرر مدفوع داره اما کم و ب صورت خلطی و باسنش هم خیلی سوخته و ب نظرم همین خلط باعثش است. هنگام دفع این مدفوع خلطی درد دارد. وزن گیری اش و رشدش هم خوب بوده
- گوش بلبلي
بإسلام.نوزادي ٦ماهه دارم كه چن ماه موقع خوابيدن گوشش موقع خواب تا ميخورد،هركاري ميكردم صاف بشه باز تا ميشد.الان كه ٦ماه داره گوشاش خيلي بد شده.ايا چيزي هست كه انجام بدم درست بشه؟ارثي نيست چون گوش برجسته نداريم اصن.ميشه چسبي چيزي بزنم؟
- اسهال
سلام پسرم دوماهشه الان چندروزه مدفوعش سبزرنگه تیرس وشله علتش چی میتونه باشه روزی دوسه بارشکمش کارمیکنه ولی علت شلی وتیرگیشو خواستم بدونم
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- شیردهی شبانه
سلام نوزادم دوماهو پانزده روزشه وزن تولدش 3600بوده الان5600 ساعت 12شب70سی سی شیرخشک میخوره تا ساعت 6صبح لازمه بیدارش کنم درطول شب؟ و برای وزن گیری بیشتر چ راه حلی دارید؟
- سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
سلام دخترم ۹ ماهشه ادراش خیلی خیلی کم شده سونو گرفتم کلیه و مثانه اش مشکلی رنداشت ولی برای ازمایش ادرارش هرکاری میکنم تو کیسه نمونه ادرار ،ادرار نمیکنه راهنمایی کنید لطفا
- شیرخشک
سلام آقای دکتر ببخشید جایگزین آپتامیل پپتی چه شیرخشکی هستش؟؟؟؟دخترم اصلانمیخوره این شیرخشک را.
- حساسیت پوست صورت نوزاد پنج ماه
سلام وقت بخیر دخترم پنج ماهشه پوست صورتش قرمز وخشک شده وخارش هم داره دوماهگی دکتر بردم پماد هیدروکورتیزون وموپیروسین وشربت هیدروکسی زین داد خوب شد بازم دوباره قرمز وخشک شده ومیخاره از این پمادها استفاده کردم دیگه تاثیر نداره الان یک هفتس چیکار کنم
- خوردن خمیر بازی توسط نوزاد ۷ماهه
سلام آقای دکتر نوزاد ۷ ماهه من خیلی کم حدودا اندازه یک نوزاد خمیده بازی خورده الان نیازی کاری انجام بدم
- کولیک
سلام خسته نباشید .دخترم ۱ماه و ۶روزشه خیلی نفخ و دلپیچه داره.باید چیکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد پنج ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم پنج ماهه استش خیلی سرفه میکنه و آب ریزش بینی داره چه آنتی بیوتیک رو براش بدم سینشم خسخس میکنه
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه۱۲ماهش تموم شد میتونم بجای شیرخشک بهش شیر ماجان بدم میگن برای کودکانه؟
- سرفه
بچم سه ماهش ابریزش بینی وسرفه شدید داره دکتر میبرم دارو هم میدم فایده ای نداره بهش گلپر و نعنا بنظرتون ضرری داره؟

