Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مدفوع خلطی
سلام دکتر پسرم نه ماهشه روزی دو سه بار مدفوع میکنه بعضی وقتا خلطی هست البته داره دندون همدچ در میاره پدی لاکت هم میدم اما همونطوره
- شیر خشک
سلام دکتر خسته نباشید دخترم 20روزشه و چند روزی هست که مادرش شیر نداره بهش شیر خشک نان1 دادیم که بعد از خوردنش حالت استفراغ بهش دست میده و نمیتونه استفراغ کنه و بعدش احساس خفگی میکنه میشه بفرمایید از چه شیری استفاده کنیم در ضمن جوش صورتشم زیاد شده
- اسهال نوزاد 3 ماهه
سلام خسته نباشید من دخترم دوروزبیمارستان بود امروز بارضایت خودم مرخص شد آزمایش دادم w.b.cخونش۱۶.۷۳ هست وplateletخوشم ۷۸۴یعنی عفونت داره چقدر عفونتش؟
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام. امروز غروب که نوزاد ۱۱ ماهه ام رو خوابانده بودم وقتی بیدار شد پشت پلکش سرتا سری ورم کرده بود و قرمز شده و چشمش کوچیک شده بود . انگار بینیش هم پره پر شده بود میخواستم لطفا بفرمایید چه اتفاقی براش افتاده و چه باید کرد؟
- رفلاکس
اقای دکترسلام خسته نباشیدمن خواستم بجای قرص اس امپرازول20که صبح نصفشوبه پسر4ماهم میدادم پودرشوبدم ولی رفتم داروخانه میگن پودرش نیست ممنون میشم اگه اسم داروروبگیدکه بخرم دکترشون نیستندکه پسرمونشون بدم
- سلام دکتر چرا نوزادم با پستانک شیر میخورد ولی سینه نمیگیرد علت ممنوع
- نفخ
سلام اقای دکتر وقتتون بخیر کودک یک ماه دارم شیر خودم رو بهش میدم و در طول روز یک وعده شیر خشک نان بهش میدم دخترم نفخ داره طوری ک همش به خودش میپیچه و گاهی بالا میاره شما قطره دایمتیمکس تجویز کردید اما انگار کارساز نبود دارو دیگه ای میشه جایگزینش کرد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- مریضی
با عرض سلام کوچولو ما ۳۵ روز دارد خیلی نا آرامی میکند شیر درست نمیخورد سلفه عدسه دارد بعد استفراغ میکند وحنجره اش خس خس میکند نظر میاد گلو درد است چه داروی براش بدهم میترسم ببرم دکتر
- ليدي ميل
سلام آقاي دکتر من ليدي ميل ميخورم بچم 10ماهشه آيا با وجود آهن و ويتامين آ و د در ليدي ميل بازم قطره آهن و آد بدهم به بچم؟؟
- واکسن 18ماهگی
سلام خسته نباشید من یه دختر18ماهه دارم که یک ماه و یک هفته هست مبتلابه کرونا شد الان خوب شده آیا واکسن 18ماهگی شو میتونم بزنم و چقدر میتونم به تاخیر بندازم .متشکر
- شربت زینک سولفات
سلام پسر سه ماه و نیم دارم. دکترش شربت زینک سولفات بهش داده حدود 10 روز هست که استفاده می کنیم. نسبت به قبل خیلی اشتهاش به شیر خوردن بهتر شده اما یه مشکل دیگه داریم. احساس من و مادرش این هست که بچه ما با شیرمادر سیر نمیشه. چون قبل از مصرف این شربت در طول شب دو یا نهایتا سه بار برای شیر خوردن بیدار می شد اما الان در بعضی شب ها به 7 یا 8 بار هم میرسد. به طور کلی خواب بچه خیلی کم شده و در طول روز نهایتا چرت های 30 دقیقه ای میزنه و در شب هم 5 تا 6 ساعت میخوابه که چندین بار برای شیر خوردن بیدار میشه. آیا ما باید از غذای کمکی یا شیر خشک کمکی استفاده کنیم؟ راه حل پیشنهادی شما چیست؟
- سرفه
سلام وقت بخیر نوزاد ۴ماه و شش روزه ای دارم که از برادرش سرما خوردگی گرفت بردم متخصص اطفال برای سرفه هایش سفکسیم ۱۰۰هر ۱۲ساعت۲سی سی و شربت برم هگزین هر۸ساعت۲سی سی تجویز کردن و گفتن ۷۲ساعت بده و دارو رو قطع کن من انجام دادم الان ۲روزه دارو هارو قطع کردم و نوزادم هنوز سرفه خلطی داره اقای دکتر تورو خدا راهنمایی کنید واکسن چهار ماهگیش مونده.خدا بحق علی اجرتون بده
- حساسیت داروئی
قطره مولتی به غذای دخترم اضافه شده خیلی لکه های قرمز داره حساسبته؟ چکار کنم
- بیقرار و گریه های شبانه
سلام اقای دکتر یک نوزاد سه ماه و پنج روزه دارم دختر مدفوعش سبز لزجی هست روزی یکبار کار میکنه شبا ساعت ده تا دوشب بیقراری میکنه ادرارش بوس ماهی میده و مدفوعش مثل ادمای بزرگ بومیده
- خلط
سلام آقای دکتر نوزاد یک ماه و نیم دارم احساس میکنم روی سینه اش خلط است و بینی اش اکثرا کیپ است و درست شیر نمی خورد آیا مشکل خاصی دارد و باید چه کنم ممنون
- دادن شیرپاستوریزه
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم تازه۱۲ماهش تموم شد میتونم بجای شیرخشک بهش شیر ماجان بدم میگن برای کودکانه؟
- اسهال سبزرنگ
باسلام پسرم 6ماهشه واکسنشوکه زدم شب تب کردبهش استامینوفن دادم روزبعداسهال باتب شدیدواسهالشم سبزرنگ رگه های خون داخلش بودبعدبه دکترمراجعه کردم آزمایش نوشت سفکسین دادباorsمصرف کردم تبش قطع شده ولی هنوزاسهالش آبکی سبزرنگه آزمایششم wbc-6-8نگرانم میشه راهنمایی کنید
- سلام پسرم هفت ماهشه از موقع که به دنیا اومد حتی قبل از اینکه شیر بخوره شکمش صدا میداد و همیشه هم باد از معده اش خارج میشه الان هم از موقعی که غذا خور شده بیقراری میکنه و بهونه میگیره چندتا دکتر بردم گفتن کولیکه و داروهایی که دادن فایده نداشته الان باید چیکار کنم
- آلرژی
سلام پسر من هفت ماه و ۱۲روزشه. آیا میتونم بعنوان دسر بهش خرمایی که در آب گرم حل شده بدم؟ دو روز بهش دادم، میتونم ادامه بدم یا نه؟ آیا خرما آلرژی زاست؟ پسرم برای درمان آلرژی، دارو مصرف میکنه
- عسل دادن به نوزاد
سلام به نوزاد3ماهه مقداری عسل داده شده از اون لحظه تا حالا 5روز گذشته نگرانم با توجه به مطالب داخل اینترنت بوتولیسم شه چه کار باید کرد ممنون ازراهنمایی تان

